FFK - Ham-Kam
Opprinnelig postet av Costanza
Er det forresten noen som vet hvordan situasjonen til Mihaly Toth er? Ser at Øyvind Hoås skal spille fra start, men er Toth på benken eller fortsatt helt ute med skade?
Hoås gjorde en god figur i Bergen, men føler at Toth er langt mer målfarlig så ser også på dette som en liten svekkelse av laget.
Helt enig. Trudde Toth skulle bli klar jeg men han gjorde tydeligvis ikke det! I Toth mister vi en ballfordeler og en meget god førsteforsvarer.. Hoås er ikke like god til å jobbe opp en tapt ball.. Håper Hoås putter en på dødball da!
Heldigvis er ikke skaden Rami alvorlig, han sitter på benken.
Ellers synes jeg det er rart at den fiske forsterkningen våres ikke spiller, enda så dårlig som Pål Andrè har vært i det siste.
Opprinnelig postet av ffkmufc
Det blir spennende! Hvem er på benk da? Satser på Shabaan kanskje?? Får håpe Staw gjør en like god kamp igjen da!
Shabaan sitter på benken.
---------------------------
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...
Opprinnelig postet av Patrioten
Ellers synes jeg det er rart at den fiske forsterkningen våres ikke spiller, enda så dårlig som Pål Andrè har vært i det siste.
Enig. Han må da væra bedre, så mye som Eggen har skrytt av han..
Det synes jeg ikke er rart i det hele tatt, egentlig akkurat som forventet. Husk at han ikke var i matchform da han kom og kan sikkert trenge et par uker på seg. En annen ting er at kanskje Eggen ikke ønsker for mange forandringer i forsvaret på én gang. Hvis Miika skulle ha spilt, ville vi ha byttet ut 3 av 4 forsvarsspillere + keeper fra forrige kamp. Det blir litt vel mange endringer. Men hovedgrunnen er nok at Miika ikke er i tilstrekkelig matchform ennå.
Pål er en ren h.back, og det er ikke Finnen. Dermed så tror jeg ikke han kommer inn på backen med det første. Blir nok heller på h. flanke vi får se mest til han.
"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"
Ser at dine antagelser tok feil igjen Keiko, Rami spiller ikke.
Nei Rami spiller ikke, det har vært relativt klart helt siden fredagstreningen
Men han skal sitte på benken og kan hoppe inn dersom det blir nødvendig.
Ellers blir laget
Lasse Staw
Czwartek
Trondseth
Gerrbrandt
Bertil
Bjørkøy
Brenne
Ramberg
Tarek
Hoås
Kvisvik
Den nye Finnen sitter på benken, men får sikkert prøvd seg. Jeg tror også Toth er kvitt sine ryggplager og starter på benken, og der sitter bla Hornseth også, så kanskje også han får noen minutter imorgen
FFK på toppen i 2006
Forandrer mot FFK
Det blir flere forandringer i førsteelleveren til Frode Birkelands debut som assistenttrener.
Verken Birkeland eller Frode Grodås ville ut med en startoppstilling etter søndagens trening på Briskeby, men etter formasjonstreningen å dømme blir det flere forandringer fra laget som tapte i Stavanger. Vegar Bjerke går inn for Steve Cooreman og Balazs Nikolov får tillit på midten. Dermed må Tommy Øren finne seg i å starte på benken for første gang i år:
- Det blir noen forandringer, ja. Uten at jeg ønsker å si noe om hvilke grep vi gjør, med forandringene skyldes litt hvilken type kamp vi forventer oss, og litt hvem som er i form, sier Grodås.
- De kommer helt sikkert til å gå ut i hundre slik de alltid gjør på hjemmebane. Utfordringen for oss blir å finne balansen mellom å sikre bakover og unngå å bli for lave. I tillegg blir det helt sikkert fullt hus, og trøkket fra publikum er alltid enormt i Fredrikstad, sier Birkeland som vet det blir tøft i kveld:
- De spiller veldig gjennombruddshissig og tør å stå høyt med laget. De tør å ta risiko bakover ved å spille slik, og det må vi forsøke å utnytte, sier Birkeland.
God kjemi
Birkeland er vist imponert over trykket på hjemmekampene våres.
Trykket er alltid enormt i Fredrikstad, ikke dårlig sagt av hjelpetreneren demmes. Skriver Hamar Arbeiderblad.
Jeg er utrolig spent forran denne kampen. Jeg liker ikke helt at vi ikke har keeperen vår ute, men håper Staw klarer presset. Alle vet nok hva som står på spill og vil nok gå ut i hundre.. Det som vil være viktig, er at vi kan få ett raskt mål, og styre kampen slik vi selv ønsker. I dag, mener jeg det er på tide at spillere som Brenne og Kvisvik viser seg frem fra sin beste side. Denne kampen må vi vinne om vi skal henge med. Allerede på Lørdag er det en sinnsykt vanskelig bortekamp mot Lillestrøm. Tap i begge disse kampene tror jeg faktisk ikke vi har råd til. Jeg krysser fingrene og ber til høyere makter for at vi skal vinne i kveld
Jeg trur vi vinner i dag. ghver gang noen av spillerne står frem i avisa og sier de er sugne på å vinne og vise seg fram går det dårlig. Nå har vi ikke hørt så mye fra spillergruppa i avisa og tar det som et godt tegn. Vi må vinne i dag.
Få ting smaker så godt som EN SOLID SEIER OVER HAM-KAM! YESS!
Vin og blomster på bordet...
FFK og Leeds United
Bjørn Jervell Hansen
Neida, problemet ligger ikke bare i midtforsvaret, men hovedsaklig på midtbanen. Med litt mer kontrollert ressursbruk klarer vi å holde i 90 minutter og ikke bare første 25.
Håper inderlig at det blir et godt resultat idag for det trenger vi.
Satser på 2-1 idag.
FFK i mitt hjerte - Erik Røed
Har en good feeling idag... Skal i bursdag idag,så jeg får desverre ikke vært på kampen
Jeg tror egentlig ikke at forsvaret blir så veldig stort problem idag...
De 3 som starter (Bertelsen,Tronseth og PAC) har jo spilt sammen før,og jeg tror Gerrbrand glir rett inn!
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914