Vuorinen
Hva slags forventninger har vi til denne spilleren på kort sikt?
Jeg tror ikke vi skal forvente så mye denne sesongen. Det er en relativt ung spiller som bør få tid til å tilpasse seg nye forhold, uten for stort forventningspress og ansvar. Selv om West er skadet, så har FFK både Toth og Hoås som kan ta ansvar på spissplass. Jeg tror denne spilleren har best av at både trenerteam og supportere viser tålmodighet.
---------------------------
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Jeg håper han får spille seg varm, igjennom innhopp de første kampene, så vil bare tiden vise om han er en skikkelig forsterkning eller om han er på linje med de vi har - vi har tross at Toth og Tarik, som har gjort jobben godt i det siste!
Det er nok lettere for trenerteamet å vise tålmodighet. Supporterne våre er rimelig kravstore og går fort i "vranglås" hvis ikke alt er 110% klaff...
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Tipper at han starter på benken mot vif, om han ikke imponerer stort i dag mot IFK.. Tror nok han kan putte ett par mål for oss allerede i år
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.
Rød og hvit tvers igjennom
Opprinnelig postet av Snæbbis
Hadde vært kult om han starta på topp, men er nå mest bekymret for venstre back problemet.tamas alene har ikke skylda for tapet mot vif. kan du ikke gi han en ny sjangs da ?
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Modemet til Keiko99 har hatt besøk av lynet, så han har vært uten internett den siste uka... .
Tilbake til saken Tamas har på ingen måte imponert på backplass. Greit nok, man måtte ha en stopper raskt på plass da Bora forsvant, men syns han ikke holder tippeliganivå. Da ser jeg heller Multiharjo der (hvis ikke han er høyreback da..) Personlig syns jeg (som sikkert mange har fått med seg) at burde vi kjøre Bjørkøy ned på back og sette inn Staheim på plassen til Bjørkøy , eller samme laget som mot Start hjemme. Noen som vet noe mer om Shaaban forresten ?
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...
Ikke Szekeres eller Keiko.
Men mening om Vuorinen er at jeg ikke har noen mening om han ennå... Har intet grunnlag for å si om han bør spille eller ikke mot Molde, så overlater det til Eggen. Vet heller ikke om han er kampklar. Men det hadde helt klart vært morsomt å se han i aksjon snart.
woops.. . Håper han er klar til ihvertfall et innhopp til søndan.... sånn de siste 10 min eller noe slikt. Håper bare han får litt mer spilletid enn Toth fikk i fjor, slik at han kan vise hva han er god for...
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
----
----
hørte på stadion i sta at han var klar på søndan
Er det noen som klarer det er det du D
Når det gjelder "heavy" Vuorinen og helgas kamp.
Dersom han er "fit for fight" bør han starte. Dersom han ikke glimter til skifte han ut i 2.omgang.
Hans CV med 16 mål på 17 kamper bør kunne tolkes dit hen at han også kan gjøre sine saker OK i Norsk T.L som trolig ikke har sååååååååååååå mye høyere kvalitet enn Finsk topp divisjon.
Når det gjelder toth så har han riktignok spilt enkelt gode kamper i år, men totalt sett er han ikke noen stor TL spiller.
Stallfyll ok, men ..........er nok trolig på hell.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.
Rød og hvit tvers igjennom
---
----
----
Heia FFK
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914