Vålerenga vs. FFK
Nå skal jeg spille tennis, det blir vel tap det og da vel.
---------------------------
Ære være plankebyen!
Ja ja. Enga var bedre. Marginene mot oss. Nå skal Molde knuses.
Toto er forresten meget god komentator.
Fredd
Opprinnelig postet av ffkmufc
2 positive ting! Rindarøy og Grande må stå over for molde neste kamp og det er jo mot oss!!
Og Konate.
Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?
Dessverre er det slik at vi trenger stort sett de samme forsterkningene som før denne sesongen og forrige:
1) Defensiv midtbanespiller med ballfordelingsevner.
2) Høyre back med offensive kvaliteter og innleggsfot.
3) Vinger med fart og innleggsføtter, såkalte krittspillere. Tarik er den eneste vi har.
4) Selvfølgelig en spiss som scorer mål, men får håpe vår nye finne er denne mannen.
Men, men, 5-1 gir et feil bilde av kampen. FFK hadde marginene mot seg og VIF scorer på gunstige tidspunkt. Til slutt går vi helt i oppløsning. Er ikke annet å si enn at Vålerenga vant fullt fortjent.
Ansvarlig redaktør
Opprinnelig postet av Tango
Klart frispark til Shaaban. Håper han er raskt tilbake.
Har sett situasjonen en del ganger nå, og vil ikke si at frisparket er så klart som jeg først følte det var. Shaaban er altfor sent ute i duellen og Hovi går etter ballen, selv om han snur seg vekk fra situasjonen. I minst 7 av 10 tilfeller ville det nok blitt blåst frispark, men det betyr ikke at det er riktig for det. Uansett så tapte vi kampen ved at VIF fikk stå meget høyt på banen uten noen fare for hurtige overganger / spisser på løp i bakrom. Katastrofalt at Eggen ikke gjør noen grep tidligere.
Ansvarlig redaktør
Problemet er at Shaban ikke gjør en eneste kvalifisert redning i dag. Både det 1. 2. og 3. målet averges av en god keeper etter min mening! Ingen god dag for Shaban!
Opprinnelig postet av Kent
Problemet er at Shaban ikke gjør en eneste kvalifisert redning i dag. Både det 1. 2. og 3. målet averges av en god keeper etter min mening! Ingen god dag for Shaban!
Gikk ikke Shaaban ut etter skaden ved 2-1 målet?
helt enig, shaaban var elendig i dag og topper det hele med å skade seg. bedre lykke neste gang.
stakkars staw som kommer inn med forsvar i oppløsning, spesielt cwartek og szereettelleannet var møkkdårlige.
hadde ikke akkurat marginene med i dag men uansett hadde vi tapt klart, og fortjent.
Gikk ikke Shaaban ut etter skaden ved 2-1 målet?
Nei. Like etter. Han protesterte pga han mente FFK hadde signalisert bytte.
Ansvarlig redaktør
Piroja og Gerrbrand rydda bra, men med to back`er som holder max 1. divisjonsstandard blir det vanskelig.
Svært vanskelig !
Mangel på gode backer ble vår bane idag...
Edit:
Satt igjen med en forferdelig følelse fra tidligere epoker,
...muligens bedre kjent som "Pål-Vebjørn - syndromet".
Huff !
FFK and Wisla Krakow forever...
med ffk til champions league!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914