FFK - Ham-Kam
Noen morsomme poenger foran kampen som sikkert kan diskuteres:
- Espen Olsen linket til FFK fra Ham-Kam denne uka. Kanskje spiller han fra start mot nettopp FFK på mandag.
- Miika Multaharju debuterer muligens for FFK mot laget han trente sammen med for kort tid siden.
- Markus Ringberg. Scorer han mot gamle lagkamerater på Stadion?
- FFK må klare seg uten midtstopperparet Piiroja og Szekeres. Dermed blir Tronseth, tidligere Ham-Kam, sjef i forsvaret!
- Tidligere FFK-spiller Rune Buer Johansen sentral på Ham-Kam i år. Var linket til FFK før overgangen til Kamma.
- Det nærmeste vi kommer hatoppgjør i Fredrikstad for tiden? Hvem liker egentlig Ham-Kam?
- Hva blir lagoppstillingen?
- 4-4-2/4-3-3 eller andre formasjoner?
- Hvor mange tilskuere kommer? Blir det bunnrekord? Mandagskamp på tv med kjip motstander og hjemmelag i dårlig form?
- Hva synes vi om at Terje Hauge dømmer kampen?
- Hva blir resultatet?
Diskutér i vei!
Én ting er sikkert: Denne kampen blir viktig.
Troooor ikke Miikka starter denne kampen,minnes å ha lest at han ikke er i 100% toppform enda,men et innhopp er ganske så realistisk...
Blir spennende angående en makker til Tronseth i midtforsvaret.. Blir den en ny spiller? Satser Eggen på en junior? Eller gjør Eggen som han gjorde med Risholt? Bruker Bjørkøy som stopper...
En vet aldri hva Eggen gjør,men de trekkene han gjør nå framover blir meget viktige...
Håper også på å se Tarik spille en hel kamp,etter han ble byttet ut mot Brann,så var det ikke no fart i angrepet.. Var det no skade eller sånt som forårsaket byttet i Bergen??
Når det gjelder antall tilskuere,så tror jeg desverre ikke blir så mye mer enn det var mot Viking..Kanskje vi kommer over 7000??
---------------------------
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Tror også 442 blir prøvd, med Hoås og Tarik på topp.
Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
Jeg tror Miika Multaharju går inn for PAC. Gerrbrand
spiller sammen med Tronseth.
Gerrbrand er en hurtig spiller, derfor tror jeg Ringberg blir plassert på benken.
På topp stiller vi med Tarik, Kvisvik og vår nye storskårer (som ennå er ukjent).
Fredrikstad-BondeBøgda 3-0
Viktigere blir det ikke! Derfor tror jeg det kommer veldig mange på stadion til mandan.
Nå er ferien over, og nok en gang skal vi vise at vi FFKsupportere ikke er noen forbanna medgangssupportere.
Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".
Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?
Hoveddommer: Hauge, Terje
Assistentdommer: Holvik, Steinar
Assistentdommer: Sundet, Arild
Observatør: Larsgård, Per Arne
4.dommer: Ølmheim, Terje
NFF-delegat: Haugen, Rolf
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Håper vi stiller med følgende lag:
Shabaan, Czwartek, Gerrbrand, Bjørkøy, Bertelsen, Multharjo, Brenne, Ramberg, Tarik, Toth, Kvisvik (evt. ytterlige forsterkninger)
"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Opprinnelig postet av keiko99
tror pac blir benka jeg å at vi for se den nye finnen der..
Det trur jeg også! Blir nok ikke Bjørkøy på stopper, der spiller nok Are!
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Personlig håper jeg på dette laget:
Staw
Pac Gerrbrand Tronseth Berthelsen
Bjørkøy Ramberg Brenne
Tarik Toth Ny spiller?/Hoås
Ellers gleder jeg meg ikke til drøyinga og dødballene til Kamma. Ekkelt lag.
Håper at nok innsats og pågangsmot, samt hoing fra publikum blir nok.
Råtips: 3 - 1
Langt bedre enn Øyvind Hoås på kanten.
Ellers er jeg enig med deg i at PAC bør fortsette på høyreback. Ikke heldig om vi skal skifte ut 3 av 4 forsvarsspillere fra en kamp til en annen.
Klart Raymond skal få sin ukentlige trim denne gangen også
Synes ikke han har spilt seg ut.
Multaharju, Gerrbrand, Tronseth og Bertelsen
Bjørkøy, Ramberg, Brenne og Kvisvik
Tarik og Toth/ny spiller
Multaharju (Magnussen?), Tronseth, Gerrbrand, Berthelsen
Ramberg, Bjørkøy, Brenne
Tarek, Toth, Kvisvik
Hvordan er forresten ståa rundt McDonald?
Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?
Opprinnelig postet av Tango
Staw (Krysser fingrene for Shaaban)
Multaharju (Magnussen?), Tronseth, Gerrbrand, Berthelsen
Ramberg, Bjørkøy, Brenne
Tarek, Toth, Kvisvik
Hvordan er forresten ståa rundt McDonald?
Hvorfor Magnussen isteden for PAC???
Like vel så tolker jeg grunnen til at FFK har fått så mange baklengsmål ikke beror på for dårlig kvalitet i forsvarsfireren. Jeg mener at de fleste målene har kommet ved at motstanderenes midtbanespiller skaper overtall sentralt og på kantene, uten at FFKs sentrale modtbane har tatt ut disse. Om dette har med formasjon og taktikk og gjøre, eller om spesielt Brenne og Ramberg sluntrer unna vet jeg ikke. Om ikke dette taes tak i er det ikke sikkert at forsterkningene vil skape de endringene jeg håper på.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
www.norskefans.net
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914