Husk meg
Brukernavn
Passord

Sørlie til Bodø/Glimt?

Flat Trådet Nøstet
Totalt 4 sider Alle

elin

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 03
Innlegg: 156

Lagt til: 14 jun 06, 08:12
Hørte nettopp på nyhetene at Steinar muligens er på vei til B/G, en tre års kontrakt. http://www.p4.no/story.asp?id=196820

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 14 jun 06, 08:21
da sier jeg takk for alt og lykke til videre

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 14 jun 06, 09:18
Opprinnelig postet av elin
Hørte nettopp på nyhetene at Steinar muligens er på vei til B/G, en tre års kontrakt. http://www.p4.no/story.asp?id=196820


Hvis Steinar går til B/G er det bare å ønske lykke til! 

Men... 100K er vel litt lite for Steinar?  Eller er det en hyggelig gest fra klubben - slik at han ikke blir priset ut?

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 14 jun 06, 09:19
Lite de måtte gi for han, da. Vil huske deg fra Lerkedal 0-1, da var du var stor! Du har hatt noen imponerende kamper, men dessverre litt for dårlig på dårlige dager. Lykke til i B/G, får håpe på opprykk!
Takk for alt, lykke til videre.

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 14 jun 06, 09:37
Opprinnelig postet av denialsander
Hvis Steinar går til B/G er det bare å ønske lykke til! 

Men... 100K er vel litt lite for Steinar?  Eller er det en hyggelig gest fra klubben - slik at han ikke blir priset ut?

Husk at FFK faktisk var villig til å betale for å løse Sørlie fra kontrakten bare for noen måneder siden, så dersom man isteden får inn 100 000 og samtidig blir "kvitt" ham, sees nok det på som en bonus i FFK-ledelsen.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 14 jun 06, 09:47
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av denialsander
Hvis Steinar går til B/G er det bare å ønske lykke til! 

Men... 100K er vel litt lite for Steinar?  Eller er det en hyggelig gest fra klubben - slik at han ikke blir priset ut?

Husk at FFK faktisk var villig til å betale for å løse Sørlie fra kontrakten bare for noen måneder siden, så dersom man isteden får inn 100 000 og samtidig blir "kvitt" ham, sees nok det på som en bonus i FFK-ledelsen.


Hvis FFK-ledelsen ville vært 75% idioter ved å betale Sørlie ut av kontrakten gjør dette dem bare til 25% idioter når de selger ham for 100K når noen faktisk vil kjøpe Steinar?  

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 jun 06, 10:02
Dette her er jo helt fantastisk.  Reis steinar..

så til deg denialsander du er så veldig opptatt av å kalle klubb ledelsen idioter.. jeg syns det lukter 14 tiss snakk

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 14 jun 06, 10:07
FFK gikk fra 2. div til Tippeliga på kortest mulig tid.  De kunne ikke hente TL spillere når de var i 2. og i 1. div. Defor har laget blitt forsterket underveis. De spillerene som var med i 2. og i 1. div holder ikke mål i TL og må derfor skiftes ut. Det har stort sett vært en grei prosess, med noen unntak. Roger Risholt annså seg selv som en TL spiller og ville derfor ikke gå til noen av de klubbene( 1. og 2. div) som ønsket ham. Ingen TL klubber ønsket hans tjenester. Derfor måtte FFK gi ham bort. Dette er vel kanskje litt av situasjonen med Blixt og Hornseth også. Lønnsnivået i FFK er jo også høyere enn i 1. og 2. div. 
Sørlie har vært linket til klubber nedover i divisjonene tidligere, men har ønsket å bli i FFK. At FFK nå selger ham gir også spillerom i lønnsbudsjettet når man skal forsterke i sommer.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 14 jun 06, 10:28
Kanskje bra at Shaaban ikke står flere VM-kamper. Hadde han imponert der og Sørlie allerede var solgt, så hadde vi kun hatt Staw igjen.

Angående Risholt, det var vel ikke bare han som anså seg selv som Tippeligaspiller. Når Hareide hadde fått øynene opp for han og tok han ut på landslaget så holder du mer enn første- og andredivisjonsnivå. Problemet var at han preserte for variabelt.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 14 jun 06, 10:32
Opprinnelig postet av FFK1903
Kanskje bra at Shaaban ikke står flere VM-kamper. Hadde han imponert der og Sørlie allerede var solgt, så hadde vi kun hatt Staw igjen.

