Arsenal
Cole har länge kopplats samman med Chelsea, och Arsenaltränaren Arsene Wenger har i sin tur haft ögonen på landsmannen Gallas.
Greit å bytte de 2 vel ?? Arsenal har mye mer behov for Gallas enn Cole. Cole har gått stort sett skada siste året allikevel.
---------------------------
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Hurra, jeg får forlate Arsenal
Jose Reyes avslører at Arsene Wenger har gitt ham lov til å gå til Real Madrid.
Her er linken http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/pl/arsenal/article710087.ece
Gunners-stjernen innrømmer at Wenger kunne ha ødelagt alt dersom han hadde brukt spanjolen i sist ukes Champions League-kamp mot Dinamo Zagreb. Da kunne ikke Real Madrid ha brukt 22-åringen i Champions League senere i høst og vinter.
- Hvis Arsenal ønsker å selge og Real Madrid vil kjøpe, så var det det riktige å gjøre. Wenger har opptrådt som det han er – en gentleman. Jeg ønsker å takke ham offentlig for alt han gjør for meg, sier Reyes til The Sun.
Arsenal vil ha 16 millioner pund for Reyes, men kan få brasilianske Julio Baptista den andre veien som en del av avtalen. Real Madrids president Ramon Calderon ønsker å få avsluttet handelen denne uka.
Reyes er på landslagsoppdrag for Spania denne uka. Spania møter Island tirsdag kveld.
- Jeg har fortalt Wenger og styreformannen at tilbudet fra Madrid er uimotståelig for meg. Det er en drøm jeg ønsker å realisere, og det eneste som mangler nå, er et tilbud som også er godt nok for Arsenal, sier Reyes.
Bjørn Jervell Hansen
det budet ble vist avslått gett...
synes de skal beholde reyes jeg.. inntil de finner en bedre til rett pris bør de ikke selge han.. har ikke flust av gode angripere for tiden..
Engasjert hovedtribunist!
Opprinnelig postet av Julekake
det budet ble vist avslått gett...
synes de skal beholde reyes jeg.. inntil de finner en bedre til rett pris bør de ikke selge han.. har ikke flust av gode angripere for tiden..
Hvor mange gode kamper har Reyes spilt ?? Etter det jeg kan se så er det kun en, og det var mot Chelsea en gang, da han scorte 2 mål.
Mistenker at Reyes har spilt mer enn 1 god kamp i Arsenal-trøye...
Men han er vel også en av de veeeldig få som ikke har forsvart prislappen sin i Arsenal. Er fryktelig imponert over spillerkjøpene til Wenger. Dersom Arsenal får tilbake det samme som de gav for Reyes bør de etter min mening si ja, og le hele veien til banken.
Nesten ingen som har fått med seg denne signingen rundt omkring. Har tro på denne spilleren jeg.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914