Dagfinns Dream Team drakter - qxl.no
---------------------------
Jaran Berg
jaran.berg@plankehaugen.no
ffk-4ever QXL fungerer slik at om jeg legger inn bud og du rett etter på så for jeg mail om at noen har øket budet.. Noe autobud tror jeg ikke er mulig på QXL så han sjekker nok mailen sin ofte han terje nå...
Vær litt tøff a å prøv å legg inn litt høyere da
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Opprinnelig postet av keiko99
ffk-4ever QXL fungerer slik at om jeg legger inn bud og du rett etter på så for jeg mail om at noen har øket budet.. Noe autobud tror jeg ikke er mulig på QXL så han sjekker nok mailen sin ofte han terje nå...
Er nok en mulighet for autobud hvor du angir høyeste bud du er villig til å gi, har vel brukt det selv mange ganger om jeg ikke husker feil.
Opprinnelig postet av keiko99
det er autobud på qxl
Er det noen som klarer det er det du D
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Opprinnelig postet av Jaran Berg
Synes denne setningen under auksjonslista er interessant: "Søkemotoren fant ingen passende auksjoner til ditt søk i Erotikk kategorien"
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Leve Godset og FFK
Rød.... hvit... og patriot!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914