Da var Arve tullebukk historie
Konstituert daglig leder tilbake som toppspillerutvikler.
Jeg kan si såpass at vi leter i Fredrikstad-distriktet, styreleder Frode Kværneng i FFK Sport ASA.
Det er ingen dramatikk som ligger bak endringen i FFK-systemet.
– Det er et klart krav fra Norges Fotballforbund om at vi har en toppspillerutvikler på plass snarest. Harry Hansen går tilbake i den rollen nå, sier Kværneng.
Siden Arve Mokkelbost ble langtidssykemeldt har Hansen fungert i stillingen. Når han nå går tilbake til sin opprinnelige jobb, er det duket for ny konstituert toppsjef i klubben.
– Ny konstituert daglig leder er på plass når fotballferien er over i begynnelsen av juli, sier Kværneng.
Han sier til Radio Fredrikstad at de har aktuelle kandidater i kikkerten, men vil ikke være mer konkret enn det.
Hvem tror dere FFK har i kikkerten?
Opprinnelig postet av Patrioten
Lederjakt i gang
Konstituert daglig leder tilbake som toppspillerutvikler.
Jeg kan si såpass at vi leter i Fredrikstad-distriktet, styreleder Frode Kværneng i FFK Sport ASA.
Det er ingen dramatikk som ligger bak endringen i FFK-systemet.
– Det er et klart krav fra Norges Fotballforbund om at vi har en toppspillerutvikler på plass snarest. Harry Hansen går tilbake i den rollen nå, sier Kværneng.
Siden Arve Mokkelbost ble langtidssykemeldt har Hansen fungert i stillingen. Når han nå går tilbake til sin opprinnelige jobb, er det duket for ny konstituert toppsjef i klubben.
– Ny konstituert daglig leder er på plass når fotballferien er over i begynnelsen av juli, sier Kværneng.
Han sier til Radio Fredrikstad at de har aktuelle kandidater i kikkerten, men vil ikke være mer konkret enn det.
Hvem tror dere FFK har i kikkerterten
Mokkelbost hadde jo så store ambisjoner for FFK. Vyer som gikk langt utover norges grenser(Sverige, helt til Karlstad), skulle bli nedslagsfelt. """""" Synd han ikke får sluttført det prosjektet....
-----------
Må si jeg ble SKEPTISK, allerede ved første møte. Det var vel på Plankehaugens årsmøte da han presenterte seg.
Han åpnet med å gi Plankehaugen refs for dårlig oppførsel, og dertil belæring av hvordan vi skulle oppføre oss.
Særiøst..........
---------------------------
Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".
God bedring Dagfinn Enerly
De søker etter en som bor i Fredrikstad, det gjør jo Arve, ser ikke borti fra at han får jobben. Og at de annsetter en ny toppspillerutvikler
Nå må vi ha en sjef som har bevist at han kan drive butikk. Og som er Fredrikstadgutt og patriot.
En som har spilt på laget, og som bor på øya hvor stadion ligger.
Ja nemlig ....................han ja.
Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".
Bora innrømmer at gleden ved å spille fotball ikke var til stede under Drillos ledelse.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av Møklegård
De søker etter en som bor i Fredrikstad, det gjør jo Arve, ser ikke borti fra at han får jobben. Og at de annsetter en ny toppspillerutvikler
Nå må vi ha en sjef som har bevist at han kan drive butikk. Og som er Fredrikstadgutt og patriot.
En som har spilt på laget, og som bor på øya hvor stadion ligger.
Ja nemlig ....................han ja.
Skjønner godt du mener Høili.
Sannheten og fornuften er sjeldent uvenner.
Rami Shaaban ligner ikke så mye på Shabana Rehman. Men det er lett å gå seg vill i navnene i hvert fall.
Opprinnelig postet av Abby
For min del kan de kvitte seg med hele karen. Har aldri hatt sansen for han. I enkelte tilfeller er det synd at det ikke er lov å si opp sykemeldte arbeidstagere.... Men om man finner en god vikar, så er det jo ikke sikkert at han får jobben tilbake når han er frisk igjen da. Får håpe de flytter han til en annen plass. Tålte han ikke fra føsrte gang jeg så han. Komme her med pekefingeren og si at slikk og sånn oppfører gode supporter seg. Ja, vi VET det. Vi ble kåret til årets beste supportere dengang... Arve Møkkamann...
