Husk meg
Brukernavn
Passord

Fredrikstad to sign another Icelandic striker?

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 26 aug 06, 13:53
Lest litt på Stoke sine sider, og finner ikke noe nytt eller rykter om "Siggy" Hannes Sigurdsson der.

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 26 aug 06, 18:31
Opprinnelig postet av Shadar
Djpete : Kan du være så snill å komme med et forslag på hvilken spiller som er en målgarantist og hvor mye du syns det er sannsynlig at vi må betale. (en liten tankevekker i forbindelse med dette: Olivier Occean var i Odd synonymt med mål. Etter at Lsk "kjøpte" kvalitet for nesten 10 millioner ble han synonymt med skuffelse/måltørke/elendig)


En ønskedrøm etter min mening, om en litt urealistisk og kortsiktig ville vært Sundgot fra Lsk. En sånn type, på det nivået skulle jeg ønske klubben dro frem fra hatten. Ellers er jeg fullt klar over at det ikke nødvendigvis er noen garanti for mål at spilleren har god statistikk, eller et kjent navn/høy pris, men oddsen er jo en del høyere for at han skal misslykkes da.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Kongerapærn

Juniorspiller

Ble medlem: 06 apr 06
Innlegg: 148

Lagt til: 26 aug 06, 19:01

Opprinnelig postet av djpete
Opprinnelig postet av Shadar
Djpete : Kan du være så snill å komme med et forslag på hvilken spiller som er en målgarantist og hvor mye du syns det er sannsynlig at vi må betale.  (en liten tankevekker i forbindelse med dette: Olivier Occean var i Odd synonymt med mål. Etter at Lsk "kjøpte" kvalitet for nesten 10 millioner ble han synonymt med skuffelse/måltørke/elendig)
<br />
<br />
En &oslash;nskedr&oslash;m etter min mening, om en litt urealistisk og kortsiktig ville v&aelig;rt Sundgot fra Lsk. En s&aring;nn type, p&aring; det niv&aring;et skulle jeg &oslash;nske klubben dro frem fra hatten. Ellers er jeg fullt klar over at det ikke n&oslash;dvendigvis er noen garanti for m&aring;l at spilleren har god statistikk, eller et kjent navn/h&oslash;y pris, men oddsen er jo en del h&oslash;yere for at han skal misslykkes da.

Nettopp! Derfor skjønner jeg ikke folk her inne kritiserer folk som er negative til denne signeringen. Det er lov til å være skeptisk til en spiller som ikke har mye å vise til, som ingen er her inne her har hørt om, som aldri har vært på landslaget til Island i en alder av 26 og som vi nesten bare har fått negative reporter fra... Greit at vi skal la han få en sjansje men det må være lov å være skeptisk.. Det har jeg vært fra første sutnd ang denne signeringen, og det er jeg fortsatt.

Jeg vil nok tro at det står i en hver standard proffkontrakt at hvis en spiller ikke kan spille for klubben av ulike årsaker kan han sendes "hjem" igjen uten kostnader. Derfor sier Morgan at dette står i kontrakten.. Men men.. Vi får se..

Skeptisk.... 


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 28 aug 06, 10:57

Fra Stoke City Supporter forum igår.

An interview with Hannes in yesterday’s paper in Iceland says he is not interested in going to Norway but he however wants to play more so if he doesnt get that soon he will have to look elsewhere. Seems to me he could be staying if he sees any hope of more play. He does not mention having been played out of position or the Danish interest.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 28 aug 06, 11:00
Opprinnelig postet av ffk-4ever

Fra Stoke City Supporter forum igår.

An interview with Hannes in yesterday’s paper in Iceland says he is not interested in going to Norway but he however wants to play more so if he doesnt get that soon he will have to look elsewhere. Seems to me he could be staying if he sees any hope of more play. He does not mention having been played out of position or the Danish interest.

å det betyr

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 28 aug 06, 11:15
Opprinnelig postet av ffk-4ever

Fra Stoke City Supporter forum igår.

An interview with Hannes in yesterday’s paper in Iceland says he is not interested in going to Norway but he however wants to play more so if he doesnt get that soon he will have to look elsewhere. Seems to me he could be staying if he sees any hope of more play. He does not mention having been played out of position or the Danish interest.

Bruk linken du fikk av meg da vel,hehe

Jeg kan raskt oversette.

Et intervju med Hannes i gårsdagens avis på Island sier han at han ikke er interessert i og reise til Norge, men han er interessert i mere spilletid så hvis han ikke får dette snarlig må han se seg om etter andre steder.

Ser ut for meg at han kan be værende hvis han øyner en sjanse om mere spill. Han nevnte ikke noe om at interessen fra dansk side var avtatt.



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340