Se her ja... Jacob Rasmussen
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Rune Haugen
ja for allt du vet kan han ha planer om at i 2006 på sommeren gir jeg meg.... da kan slike ting påvirke en spiller uansett hvor stor navn spilleren har vil mange av dem ikke klare å holde godt nok fokus når tanker langt der inne i hode sier hjem... så i 2005 likte han seg ikke unner drillo og selv om dem ble likestilt hjalp ikke det for bora sin del..Opprinnelig postet av keiko99
Rune det er 2 grunner... Bora ville hjem og ikke trivdes lenger
Så du mener at han ville hjem allerede i 2005 ?? Det er da nedturen hans begynte.
Og allikevel greier ikke Eggen å oppdage disse signalene, og presterer å gi kapteinsbindet til Bora. Mistenkelig spør du meg.
---------------------------
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Opprinnelig postet av Kongerapærn
En tippeligaklubb kan ikke kjøpe spiller på flaks.. "kanskje han slår til, kanskje han ikke slår ti... Det er latterlig.. Jeg mener problemet ligger i adm..gutteklubben FFK er det skrevet tidligere.. Enig i det utsagnet..
Var det bare "flaks" at Bora slo til? Fikk han plutselig og ved et lykketreff kvaliteter når han kom til FFK, mener du? For det kan vel ikke ha vært slik at det FFK så av ham viste at han hadde den nødvendige kvaliteten?
Hmm...
Det finnes forøvrig nok eksempler på at det å handle på øverste hylle ikke alltid medfører suksess. Hva med Alexander Ødegaard? Først flopp i RBK og han har vel ikke akkurat imponert i Viking heller. Det er nok av navn å velge i i norsk fotball såvel som i England, Tyskland, Spania, osv.
Det er mange faktorer som spiller inn, og det å kjøpe en etablert spiller som har suksess og som er kostbar er INGEN garanti for at spilleren skal få suksess i klubben. Det eneste det garanterer er at klubbkassa tømmes raskere.
Jeg mener dog at det er større sjanse for å lykkes ved kjøp av forsvarsspillere enn angrepsspillere og midtbanespillere.
Men du har rett i at ikke alle spillerkjøpa FFK har gjort har vært en suksess. Men vi HAR gjort mange gode kjøp de siste åra også.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Se herunder! Fra AGF supporter forum!
Jacob Rasmussen har helt sikkert nogle kvaliteter!
Hans svaghed er langsomme vendinger, men ellers er han en ret komplet forsvarer.
Han har spillet flere kampe end statistikken siger, den er ikke blevet opdateret.
Han bliver ikke brugt, fordi træneren ikke vil bruge ham på fremtidens AGF-hold.
Han har ikke spillet dårligt, faktisk har han spillet blandt de bedste, super fysik, super hovedspil, meget seriøs.
Men han indgår ikke i fremtidens planer, desuden får han en meget høj løn i forhold til den danske 1. division, AGF rykkede jo ned :-(
.: Jacob Rasmussen :.
|
|
|
|
.: Re: Jacob Rasmussen :.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Heia FFK
Da jeg kan se at I ikke har det store kendskab til Cobber (Jacob Rasmussen) vil jeg da lige komme med en lille beskrivelse af ham.
Han var første valg fra dag 1 i klubben og lige endtil den dag Ove Pedersen tog over. Siden er han degraderet til 2. holdet og fik reelt ikke chancen for at komme tilbage på 1. holdet og vise sit værd. Som person er han en rigtig rar gut, med god sans for humor og fantastiske lederegenskaber, den fødte anføre. Han er måke ikke den hurtigste, men kompencere godt for det ved at læse spillet godt og placere sig rigtigt.
Så alt i alt ville det være utrolig fjollet af jer hvis ikke I signer ham han er transferfri, og vel den bedste erstatning for Bora man kan forstille sig, jeg vil faktisk gå såvidt som at sige at han er bedre end Bora.
Og som afslutning vil jeg (OT jeg ved ) benytte lejligheden til at takke jer for Roger Risholt.
Stolte AGF i hvid og blå
God bedring Dagfinn Enerly
Hvis I ellers har nogle spørgsmål til/om Jacob, kan I bare komme med dem og så skal jeg med glæde svare på dem.
