Vålerenga vs. FFK
Opprinnelig postet av frekkrik
Jeg er ganske sikker på at Grindheim er ute i denne kampen, noe som vil være godt nytt for oss!
Han fikk sitt 6. gule kort idag, men etter de nye reglene står man over etter 5-7-9 osv. gule kort.
Det vil si at han ikke står over mot FFK.
Men det har da ingen betydning, Vålerenga feier vi over uanset.
---------------------------
FFK på toppen i 2006
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
synes vi skal spille som mot start! bjørkøy offansivt på midten, kvisvik og tarik på hver sin side forran og med toth som spiss! ellers i midtbane leddet kan jeg se for meg stadheim inn for ramberg (hvis det blir noe av overgangen) og berg i samme posisjon som idag!
bakover virker det som om cwartek har våknet, spilte knall i dag, og med en frisk bertelsen og rajo og gerbrandt i storform som idag, kan vi håpe og tro på ny triumf!
Men det vil bli tøfft! Med ny trener og ny glød i vif, virker det som de har noe på gang, og revasje lysten er garantert stor, to tap mot FFK er ikke godkjent der inne, og derfor vil de nok gjøre alt for at det ikke blir 3 tap!
stemmer det at grindheim må stå over, så er vif betydelig svekket, ikke at han er den som driver laget 100%, men han er en viktig del av det, så å slippe han er veldig gunstig, ikke for det, mange gode spillere på vif som kan ta plassen hans!
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Opprinnelig postet av Husgutt
ingen ulempe akkurat.. virka som han tvang gjennom salget.. uproft spør du meg. betyr det Brenne til Enga?
Håper ikke det!!
Satser på dette laget:
Shabaan
PAC Gerrbrand Piroja Szekeres
Berg
Bjørkøy Ramberg/Brenne
Tarik Kvisvik
Toth
Ser ikke at det er nødvendig at de siste to forsterkningene starter denne kampen. Finnen har vel ikke rukket mange treningene med laget innen den tid.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Om ikke forandringer blir disse dommere:
Hoveddommer: Moen, Svein Oddvar
Assistentdommer: Wiken, Svein Inge
Assistentdommer: Stormoen, Hans Christian
Observatør: Pedersen, Rune
4.dommer: Kristensen, Børre
NFF-delegat: Skadal, Frank
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Jeg føler meg absolutt ikke sikker med Tamas på VB. Her trenger vi en med fart....
Det begynner nå å bli vanskelig å plukke ut en startsellever, ettersom vi har handlet "godt" i det siste!
Tror vel at det kan bli noe ala dette:
Rami
PAC Gerrbrand Piroja Bjørkøy
Berg
Ramberg Brenne/Stadheim
Tarik Kvisvik
Toth/Heavy
Skal bli deilig å pisse på Vålerenga for tredje gang
Mitt forslag:
Rami
PAC - Totte - Rajo - Bjørkøy
Berg
Ramberg/Stadheim - Brenne
Tarik - Heavy - Kvisvik
Opprinnelig postet av matkri
Helt uenig i at vi ikke skal bruke forsterkningene våre denne kampen.. Er vel kanskje en grunn til at de er forsterkninger, og ikke stallfyll.. Satser på at i hvertfall Heavy starter på topp.. Stadheim vet jeg ikke.. Regner med at Bjerkøy blir flytta ned som back, og at Stadheim tar plassen hans på topp..
Ser at du konsekvent skriver Bjerkøy... Han heter til opplysning BjØrkøy, med Ø.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Tamas på banen i det hele tatt gir meg mer eller mindre frysninger, spesielt hvis VIF kjører Jan-Derek den furtne på høyrekanten. Kula vil i så fall ligge i målet før tamas i det hele tatt har rukket å snu for å løpe etter fyren. Bjørkøy er en til dels anvendelig potet som sikkert ikke vil gjøre en 9`er på VG-børsen ut av seg på venstre back, derimot tror jeg han vil gjøre en helt habil jobb.
Selvfølgelig kan man si at i den formen Bjørkøy er i nå bør vi holde ham på midtbanen for å få max utbytte. Imidlertid er svekkelsen av midtbanen uten Bjørkøy forsvinnende liten sett i lys av de gode alternativene vi nå har der, kontra den svekkelsen jeg føler vi vil få på venstre back med en treg og rusten Tamas som ikke har spilt tippeligakamp på en god stund.
Stikk i strid med mitt utsagn om å la Heavy hvile denne kampen ville jeg gjerne sett nyervervelsen Stadheim og Brenne som offensive midtbanespillere, med Ramberg som defensiv i V-formen, da Berg er en habil spiller men ikke stort mer.
mitt lag:
Shaaban
Pac Gerrbrand Raijo Bjørkøy
Ramberg
Stadheim Brenne
Tarik Kvisvik
Toth
Sitter forøvrig og koser meg med litt tabelltitting, hadde vært utrolig kult om både Kamma og Molde tapte sine neste kamper, Tromsø og Viking tar hver sin seier, samtidig som vi feier Enga fullstendig av banen atter en gang. da rykker min våte drøm om direkte nedrykk for både kamma og Molde enda et hakk nærmere.
feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.
Rød og hvit tvers igjennom
Vil ikke ta ut Berg i denna kampen! Han er veldig viktig for at døm 2 andre på midtbanen får være med mere fram på banen uten at det blir farlig bakover!
Håper den nye finnen er så god at Toth blir benka...
På midten tror jeg det er ganske åpent om plassene. Det kan hende Ramberg tar over Berg rollen, men heller mot at Berg for fornyet tillitt. I så tilfelle vil de to siste plassene stå mellom Brenne, Ramberg og Stadheim. Siden Stadheim nylig har ankommet tror jeg valget faller på Ramberg og Brenne, mens Stadheim får den siste halvtimen eller noe sånt. Så hjemmedebuterer han fra start mot Molde.
På spissplass er jeg ikke i tvil, der starter Toth! Han har vært rysende mot VIF tidligere og får på bakgrunn av det fornyet tillitt tror jeg. Men er ganske sikker på at vi vil få se "heavy" i løpet av kampen.
Lenge leve "hjørnet"!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914