Brenne på vei bort!?
---------------------------
Rød.... hvit... og patriot!
For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!
Heia FFK
Opprinnelig postet av djpete
Ferske rykter skal ha det til at Brenne er på vei bort fra klubben iløpet av dette overgangsvinduet. Lsk skal visstnok være interessenten det handler om. Forhandlingskrigen er igang. Hva mener dere, bør vi la Brenne gå nå mens vi kan få litt kroner for han?
Her må man snu på femøringen. Enga og FFK er visstnok enig om overgangssummen, gjennstår bare at Brenne takker ja.
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere fotballnorge: "Man leker ikke med ild"
Huff, stakkars Brenne! Men han slipper jo garantert benken i Enga. Gruer meg litt til å se han kaste lange blikk etter FFK når de farer forbi Enga på tabellen. Går jo glipp av en gedigen mulighet til å vinne noe med FFK også.
Jaja, ikke akkuratt like trist som når Ringberg dro, men litt kjipt allikevel.
Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!
Håper INDERLIG ikke Simen går til Enga! Det er vel kanskje den siste klubben jeg ønsker noen av våre spillere skal gå til! Som sagt, skal vi selge, selg til utlandet! Vi kan ikke forsterke motstanderlagene!!
Simen i det lekehumøret han viste i kampen idag er vår beste midtbanespiller, med et enda større potensiale enn han har vist, så for all del, selg heller Ramberg!
Tor ikke Brenne kommer til å få så mye spilletid i ffk i framtiden, det er bedre for han å bytte klubb der han
kan spille og utvikle seg. bedre enn å råtne på benken hos ffk. det er synd men sån er det i toppfotballen nå.
vis Brenne velger å dra, kan jeg bare ønske han lykke til videre, håper han trives i den klubben han evt. velger.
Selg han bae ikke billig!!!!
ffk
arsenal
evig aristokrat
Ser at Enga solgte Gashi til Brann i dag. Det gjør vel bare Brenne-til-Enga-scenariet mer realistisk ...
Her må man snu på femøringen. Enga og FFK er visstnok enig om overgangssummen, gjennstår bare at Brenne takker ja.
Bjørn Jervell Hansen
Men la oss i det minste ikke gjøre som barnslige Enga supportere og hate spillere som går fra klubben, det synes jeg blir litt for dumt.
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Haha. Tror nok isåfall at dette er noe som har skjedd relativt fort!!
Å jeg kan ike fatte hva folk her inne, som vil bli kvitt ham, ikke ser..?
Alle "Eksperter" roser ham da opp i skyene hver kamp som går på Tv. Alle andre lags supportere ønske ham inn på midtbanen, det samme virker jo å gjelde for de som styrer klubbene i tillegg.. Men selg nå for guds skyld ikke til enga! Det kan faktisk være forskjellen på 3 poeng og 0 poeng på Ullevål! Dersom de ikke forsterker med Simen (eller en annen god forsterkning) Vil de stille svært svekket på midten mot oss, uten både Grindheim og Gashi!
Opprinnelig postet av frekkrik
Haha. Tror nok isåfall at dette er noe som har skjedd relativt fort!!
Å jeg kan ike fatte hva folk her inne, som vil bli kvitt ham, ikke ser..?
Alle "Eksperter" roser ham da opp i skyene hver kamp som går på Tv. Alle andre lags supportere ønske ham inn på midtbanen, det samme virker jo å gjelde for de som styrer klubbene i tillegg.. Men selg nå for guds skyld ikke til enga! Det kan faktisk være forskjellen på 3 poeng og 0 poeng på Ullevål! Dersom de ikke forsterker med Simen (eller en annen god forsterkning) Vil de stille svært svekket på midten mot oss, uten både Grindheim og Gashi!
Tror nok, dersom en overgang til Enga går i orden, at det vil ligge med en klausul som gjør at de ikke får benytte han mot oss. Håper iallefall klubben har vett på å få med det i kontrakten.
Tror nok, dersom en overgang til Enga går i orden, at det vil ligge med en klausul som gjør at de ikke får benytte han mot oss. Håper iallefall klubben har vett på å få med det i kontrakten.
Er det en vanlig klausul? Kan faktisk ikke huske å ha hørt at noen spillere som har skiftet klubb i norsk fotball tidligere har hatt en slik klausul. Er det i det hele tatt lovlig?
Opprinnelig postet av Costanza
Er det en vanlig klausul? Kan faktisk ikke huske å ha hørt at noen spillere som har skiftet klubb i norsk fotball tidligere har hatt en slik klausul. Er det i det hele tatt lovlig?
Om ikke det er, så bør det iallefall bli!:-) Må vel være mulig å drøye en liten del av kontrakten, frem til kampen er spillt Bare hadde for meg at dette var en mulighet.
Jeg mener å huske at når enerly gikk til ffk, så hadde rbk en klausul som at han ikke kunne komme før ffk hadde spilt mot rbk. er ikke sikker men vis det er riktig, så kan vel ffk gjøre det med simen brenne å vif??
ffk
arsenal
evig aristokrat
Opprinnelig postet av HBL
det du sier der er helt rett...Jeg mener å huske at når enerly gikk til ffk, så hadde rbk en klausul som at han ikke kunne komme før ffk hadde spilt mot rbk. er ikke sikker men vis det er riktig, så kan vel ffk gjøre det med simen brenne å vif??
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914