Se her ja... Jacob Rasmussen
---------------------------
God bedring Dagfinn Enerly
Opprinnelig postet av Patrioten
Opprinnelig postet av eliot
Jacob Rasmussen sier at formen ikke er helt på topp, men han sier også at han regner ikke med at manglende
kondition blir et problem i den norske klubben. Så formen hans kan ikke være så dårlig. Kanskje han blir den leder typen FFK trenger i forsvar. Personlig synes jeg de kan prøve å få Brian Priske, de har jo penger til spillerkjøp.
Hadde noen intervjuet Kvisvik i sommerferien, så kanskje han hadde sagt at formen er ikke helt på topp.
FFK prøvde seg på Briske men fikk dessverre nei.
Det at de prøvde seg er jo bra. Vi må bare innse at klubben er ikke den som frister de beste spillerene.
Vi får stemme på Fredrikstad som årets sommerby. Vinner vi er det god pr for byen.
Heia FFK
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av Lex
Noen som har sett Rassmussen på trening i dag eller???Jeg har fått beskjed fra en snæbb i dag. Gutten er noen cm lavere en hoås og en robust og meget bra stopper. Det er kun en ting og agf ville kvitte seg med spillere som hadde for høy lønn og da for vi se da om han kommer til oss eller om han forlanger for mye for oss.. Ellers kom snæbb med bare gode ord om spilleren. Bora hadde sagt at han her er mye bedre en det bora var da han kom. Han vil gå rett inn i laget
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Noen flere som har sett ham eller?
Heia FFK
Opprinnelig postet av Lex
Noen som har sett Rassmussen på trening i dag eller???
Jeg har sett ham idag, og dersom han etter egne uttalelser ikke er i form nå, så bør FFK skrive kontrakt med ham omgående.
For det han viste på treninga i dag var mer enn godt nok til å gå rett inn på laget mot Rosenborg på søndag, etter både min mening og alle de andre "ekspertene" jeg snakket med på treninga i dag.
Bora har fortalt at Jacob Rasmussen er bedre enn ham selv, slik han var da han kom til klubben for 2 år siden, og det tror jeg faktisk på etter å ha sett ham
Han er en skikkelig murbrekker med mye muskler, men alikevel med gode tekniske ferdigheter. Jeg vet ikke hvor stor han er, men jeg så han stå ved siden av Hoås og da kunne han umulig være mer enn 5 - 6 cm lavere enn ham.
Selv om de i dag spillte på liten bane, med hurtige angrep frem og tilbake, så viste han tydelig tegn til å være en konge i lufta.
På skuddtrenga viste han også gode takter med et godt tilslag på ballen.
Det skal bli interessant å se ham spille på stor bane med to fulle lag, så det håper jeg vi får se på treninga i morra
Eggen er forløpig tilbakeholdende med å si noe om spilleren, men jeg hørte at han hadde uttalt at man ville se ham på stor bane før de ville uttale seg om hans sjanser til å få kontrakt med FFK.
Jeg må bare si at jeg blir overrasket dersom han ikke er FFK spiller om få dager og tror han har muligheter til å bli en skikkelig publikumsfavoritt..
FFK på toppen i 2006
2006: CL, RL, "the double"...
Opprinnelig postet av DrDRE
KJØP!
enig dre, helt enig.... LØP og SIGNER!!!
God bedring Dagfinn Enerly
feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.
Rød og hvit tvers igjennom
KJØP!
Kjøp?!
Går ut fra at dette er en spiller som eventuelt kommer gratis ?
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Opprinnelig postet av geezerbutler
KJØP!
Kjøp?!
Går ut fra at dette er en spiller som eventuelt kommer gratis ?
SIGNER!
Da skulle alle flisespikkere være fornøyd..
2006: CL, RL, "the double"...
Jeg kan se der er nogen, der snakker lidt om Jacob Rasmussens højde, og til dem kan jeg oplyse at Jacob er 193cm høj og vejer 88 kg.
http://www.agf.co.dk/docs/Holdet/SpillerProfil.asp?id=912
Og jo han er gratis (transferfri).
Stolte AGF i hvid og blå
Ingen spillere er større enn sin klubb selv om jeg er ganske stor.
jeg for frysninger av det radio fredrikstad sier
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Virker som Jacob blir en forsterkning som går rett inn på laget, så det betyr vel at FFKs andre forsterking blir benket, kan vi kalle han forsterkning da?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914