Brenne på vei bort!?
---------------------------
For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Hmmm, hva med Lillestrøm da, Morgan sier jo at de ikke selger til en direkte konkurrent, men sa ikke noe om at han ikke kan bli solgt. LSK er jo ikke en direkte konkurrent når en ser på tabell plasseringen
Robert Koren og Michael Mifsud blir i Bittelillestrøm ut sesongen. Så Simen Brenne har de vel strengt tatt ikke bruk for.
Ære være Plankebyen
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Hmmm, hva med Lillestrøm da, Morgan sier jo at de ikke selger til en direkte konkurrent, men sa ikke noe om at han ikke kan bli solgt. LSK er jo ikke en direkte konkurrent når en ser på tabell plasseringen
han sier han blir i ffk,og morgan selger ikke til en konkurrent noe som lillestrøm kan bli til neste år
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Så da kan vi vel legge diskusjonen død, så lenge det ikke blir noe av, eller ??
Rune Haugen, om du lar være å poste slike innlegg kan jeg nesten garantere deg at tråden dør av seg selv. Men bare nesten. Men vet jo aldri. Kanskje jeg fortsetter bare på trass.
Ære være Plankebyen
Og skulle den tidligere Moss-spilleren ha skrevet under for en ny klubb, ville han ikke blitt billig.
- I mine øyne er han en bedre spiller enn Gashi, og verdt mye, mye mer, mener Andresen, som understreker at han først og fremst ønsker å beholde Brenne i klubben av sportslige årsaker.
- Vi ønsker å gjøre det best mulig, og da ønsker vi å ha med oss Simen Brenne videre til www.fxt.no/tippeligaen/fredrikstad/article725771.ece
Jeg håper, såfremt klubben har råd til det, at Simen Brenne blir værende og gir Stadheim konkurranse om plassen, men jeg ser ikke for meg at begge to blir værende veldig lenge. Dette pga at de er veldig like i spillestil, dyre i drift og ambisiøse på egne vegne.
Rød.... hvit... og patriot!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914