Jeg å var på det møte du snakker om. Fy fader i meg for en arrogant type. Liksom komme her å belære vårs. Hva vet han om supporterkultur ??
Opprinnelig postet av Propellen
Les mellom linjene folkens!!! De er på jakt etter en vikar til A.M. Ikke noe annet desverre.... Beklageligvis er det et krav fra NFF at Harry Hansen går tilbake som spillerutvikler. Dvs vi er ikke kvitt A. M. enda.
Hvis det er noen som bør lese mellom linjene her, så er det vel deg! Hvis folk som sitter her å skriver på det forumet her hadde kommet seg ned på stadion, og vært litt utenfor huset sitt, så hadde dere kanskje fått med dere hva som skjer FFK? Arve kommer ALDRI tilbake til FFK, alle vet det! Og den som skal ta over, det er vel fortsatt litt usikkert... ikke for klubben, de har nok allerede bestemt seg, det er en som bor i byen her... og hvor mange kvalifiserte har vi? Morgan Andersen? Velkommen skal du være Morgan ;)
Rami Shaaban ligner ikke så mye på Shabana Rehman. Men det er lett å gå seg vill i navnene i hvert fall.
Opprinnelig postet av becks723
Opprinnelig postet av Propellen
Les mellom linjene folkens!!! De er på jakt etter en vikar til A.M. Ikke noe annet desverre.... Beklageligvis er det et krav fra NFF at Harry Hansen går tilbake som spillerutvikler. Dvs vi er ikke kvitt A. M. enda.
Hvis det er noen som bør lese mellom linjene her, så er det vel deg! Hvis folk som sitter her å skriver på det forumet her hadde kommet seg ned på stadion, og vært litt utenfor huset sitt, så hadde dere kanskje fått med dere hva som skjer FFK? Arve kommer ALDRI tilbake til FFK, alle vet det! Og den som skal ta over, det er vel fortsatt litt usikkert... ikke for klubben, de har nok allerede bestemt seg, det er en som bor i byen her... og hvor mange kvalifiserte har vi? Morgan Andersen? Velkommen skal du være Morgan ;)
Mokkelbost er sykemeldt. Hansen har vært vikar. Det kan han ikke være lenger. Derfor må FFK finne en ny vikar for Mokkelbost. Det var det nyhetsoppslaget i FB handlet om.
Så lenge Mokkelbost er sykemeldt er han klubbdirektør, inntil det har gått ett år.
"Han er asfaltert fra skuldra og opp" Nils Arne Eggen om Morgan Andersen. Opphavet har unektelig hatt mange gullkorn.
I gode og onde dager, vil vi trofast møte opp.
Når guttane går på banen står vi i samla tropp.
For sammen er vi sterke, det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
Nytt?
Men fy faen for en teit link
henge ut noen som er sykemeldt på denne måten.............
Skam dere alle som har skrevet dritt her inne
Vet ikke hvor mange linker som har blitt laga om Arve
Hvor mye pepper han har fått, og får det enda for hvordan han har hvert.....
ja han oppførte seg teit på første møte med plankehaugen... ja kanskje han var litt arrogant.......
men hva ville dere skrevet her inne om mannen tok sitt liv pga hetsen han hele tia får?
da hadde alle som skriver dritt om en person/personer her inne hatt god samvitighet tipper jeg........
God helg
Det er en del av det å være i FFK og "offentlighetens lys". Mannen kom inn i FFK med STOR yver, men har dessverre ikke prestert det han hadde planer om (og dette gjelder altså arbeidet han "utførte" FØR han ble sykemeldt).
Når du jobber for en fotballklubb så må man akseptere at man får negativ feedback når jobben ikke blir gjort i henhold til omgivelsenes forventninger. Det en del av gamet.
Nå ønsker ikke jeg å sette ut noen rykter her (men det er vel kanskje det jeg gjør nå??), men var ikke Arve Mokkelbost sykemeldt i sin forrige jobb også? I såfall så fungerer strategien hans veldig bra.....
Er ikke så enorm forskjell å sitte i en kontorstol på Stadion eller en sofa hjemme i stua mener nå jeg....
Personlig så ønsker jeg Arve M lykke til med pensjonist tilværelsen - passer han bedre...
Pontus
God bedring Dagfinn Enerly
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914