FFK vs. Start
Opprinnelig postet av ffkmufc
Odd leiker nå! Moro
Njia, 3-2 nå, he he.
Et mål til Enga og et til Brann nå. Så er denne runden kanon!
---------------------------
Fredd
Det hadde vært moro!!
Håper ikke tromsø scorer et til
Viking blir visst rundspilt ifølge en kamerat som er viking fan! Det lover jo godt
JA!!!!!!!!!!!!!
ENGA!!!!!!!!!!!!!
Opprinnelig postet av Fredd
Et mål til Enga og et til Brann nå. Så er denne runden kanon!
Hva sa jeg! Og et mål til FFK også. Denne kvelden er herlig.
---------------------------
Fredd
For en runde!!!!!
Detta er moro
Opprinnelig postet av ffkmufc
JA!!!!!!!!!!!!!
ENGA!!!!!!!!!!!!!
Hehe. Morsom melding egentlig. Ække sikker på du hadde sagt det i noen annen sammenheng! Men nå er jeg så enig så enig!!
Hadde gjerne sett at det ble 1-1 mellom Viking og Enga, for det er greit om lagene i midtskiktet ikke forsvinner for langt foran oss også. Nå er Enga fire poeng foran oss, det kunne ha vært to om de ikke hadde scoret.
Opprinnelig postet av FFK1903
Hadde gjerne sett at det ble 1-1 mellom Viking og Enga, for det er greit om lagene i midtskiktet ikke forsvinner for langt foran oss også. Nå er Enga fire poeng foran oss, det kunne ha vært to om de ikke hadde scoret.
Det er mer viktig å holde plassen enn å havne på 6.plass....
Helt enig!
Det at jeg har vedda en kasse øl med en enga-supporter om hvilket lag som ender høyest på tabellen teller også inn her.
(Han har tross alt vunnet kassa de to siste sesongene:-)
Opprinnelig postet av Plankekæll
Tja, et poeng eller ei til Viking har jo ikke sååå mye å si vil jeg tro, men to poeng til Enga... Men uavgjort i den kampen, så ville jo Enga ha blitt dratt litt ned i nedrykkskampen de og, jo flere som er med i nedrykkskampen, desto større er sjansene for at FFK er et av lagene som ikke rykker ned.
Opprinnelig postet av Plankekæll
Tja, et poeng eller ei til Viking har jo ikke sååå mye å si vil jeg tro, men to poeng til Enga... Men uavgjort i den kampen, så ville jo Enga ha blitt dratt litt ned i nedrykkskampen de og, jo flere som er med i nedrykkskampen, desto større er sjansene for at FFK er et av lagene som ikke rykker ned.
Hehe. Jeg er mer fornøyd med å få luke til 2-3 lag i bunnen av tabellen...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914