Fredrikstad to sign another Icelandic striker?
---------------------------
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Kvalitetsspiller det ja!!!
Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".
"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"
hmmm.. Fått en ny kilde vi
Det var jo rekti det første han nevnte så da er det vel bare og håpe han fortsetter med å ha rett da
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
oi oi ble veldig skjokka... Gleder meg
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Snæbbuss-aristokrat #78
Ble medlem: 10 des 03
Lagt til: 23 aug 06, 22:05
Endret: 23 aug 06, 22:11
Redigert: Ser at han er født 10 april 1983, det er gode nyheter, da får vi eventuelt en spiller med de beste åra forann seg. Noe våre investorer sikkert også setter pris på. Åh, nå må jeg si at jeg sitter med en god følelse.
Lenge leve "hjørnet"!
Ifølge 100% fotball hadde han 15 mål på 68 kamper for Viking.
Tror ei han har bøtta inn mål for Stoke
Opprinnelig postet av seal_dm
Trodde han var eldre. Noen som har noen statistikk på han?Hannes Sigurdsson info:
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Også scoret han 5 mål hos Viking det siste året han spillte der, og det var med totalt 361 spillte minutter.
Det skulle gi et gjennomsnitt på ca. 72 minutter mellom hver scoring!
Til sammenligning så hadde Marcus Ringberg 211 minutter mellom hver scoring det siste året han var i FFK og scoret totalt 11 mål.
Det vil si at han scoret ca. 3 ganger så ofte som Ringberg.
FFK på toppen i 2006
Sprøyt, sprøyt og sprøyt! Dette er det ikke noe hold i idet hele tatt. Jeg hørte på svenskradio p4 at Beckham var klar for FFK. Dæven guttær!
Elleve røe og vite kællær
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
I have it on good authority that Stoke City rejected an approach from Norwegian Premier League club Molde last week for Siggy(so they went for the topscorer in Iceland instead). I know two other Norwegian Premier League clubs are interested in him and both clubs were very impressed by his performance against Spain last week.
I`d say Siggy returning to Norway before the transfer window closes is pretty much nailed on. I reckon the reason Pulis rejected Molde`s approach was because no striker had been brought into the club.
Ikke helt usannsynlig...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914