Vuorinen
---------------------------
"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta
Fredd
gule kort nr 2 til heavy skulkle ikke vært frispark engang!!
synd han ikke scorte i 2 omgang, stangskudd der er surt!!
gjorde en meget bra kamp de minuttene han fikk, og se han sammen med toth og tarik på topp hadde vært knall!!!!
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"
Opprinnelig postet av DeKjök
Også veldig imponert. Han hadde også et par lekre detaljer ved hovedtribuna og kostet på seg et lite smil. Tror vel at begge kortene var greie, men er det helt sikkert at han ikke soner i serien? Skulle jo gjerne hatt han med i finalen, men på den andre siden er jo å overleve i serien viktigst samt at det jo også er litt bra at flest mulig av de som har spilt oss til finale får være med der.
http://www.fotball.no/t2.aspx?p=63909&cat=51832
§ 3-3 Utvisning i NM-kamper
(3) Hvis soning i pågående NM ikke er mulig, skal soningen skje i første obligatoriske kamp(er) for klubbens førstelag etter utvisningen.
Han må dermed stå over finalen, mens Rune Nilssen må stå over Starts neste seirekamp. Litt synd synes jeg, da jeg gjerne skulle sett han herje med forsvaret til RBK som har en gjennomsnittsalder på typ 45 år.
Pontus
Stiller meg også uforstående til at han fikk gult kort i den første situasjonen, når Kristofer Hæstad kommer unna uten kort i det hele tatt etter å ha dyttet han i bakken akkurat på samme måte som Rune Nilssen. Nilssen fikk rødt kort - Hæstad ingenting... Og Vuorinen gult. Noe som ikke stemmer her. Men dommeren, og spesielt assistentdommeren på den siden hvor dette skjedde, hadde jo også en veldig dårlig dag på jobben.
Det skader ikke å anke, selv om jeg neppe tror det vil forandre saken.
Ser riktignok at Magne Hoseth fikk gehør av NFF for sin anke etter det gule kortet han snakket på seg mot FFK.
Pontus
Opprinnelig postet av solgaard
Det skader ikke å anke, selv om jeg neppe tror det vil forandre saken.
Ser riktignok at Magne Hoseth fikk gehør av NFF for sin anke etter det gule kortet han snakket på seg mot FFK.
Trakk NFF tilbake det gule kortet til Hoset? FXT skriver noe annet:
www.fxt.no/tippeligaen/molde/article745262.ece
Håper Hoset beholdt kortet, han er viktig for Molde, Og det er viktig for oss at Molde får pryl av LSK til helgen.
Beklager, min feil. Mener jeg så en overskrift hvor det sto at han fikk medhold, men det stemmer da neppe.
Pontus
Alderen tatt i betraktning ligger det vel i kortene hvem som kommer til å spille mest midtspiss resten av sesongen.
math
I følge en finsk fotballfan jeg kjenner skal vi ikke legge for mye i siffrene, selv om 16 mål på 17 kamper høres mye ut. Nivået i finsk fotball sier visst ikke så veldig mye.
Men jeg synes Vuorinen har virket meget lovende i de to kamoene jeg har sett ham komme innpå. Han tar spillestilen fort, søker etter sin rolle og finner fort ut av hvordan han kan bidra.
Kan bli et viktig kort utover høsten. Det er også bra å ha flere gode spisser å velge på. Toth hadde, med all respekt, neppe anstrengt seg like hardt for å beholde spissplassen om det ikke var slik seriøs rift om den.
Opprinnelig postet av paco
nivået er såpass høyt i finland at den eneste spissen i norsk serie som kansje kunne ha lagd 16 mål på 17 kamper er edu i lyn,herlig at vourinen starter
Men Ville Lehtinen, som var en stor flopp i Bodø/Glimt og nærmest ble et mobbeoffer for fansen, er nummer to på toppscorerlisten i Finland nå med 11 mål... Miika Kottila, som var en katastrofe i norsk fotball (Brann), er også en stor hit i finsk fotball. Nivåforskjellen er nok ganske stor, men det trenger ikke bety at Vuorinen ikke vil gjøre det bra i norsk fotball! Det er mange spillere som har kommet fra finsk fotball og gjort det bra i Tippeligaen, f.eks. en del som har spilt i Viking (Kuivasto, Tihinen og Kopteff).
Opprinnelig postet av paco
nivået er såpass høyt i finland at den eneste spissen i norsk serie som kansje kunne ha lagd 16 mål på 17 kamper er edu i lyn,herlig at vourinen starter
Du skryter veldig av Vuorinen! Han er sikkert god, men hva har han gjort som har imponert deg så veldig?? Virker jo som om du har sett han en del og kjenner en del til finsk fotball..
Men jeg er også glad for at han starter i kveld!!
"Vær forandringen du vil se..."
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914