Stolte AGF i hvid og blå
Fandt lige den her artikel, hvor Jacob udtaler sig om prøvtræningen og fomålet med den.
http://www.jp.dk/aar/artikel:aid=3834258/
Stolte AGF i hvid og blå
Opprinnelig postet av AGF i hjertet
Fandt lige den her artikel, hvor Jacob udtaler sig om prøvtræningen og fomålet med den.
Virker jo som kællen er drittlei.... Hvis han selv sier han er i dårlig fysisk form, er det vel ingen vits i å hente han. Det må da for svingende være bedre alternativer i denne Bosman-verdenen!! Men det virker som om FFK alltid må lete der ingen andre leter :(
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Vitner også om dårlig holdning at han ikke holder seg noenlunde i form når han er vraket fra AGF og skal gjøre seg aktuell for andre klubber.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Det er bare spillere i Norge og Sverige som er i matchform nå. Du forstår, de andre ligaene har ferie på denne tiden av året. Om formens hans har "forfalt" i en måned så tar det nok ikke mange ukene å trene seg opp igjen.
Oi, Jeg var virkelig ikke klar over at det var ferie i den danske serien! (*ironisk*)
At han ikke er i matchform har jeg forståelse for, men det er noe ganske annet å være i direkte dårlig form. Det han sier i artikkelen kan tolkes som han ikke har trent noe særlig den siste måneden, og da kan ta en stund før han kan spille i Tippeligaen (jmf. Toth). Hvis det er tilfelle så mener jeg vi bør se etter en annen midtstopper.
Nå vet jeg ikke hva jeg skal tro?
Spilleren nevner samtidig at han har 1 1/2 til 2 år igjen som spiller...er dette virkelig noe å satse på? En spiller som har begynt å tenke på "pensjonisttilværelsen"?
Vi trenger IKKE en spiller som må bruke en halv sesong på å komme i form!?
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Det er bare spillere i Norge og Sverige som er i matchform nå. Du forstår, de andre ligaene har ferie på denne tiden av året. Om formens hans har "forfalt" i en måned så tar det nok ikke mange ukene å trene seg opp igjen.
Oi, Jeg var virkelig ikke klar over at det var ferie i den danske serien! (*ironisk*)
At han ikke er i matchform har jeg forståelse for, men det er noe ganske annet å være i direkte dårlig form. Det han sier i artikkelen kan tolkes som han ikke har trent noe særlig den siste måneden, og da kan ta en stund før han kan spille i Tippeligaen (jmf. Toth). Hvis det er tilfelle så mener jeg vi bør se etter en annen midtstopper.
Men en ting er sikkert...og det er ikke akkurat den beste sammenligningen og bruke da.....Toth er spiss....Litt mere avhengig av og være i form enn en forsvarer...1mnd uten noe særlig trening kommer fort igjen. Bora var ikke den med mest kondis han heller, men han klarte seg vel?
Heia FFK
Opprinnelig postet av BøgeJon
Opprinnelig postet av AGF i hjertet
Virker jo som kællen er drittlei.... Hvis han selv sier han er i dårlig fysisk form, er det vel ingen vits i å hente han. Det må da for svingende være bedre alternativer i denne Bosman-verdenen!! Men det virker som om FFK alltid må lete der ingen andre leter :(
Nettavisen har tydeligvis vært her inne og snust, http://www.fxt.no/tippeligaen/fredrikstad/article681208.ece
kondition blir et problem i den norske klubben. Så formen hans kan ikke være så dårlig. Kanskje han blir den leder typen FFK trenger i forsvar. Personlig synes jeg de kan prøve å få Brian Priske, de har jo penger til spillerkjøp.
Hadde noen intervjuet Kvisvik i sommerferien, så kanskje han hadde sagt at formen er ikke helt på topp.
Opprinnelig postet av eliot
Jacob Rasmussen sier at formen ikke er helt på topp, men han sier også at han regner ikke med at manglende
kondition blir et problem i den norske klubben. Så formen hans kan ikke være så dårlig. Kanskje han blir den leder typen FFK trenger i forsvar. Personlig synes jeg de kan prøve å få Brian Priske, de har jo penger til spillerkjøp.
Hadde noen intervjuet Kvisvik i sommerferien, så kanskje han hadde sagt at formen er ikke helt på topp.
FFK prøvde seg på Briske men fikk dessverre nei.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914