Henger ut enkeltpersoner
Er det ikke på tide at mod tar ansvar og utestenger de som henger ut enkeltpersoner her inne se trådene Plankehaugen er ræva og under innleget til ajg .
Syns det blir litt mye at en som ikke går ut med sitt fulle navn henger ut enkelpersoner med fult navn nå må dere foreta dere noe
Hilsen
Roy Nilsen
---------------------------
Er det noen som klarer det er det du D
Helt enig
Synes det er for mye negativ fokusering i denne tråden, Om noen er veldig misfornøyde så synes jeg de skal ta kontakt med plankehaugen og bidra litt selv i stedet for og rakke ned på andre.
Skjerp dere
I år er det FFK år
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
Da håper jeg at du kommer deg inn i styret til neste år da, og kan gjøre en mye bedre jobb enn det du mener dagens styre gjør!!
Syns alle prater om hvor dårlig styret i PH er, men når det kommer til saken, så er det sikkert ikke så mange her som hadde giddi å sitti i styret sjøl!
Opprinnelig postet av Marie
Da håper jeg at du kommer deg inn i styret til neste år da, og kan gjøre en mye bedre jobb enn det du mener dagens styre gjør!!
Syns alle prater om hvor dårlig styret i PH er, men når det kommer til saken, så er det sikkert ikke så mange her som hadde giddi å sitti i styret sjøl!
Organisasjonsmessig funker styret bra, men på PL-feltet har de dalt i likhet med resten av feltet. Det er det mange etterlyser, mer engasjement fra de som egentlig skal stå fram som et godt eksempel.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914