Husk meg
Brukernavn
Passord

Er vi en hjemmeseier unna Europa?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 21 aug 06, 19:14
Vinner vi mot Start, og RBK slår Sandefjord som dem bør gjøre. Samtidig Blir RBK blant dem to første på tabellen og klare for Champions league kval. Betyr det da at  FFK er klar for UEFA cup??

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 21 aug 06, 19:23
Jeg tror det.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


olsa

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 98

Lagt til: 21 aug 06, 19:26

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Vinner vi mot Start, og RBK slår Sandefjord som dem bør gjøre. Samtidig Blir RBK blant dem to første på tabellen og klare for Champions league kval. Betyr det da at  FFK er klar for UEFA cup??

For å gjøre d enklere. Hvis vi vinner cupfinalen er vi der, uansett!

          


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 21 aug 06, 19:42
RBK trenger ikke engang komme til CL-kval. Så lenge den ene finalisten er klar for minst UEFA-cup, vil motstanderen få UEFA-cupplass uansett.

---------------------------

"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 21 aug 06, 20:46

FFK i Europa

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


mr.leipsland

Bedriftsspiller
Ble medlem: 07 feb 04
Innlegg: 3

Lagt til: 21 aug 06, 21:23
Opprinnelig postet av Planken
RBK trenger ikke engang komme til CL-kval. Så lenge den ene finalisten er klar for minst UEFA-cup, vil motstanderen få UEFA-cupplass uansett.
Nei, bare dersom cupvinneren er kvalifisert til CL får tapende cupfinalist plass i UEFA-cupen. Er cupvinneren bare kvalifisert til UEFA-cupen via seriespill går UEFA-cupplassen til det laget som er høyest plassert i serien og ikke kvalifisert for UEFA-cupen. Og Norge har bare én plass i CL dette året. Rosenborg må mao vinne serien dersom FFK skal kvalifisere seg til UEFA-cupen som tapende cupfinalist. Vinner FFK finalen er dem dog klare for UEFA-cupen uansett. Se forøvrig denne sida: http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 21 aug 06, 21:28
Opprinnelig postet av mr.leipsland
Opprinnelig postet av Planken
RBK trenger ikke engang komme til CL-kval. Så lenge den ene finalisten er klar for minst UEFA-cup, vil motstanderen få UEFA-cupplass uansett.
Nei, bare dersom cupvinneren er kvalifisert til CL får tapende cupfinalist plass i UEFA-cupen. Er cupvinneren bare kvalifisert til UEFA-cupen via seriespill går UEFA-cupplassen til det laget som er høyest plassert i serien og ikke kvalifisert for UEFA-cupen. Og Norge har bare én plass i CL dette året. Rosenborg må mao vinne serien dersom FFK skal kvalifisere seg til UEFA-cupen som tapende cupfinalist. Vinner FFK finalen er dem dog klare for UEFA-cupen uansett. Se forøvrig denne sida: http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/


Hmm, der ble jeg straffet for å lese en artikkel fremfor regelverket :-)

---------------------------

"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta


MotorWerk

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 255

Lagt til: 22 aug 06, 10:33
Endret: 22 aug 06, 11:08
Selv om hovedmålet selvsagt må være å spille tippeliga også neste sesong hadde det ikke gjort meg noe med europeisk motstand på ny flott stadion neste år. Men please, ikke Bangor...

---------------------------

-exit body, exit mind-



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340