RBK - FFK
Hoveddommer: Sandmoen, Brage
Assistentdommer: Nebben, Dag Roger
Assistentdommer: Myhren, Tor-Arne
Observatør: Kvam, Frode
4.dommer: Furuli, Stein Egil
NFF-delegat: Aas, Steinar
hvordan tror dere laget blir da ?
---------------------------
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Trofast kvit og svart te døden tar mæ...
I år skal vi slå klart ned på holding for å få bort problemet en gang for alle!! HAHA!!! TIDENES APRILSPØK!!! UT med norske dommere!! For FAEN!!!
Rami
Pål Andre --- Tamas/Are(eventuelt en ny forsvarer)----- Raio---- Trond Erik
Simen Brenne ---- Hans Erik ----- John Anders
Tarik ----- Toth(eventuelt en ny spiss)----- Raymond Kvisvik/Brian West
God bedring Dagfinn Enerly
Opprinnelig postet av svartoghvit
Dere får ikke et jævla poeng, spar turpenga, bli hjemme og se kampen på storskjerm under Glomma festivalen og kjøp øl for penga i stedet!selv sikker ser jeg.. håper du er klar over hvilken stopper dere skal bruke.. steffen iversen... så for vi se da hvordan han fungrerer der.. gikk dritt for frode...
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
Rami
Jonna Tamas Rajo Bertil
Hansi Kvisvik Simen
Tarik Toth West
Er i Trondheim og skal på kampen.
Gutta går i angrep direkte og ryster rbk.
Tror dette blir laget;
R. Shabaan
P.A.C Tronseth Raijo Bertelsen
Tarik Ramberg Jonna Brenne Kvisvik
West
Hadde kanskje vurdert Toth på plassen til Ramberg, ettersom han er god til å holde på ballen, og kriger for drakta si. Ramberg har desverre hatt en down periode..
Snæbbuss-aristokrat #78
Ble medlem: 10 des 03
Lagt til: 14 jul 06, 03:54
Endret: 14 jul 06, 03:54
At Hansi har hatt en down periode matkri, er jeg rett og slett uenig i. Jeg mener han har prestert på et mye jevnere nivå i år, i flere kamper har han vært blant de klart bedre og jeg syns ikke det har avtatt i den senere tid, snarere tvert i mot.
Lenge leve "hjørnet"!
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78
Hvis jeg skal dømme ut i fra den ene treninga jeg har sett denne uka, hvor de spilte 11 mot 11, så tror jeg Hoås kommer til å starte mot RBK, han ble i hvert fall matchet med de 11 antatt beste og gjorde sine saker greit.
At Hansi har hatt en down periode matkri, er jeg rett og slett uenig i. Jeg mener han har prestert på et mye jevnere nivå i år, i flere kamper har han vært blant de klart bedre og jeg syns ikke det har avtatt i den senere tid, snarere tvert i mot.
Var Toth fortsatt småskada eller? Syns det er rart at han ikke spiller hvis han er skadefri! Han har på ingen måte spilt seg ut av laget.
Opprinnelig postet av ffkmufc
Var Toth fortsatt småskada eller? Syns det er rart at han ikke spiller hvis han er skadefri! Han har på ingen måte spilt seg ut av laget.
Med mindre Hoås har gjort det såpass mye bedre på trening at han nå vurderes til å ville gjøre en bedre jobb. Er de likeverdige så er det kanskje også greit å veksle litt - da kan det være det hjelper på tenningen, ingen skal ha klippekort på laget. Det er også greit å la gode spillere få spille mot god motstand, ellers vil de ikke utvikle seg videre, og jeg tror Hoås kan bli enda bedre.
Edit - HEEY... Ny ball, jo - tatt opp som A-lagspiller på forumet..
2006: CL, RL, "the double"...
[/quote
Enig med deg Hans Erik Ramber, synes han har gjort det bra. Er det noen som har dowv må det være Simen, han synes jeg har skuffet de siste kampene.]
Jeg synes Brenne og Ramberg er gode spillere på sitt beste. De leser spillet bra og er flinke til å bryte pasninger. Denne vårsesongen har FFK hatt en glimrende førsteforsvarer i Toth. Det at han hele tiden presser de forsvarspillerene som skal spille opp ballen, gjør at Brenne og Ramberg får mulig het til å bryte fremspillene. Savnet av Toth var tydelig både mot HamKam og Lyn. Uten press blir det lettere for motstanderene å spille presise fremspill.
Brenne og Ramberg(spesielt) er alt for dårlige til å presse motstanderens midtbanespillere med og uten ball. Det er alt for pinglete til å duellere. Med det mener jeg at de unngår duellene oftere enn de tar dem. De er gode til å spille på midtbanen, men veldig dårlige til å kjempe på midtbanen. Det siste var veldig synlig mot slutten av kampen mot Lyn. Jeg synes det i beste fall bare er plass til en av de to i startoppstillingen.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Ellers er siste nytt fra Trondheim at Frode Johnsen vrakes i og med overgangen til Grampus Eight, og han erstattes av Kone som midtspiss. Storflor og Braaten på hver sin kant. Og Steffen Iversen i bakhånd som en joker.
Litt av en stall Høgmo har...
Opprinnelig postet av Costanza
Liker ikke helt at Hoås skal spille midtspiss i denne kampen. Ville foretrukket en litt hurtigere spiss ettersom RBK nok kommer til å gå offensivt til verks og etterlate bakrom.sist jeg leste etter eller annet sted så skal steffen være stopper, for RBK sliter med mitt stopper plassen
Ellers er siste nytt fra Trondheim at Frode Johnsen vrakes i og med overgangen til Grampus Eight, og han erstattes av Kone som midtspiss. Storflor og Braaten på hver sin kant. Og Steffen Iversen i bakhånd som en joker.
Litt av en stall Høgmo har...
Opprinnelig postet av keiko99
sist jeg leste etter eller annet sted så skal steffen være stopper, for RBK sliter med mitt stopper plassen
Jepp, men neppe allerede mot oss. Blir nok Riseth og Kvarme i midtforsvaret.
Rami Shaaban,
Pål Andre Czwartek, Tamas Szerekes, Raio Piiroja, Trond Erik Bertelsen,
Hans Erik Ramberg, Simen Brenne, John Anders Bjørkøy,
Tarik Elyounoussi, Øyvind Hoås og Raymond Kvisvik.
HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -
www.holygans.com / www.nettpuben.blogspot.com
Opprinnelig postet av Costanza
Det er der du tar feil. Jeg klarer ikke å finne linken, men jeg leste at dem hadde prøvd steffen som mittstopper i en test kamp og det fungerte bra.. dem har bare 1 frisk stopper og da sa dem til der jeg leste det at steffen kom til å bli brukt der.. håper jeg finner linken...Opprinnelig postet av keiko99
sist jeg leste etter eller annet sted så skal steffen være stopper, for RBK sliter med mitt stopper plassen
Jepp, men neppe allerede mot oss. Blir nok Riseth og Kvarme i midtforsvaret.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914