Fredrikstad to sign another Icelandic striker?
I have it on good authority that Stoke City rejected an approach from Norwegian Premier League club Molde last week for Siggy(so they went for the topscorer in Iceland instead). I know two other Norwegian Premier League clubs are interested in him and both clubs were very impressed by his performance against Spain last week.
I`d say Siggy returning to Norway before the transfer window closes is pretty much nailed on. I reckon the reason Pulis rejected Molde`s approach was because no striker had been brought into the club.
Ikke helt usannsynlig...
---------------------------
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Vi har absolutt ingen grunn til å tvile på trådstarter.
Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".
Han forstår norsk........heldigvis.....
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
Opprinnelig postet av Patrioten
The radiostation are the a bigg station in Island
Opprinnelig postet av keiko99
jeg har problemer med å skjønne hva som skrives på Engelsk.. fint om noen kunne hjelpet meg litt der
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Opprinnelig postet av BøgeJon
Opprinnelig postet av Patrioten
The radiostation are the a bigg station in IslandOpprinnelig postet av keiko99
jeg har problemer med å skjønne hva som skrives på Engelsk.. fint om noen kunne hjelpet meg litt derehh... jeg og...
+ 1
Opprinnelig postet av Bedreviteren
LOL!!Han forstår norsk........heldigvis.....
Opprinnelig postet av Costanza
Er vel heller ikke usannsynlig at Hannes Sigurdsson først stod på blokka til Morgan, men de fikk nei, og gikk derfor videre nedover på lista og havnet på Jóhannsson...
Dersom det stemmer som Valsari sier, så har vi først nå gått i forhandlinger med Stoke, så da kan ikke det være tilfelle. Dersom det faktisk stemmer at vi er i forhandlinger da. Da er det vel mer sannsynlig at vi prøver oss på Sigurdsson fordi Ward ombestemte seg. Håper virkelig det blir noe av dette, men dersom det gjør det så snakker vi vel om mer enn 2 mill? Er vel mer sannsynlig med 4-5 mill?
Lenge leve "hjørnet"!
Hei Keiko99
Jeg er ny her på forumet men så du trengte hjelp, selv kan jeg engelsk men her har du en fin link som kan hjelpe deg vettu.
Ikke perfekt oversatt men...hmmmm
Dette ble teksten over her oversatt som:
Har det på god myndighet den Stoke By forkastet en tilnærming fra Norsk Fremst ligaklubb Molde siste uke for Siggy (slik de drog for topscorer i Iceland istedenfor). Jeg vet to annen Norsk Fremst ligaklubber er interessert i ham og begge klubber meget imponerte av hans prestasjon mot Spania siste uke.
Linken til siden er:
http://www.freetranslation.com/
Håper dette hjalp deg litt, selv har jeg lest hom Siggy som han blir kalt at en norsk klubb er ute etter han og at Stok City er villig til å slippe ha. Tror nok han karen fra island har rett her gitt.
Dette var min debut her inne, hehe
Takker takker.
Har jo lest på dette forumet i en evighet da, men først nå jeg ble skribent......
Har sett han en del for Viking, og jeg kan bare si at dersom han skal forsterke oss så må han ha blitt vanvittig mye bedre etter han dro til England. 6 mål på 34 kamper i hans to siste sesonger i Viking sier vel det meste..
Opprinnelig postet av algern0n
..jeg begynner virkelig å bli av den oppfatning at folk her bare vil ha en spiller de har hørt om før, Hannes har da virkelig aldri vist noe i Norge som tilsier at han er en klassespiller?spilte han 90 min på alle dem kampa ?
Har sett han en del for Viking, og jeg kan bare si at dersom han skal forsterke oss så må han ha blitt vanvittig mye bedre etter han dro til England. 6 mål på 34 kamper i hans to siste sesonger i Viking sier vel det meste..
han er ung kansje det er ett tegn ?
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av algern0n
..jeg begynner virkelig å bli av den oppfatning at folk her bare vil ha en spiller de har hørt om før, Hannes har da virkelig aldri vist noe i Norge som tilsier at han er en klassespiller?spilte han 90 min på alle dem kampa ?
Har sett han en del for Viking, og jeg kan bare si at dersom han skal forsterke oss så må han ha blitt vanvittig mye bedre etter han dro til England. 6 mål på 34 kamper i hans to siste sesonger i Viking sier vel det meste..han er ung kansje det er ett tegn ?
Han spilte for det meste fra start, ja.
Men, uansett, Morgan vet utvilsomt mer om dette en meg. Må bare si at han slo meg som en av de svakeste spillerene jeg noen gang har sett på dette nivået.
Uansett, gjelder vel bare å være optimistisk.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914