Angående Risholt, det var vel ikke bare han som anså seg selv som Tippeligaspiller. Når Hareide hadde fått øynene opp for han og tok han ut på landslaget så holder du mer enn første- og andredivisjonsnivå. Problemet var at han preserte for variabelt.


Man kan mene mye om Risholt, og Hareide også for den saks skyld. Men fakta er at INGEN TL klubber var villige til å betale et øre for ham!

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


fidq

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 05
Innlegg: 103

Lagt til: 14 jun 06, 10:32
Opprinnelig postet av kanogvetalt
FFK gikk fra 2. div til Tippeliga på kortest mulig tid.  De kunne ikke hente TL spillere når de var i 2. og i 1. div. Defor har laget blitt forsterket underveis. De spillerene som var med i 2. og i 1. div holder ikke mål i TL og må derfor skiftes ut. Det har stort sett vært en grei prosess, med noen unntak. Roger Risholt annså seg selv som en TL spiller og ville derfor ikke gå til noen av de klubbene( 1. og 2. div) som ønsket ham. Ingen TL klubber ønsket hans tjenester. Derfor måtte FFK gi ham bort. Dette er vel kanskje litt av situasjonen med Blixt og Hornseth også. Lønnsnivået i FFK er jo også høyere enn i 1. og 2. div. 
Sørlie har vært linket til klubber nedover i divisjonene tidligere, men har ønsket å bli i FFK. At FFK nå selger ham gir også spillerom i lønnsbudsjettet når man skal forsterke i sommer.


Blixt kom vel til FFK før 2005 sesongen. Alså det andre året FFK var i Tippeligaen. Man kan derfor ikke forsvare ledelsens (les; Drillo) kjøp av han med "veien mot Tippeligaen".....
Hornseth kom forøvrig også før 2004 sesongen.

---------------------------

Varme tanker til Dagfinn Enerly....


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 14 jun 06, 10:35
Jeg skrev
"Roger Risholt annså seg selv som en TL spiller og ville derfor ikke gå til noen av de klubbene( 1. og 2. div) som ønsket ham. Ingen TL klubber ønsket hans tjenester. Derfor måtte FFK gi ham bort. Dette er vel kanskje litt av situasjonen med Blixt og Hornseth også. Lønnsnivået i FFK er jo også høyere enn i 1. og 2. div. "

Uavhengig av når de kom til klubben.


---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 14 jun 06, 10:39
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Man kan mene mye om Risholt, og Hareide også for den saks skyld. Men fakta er at INGEN TL klubber var villige til å betale et øre for ham!

Og det tror du ikke kan ha noe å gjøre med at han var plaget med skader på den tiden FFK ønsket å kvitte seg med ham? Da Risholt gikk til AGF var han jo langtidsskadet og det tok vel flere måneder før han kunne spille for dem. Ikke rart at ingen klubber ville bla opp millioner for en skadet spiller. FFK gav slipp på Risholt på helt feil tidspunkt, ikke minst økonomisk.

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 14 jun 06, 10:45
Opprinnelig postet av FFK1903
Kanskje bra at Shaaban ikke står flere VM-kamper. Hadde han imponert der og Sørlie allerede var solgt, så hadde vi kun hatt Staw igjen.



Selvom Shaaban hadde stått flere kamper og spilt knall bra, hadde ikke han blitt solgt denne sommeren uansett hvis Sørlie forsvinner..

 
Isåfall ville prisen på shaaban blitt så høy at vi ville kunne kjøpt Chech isteden

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


innvandrer

Juniorspiller

Ble medlem: 27 sep 05
Innlegg: 208

Lagt til: 14 jun 06, 10:48
Får inderlig håpe at Rami ikke forsvinner til en annen klubb så altfor fort da. Skal det letes etter ny 2 keeper også nå da? Vi trenger vel en ved siden av Rami og Staw.

---------------------------

Da Knut Torbjørn Eggen skrek så han måtte gå på do, hadde ikke spillerne noe valg. 13 målsjanser, årets første seier og et fyrverkeri av en fotballkamp ble resultatet.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 jun 06, 10:54
Opprinnelig postet av FFK1903
Kanskje bra at Shaaban ikke står flere VM-kamper. Hadde han imponert der og Sørlie allerede var solgt, så hadde vi kun hatt Staw igjen.

