Anders Stadheim er klar!!! Velkommen skal du være
Bra at han er klar! Da har vi meget god dekning på midtbaneplass!
Skal bli spennende å se hvordan midtbanen blir framover, hvis alle blir værende!
Selvsagt fortjener Stadheim en tråd nå og han bør får en egen sak på forsiden også.
Flott Stadheim, velkommen skal du være. Likte også ditt "et løfte er et løfte" mht at andre lag, bla. Brann, nå hadde meldt sin interesse. Stadheim er god, har vært god i lang tid og er en tekniker. Kanskje kan han blomstre ytterligere nå etter et miljøskifte. Tarik, Kvisvik, Stadheim, Bjørkøy med tankspissene Toth og den nye finnen på topp, dette blir bra! Dette blir det cupfinale av!
Det har jo skjedd underverk etter at Morgan kom. Både tror og håper vi slipper flere spillere på prøve som har lansert seg selv via Emil Baron ol. Nå virker hele spillerjakten mye mer seriøs. Men nå er det vel nok nye spillere, det må ikke bli for mye usikkerhet i laget heller slik det til dels er blitt i Viking.
---------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"
"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"
Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...
Seriøst, dette begynner å likne et fotballag. Moro.
Ære være Plankebyen
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Going fast,going nuts, going crazy
Hovedtribunen Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!
Velkommen skal du være Anders
Men jeg må si jeg savner en offisiell uttalelse fra FFK......ettersom dette har vært "klart" i flere timer...
God bedring Dagfinn Enerly
Lenge leve "hjørnet"!
For meg så er dette en virkelig gledelig nyhet!!
Dette er en spiller jeg har ønsket til FFK i lengre tid. Gutten trengte helt klart et miljøskifte for å utvikle seg videre, og dette vil være den perfekte løsning både for FFK og Stadheim selv. Jeg vil sammenligne dette med den gang FFK kjøpte Brenne fra Moss, hvor han var i ferd med å stagnere, men deretter fikk en oppblomstring hos oss (jeg er riktignok redd Brenne befinner seg på dette stadiet igjen og trenger nye "jaktmarker", men det er en annen sak....). Stadheim har et stort teknisk register med et godt overblikk og var etter min mening for god til å "råtne" i Adeccoligaen. Nå tar han steget videre....
Samtidig vil jeg gratulere med kjøpet av "Heavy" - dette virker som et fornuftig kjøp med henhold til fotballegenskaper og alder. 16 mål på 18 kamper for et nyopprykket lag er imponerende selv i Finsk fotball, og spesielt når nestemann på toppscorer-listen der borte har 10 mål. Dette bør være en mann vi kan få glede av (og kanskje tjene gode penger på?) i fremtiden. Håper, og tror, at vi med dette skrinlegger planene om å kjøpe Gardar Johansson som jeg personlig så på (uten å ha sett gutten spille, men noe derimot magefølelsen ofte tilsier) som en forsterkning a la Hornseth, Tronseth og Wiig, dvs. "ugress".
Jeg vil med dette virkelig rose klubben og i særdeleshet Morgan (antar jeg) som virkelig har vist handlingskraft den siste uka - "snøballen har begynt å rulle".. Dette er uvant kost for oss FFK-supportere, men desto mer gledelig!! Jeg er også strålende fornøyd med at vi rydder opp i egne rekker og kvitter oss med "stallfyll/ ugress" til Sparta o.l. hvor nevnte spillere kan utvikle seg videre på ett nivå som er mer tilpasset dem selv.
Gratulerer FFK!
Pontus
feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.
Rød og hvit tvers igjennom
blir bra det her=) velkommen til klubben!
Frekkheten lenge levæ!
Jaggu meg mye som har skjedd på overgangsfronten de siste par ukene.
2006 - Året vi sier farvel til gamle Stadion.
2007 - Året vi hilser nye Stadion velkommen.
Gode nyheter å våkne opp til i hvert fall!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914