Husk meg
Brukernavn
Passord

Fredrikstad to sign another Icelandic striker?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

tajo

Knøttespiller
Ble medlem: 18 jul 05
Innlegg: 42

Lagt til: 23 aug 06, 22:52

boards.rivals.net/default.asp

I have it on good authority that Stoke City rejected an approach from Norwegian Premier League club Molde last week for Siggy(so they went for the topscorer in Iceland instead). I know two other Norwegian Premier League clubs are interested in him and both clubs were very impressed by his performance against Spain last week.

I`d say Siggy returning to Norway before the transfer window closes is pretty much nailed on. I reckon the reason Pulis rejected Molde`s approach was because no striker had been brought into the club.

Ikke helt usannsynlig...


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 aug 06, 22:55
bare jeg hadde skjønt det

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 23 aug 06, 22:55
Er vel heller ikke usannsynlig at Hannes Sigurdsson først stod på blokka til Morgan, men de fikk nei, og gikk derfor videre nedover på lista og havnet på Jóhannsson...

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 23 aug 06, 22:57
Får man Hannes Sigurdsson, så har man skaffet en "kvalitetspiller".

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 23 aug 06, 23:02
Her er fotballnyhetene til RAS 2 og det står ikke noe om spilleren http://www.ruv.is/heim/frettir/sport/fotbolti/

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 23 aug 06, 23:12

Vi har absolutt ingen grunn til å tvile på trådstarter.

 

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


Valsari

Bedriftsspiller
Ble medlem: 21 aug 06
Innlegg: 11

Lagt til: 23 aug 06, 23:18
I heard this on the radio, RAS2 today!! no kidding, now why would i make this up.  Maybe the reporters did a wrong story and corrected their mistake.  Dont know-but I know what I heard.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 23 aug 06, 23:22
The radiostation are the a bigg station in Island

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 23 aug 06, 23:24

Han forstår norsk........heldigvis.....


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 aug 06, 23:30
jeg har problemer med å skjønne hva som skrives på Engelsk.. fint om noen kunne hjelpet meg litt der

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 23 aug 06, 23:45
Endret: 23 aug 06, 23:46

Opprinnelig postet av Patrioten
The radiostation are the a bigg station in Island

Opprinnelig postet av keiko99
jeg har problemer med å skjønne hva som skrives på Engelsk.. fint om noen kunne hjelpet meg litt der
ehh... jeg og...

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 23 aug 06, 23:47
Opprinnelig postet av BøgeJon

Opprinnelig postet av Patrioten
The radiostation are the a bigg station in Island

Opprinnelig postet av keiko99
jeg har problemer med å skjønne hva som skrives på Engelsk.. fint om noen kunne hjelpet meg litt der
ehh... jeg og...

 

+ 1


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 23 aug 06, 23:48
Opprinnelig postet av Bedreviteren

Han forstår norsk........heldigvis.....

LOL!!

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 23 aug 06, 23:48
Opprinnelig postet av Costanza
Er vel heller ikke usannsynlig at Hannes Sigurdsson først stod på blokka til Morgan, men de fikk nei, og gikk derfor videre nedover på lista og havnet på Jóhannsson...


Dersom det stemmer som Valsari sier, så har vi først nå gått i forhandlinger med Stoke, så da kan ikke det være tilfelle. Dersom det faktisk stemmer at vi er i forhandlinger da. Da er det vel mer sannsynlig at vi prøver oss på Sigurdsson fordi Ward ombestemte seg.  Håper virkelig det blir noe av dette, men dersom det gjør det så snakker vi vel om mer enn 2 mill? Er vel mer sannsynlig med 4-5 mill?

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 23 aug 06, 23:49

Hei Keiko99

Jeg er ny her på forumet men så du trengte hjelp, selv kan jeg engelsk men her har du en fin link som kan hjelpe deg vettu.

Ikke perfekt oversatt men...hmmmm

Dette ble teksten over her oversatt som:

Har det på god myndighet den Stoke By forkastet en tilnærming fra Norsk Fremst ligaklubb Molde siste uke for Siggy (slik de drog for topscorer i Iceland istedenfor). Jeg vet to annen Norsk Fremst ligaklubber er interessert i ham og begge klubber meget imponerte av hans prestasjon mot Spania siste uke.

Linken til siden er:

http://www.freetranslation.com/

Håper dette hjalp deg litt, selv har jeg lest hom Siggy som han blir kalt at en norsk klubb er ute etter han og at Stok City er villig til å slippe ha. Tror nok han karen fra island har rett her gitt.

Dette var min debut her inne, hehe

 

 


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 aug 06, 23:52
Takk og vellkommen

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 23 aug 06, 23:56

Takker takker.

Har jo lest på dette forumet i en evighet da, men først nå jeg ble skribent......


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 24 aug 06, 00:27
..jeg begynner virkelig å bli av den oppfatning at folk her bare vil ha en spiller de har hørt om før, Hannes har da virkelig aldri vist noe i Norge som tilsier at han er en klassespiller?

Har sett han en del for Viking, og jeg kan bare si at dersom han skal forsterke oss så må han ha blitt vanvittig mye bedre etter han dro til England. 6 mål på 34 kamper i hans to siste sesonger i Viking sier vel det meste..

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 aug 06, 00:29

Opprinnelig postet av algern0n
..jeg begynner virkelig å bli av den oppfatning at folk her bare vil ha en spiller de har hørt om før, Hannes har da virkelig aldri vist noe i Norge som tilsier at han er en klassespiller?

Har sett han en del for Viking, og jeg kan bare si at dersom han skal forsterke oss så må han ha blitt vanvittig mye bedre etter han dro til England. 6 mål på 34 kamper i hans to siste sesonger i Viking sier vel det meste..
spilte han 90 min på alle dem kampa ?

han er ung kansje det er ett tegn ?

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 24 aug 06, 00:38
Endret: 24 aug 06, 00:38
Opprinnelig postet av keiko99

Opprinnelig postet av algern0n
..jeg begynner virkelig å bli av den oppfatning at folk her bare vil ha en spiller de har hørt om før, Hannes har da virkelig aldri vist noe i Norge som tilsier at han er en klassespiller?

Har sett han en del for Viking, og jeg kan bare si at dersom han skal forsterke oss så må han ha blitt vanvittig mye bedre etter han dro til England. 6 mål på 34 kamper i hans to siste sesonger i Viking sier vel det meste..
spilte han 90 min på alle dem kampa ?

han er ung kansje det er ett tegn ?



Han spilte for det meste fra start, ja.

Men, uansett, Morgan vet utvilsomt mer om dette en meg. Må bare si at han slo meg som en av de svakeste spillerene jeg noen gang har sett på dette nivået.

Uansett, gjelder vel bare å være optimistisk.


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340