Angående Risholt, det var vel ikke bare han som anså seg selv som Tippeligaspiller. Når Hareide hadde fått øynene opp for han og tok han ut på landslaget så holder du mer enn første- og andredivisjonsnivå. Problemet var at han preserte for variabelt.
det er så mye keepere som vi ikke vet om som sikkkert er like stor som rami der ute i europa at vi hadde nok fika en klasse keeper føre lyn kampen om begge hadde godt.. da hadde FFK hatt så mye penger

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 14 jun 06, 10:57
Bra at Sørlie er på vei ut. Han er en god 1.divisjons keeper men han er ikke god nok for tippeligaen. Håper at klubben satser på Staw som 2.keeper framfor å hente en ny keeper.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 14 jun 06, 11:35
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Man kan mene mye om Risholt, og Hareide også for den saks skyld. Men fakta er at INGEN TL klubber var villige til å betale et øre for ham!

Og det tror du ikke kan ha noe å gjøre med at han var plaget med skader på den tiden FFK ønsket å kvitte seg med ham? Da Risholt gikk til AGF var han jo langtidsskadet og det tok vel flere måneder før han kunne spille for dem. Ikke rart at ingen klubber ville bla opp millioner for en skadet spiller. FFK gav slipp på Risholt på helt feil tidspunkt, ikke minst økonomisk.


Risholt spilte 8 av de 13 første seriekampene i fjor vår. FFK ga slipp på Risholt i helt rett tid, nemlig da overgangsvinduet var åpent. Det var det ikke i mai. Risholt lettet så mye på lønnsbudsjettet at klubben kunne hente dagens kaptein.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 14 jun 06, 12:32
Opprinnelig postet av keiko99
Dette her er jo helt fantastisk.  Reis steinar..

så til deg denialsander du er så veldig opptatt av å kalle klubb ledelsen idioter.. jeg syns det lukter 14 tiss snakk


Jeg ser smilyen din keiko99, for hvis det er noen som har forsvart ledelsen i klubben her tidligere, så har jeg vært en av dem... 

Av og til er det greit å ikke gjemme bort humor-, ironi- og sarkasmebrillene så de er umulig å få tak i.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 14 jun 06, 14:11
Opprinnelig postet av wergis
Opprinnelig postet av FFK1903
Kanskje bra at Shaaban ikke står flere VM-kamper. Hadde han imponert der og Sørlie allerede var solgt, så hadde vi kun hatt Staw igjen.



Selvom Shaaban hadde stått flere kamper og spilt knall bra, hadde ikke han blitt solgt denne sommeren uansett hvis Sørlie forsvinner..

 
Isåfall ville prisen på shaaban blitt så høy at vi ville kunne kjøpt Chech isteden


Kunne godt tenkt meg Chech jeg da.......

men fra løk til alvor, dette er bra for Steinar og for klubben. Lykke til tigergutt.

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 14 jun 06, 14:46
Kan ikke skjønne hvorfor han ikke skulle takke ja til dette så lykke til videre....

alansmith

Knøttespiller

Ble medlem: 21 apr 04
Innlegg: 51

Lagt til: 14 jun 06, 15:27
Han har kanskje ikke lyst til å flytte til Bodø?? Han liker seg som kjent veldig godt her nede ...

---------------------------

Heia Fredrikstad!
Midtre halvdel 2006 ;)


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 14 jun 06, 16:24
Takk for alt Steinar, og lykke til i Glimt
Syntes vi burde leie eller hente en keeper til, Staw kan prestere over tid, men ved skade på Shaaban så tror jeg ikke Staw er "god" nok enda, eller kall det "moden" om du vil...

Men har stoooor tro på Lasse Staw også

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 14 jun 06, 16:40
Opprinnelig postet av SirLion
Takk for alt Steinar, og lykke til i Glimt
Syntes vi burde leie eller hente en keeper til, Staw kan prestere over tid, men ved skade på Shaaban så tror jeg ikke Staw er "god" nok enda, eller kall det "moden" om du vil...

Men har stoooor tro på Lasse Staw også


Kan vel bare ha Bråthen på vent vel ??

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 14 jun 06, 23:27

er kanskje like greit for både spiller og klubb dette, ønsker steinar lykke til i bodø!

Men må vel hente in en keeper også nå da?? Eller?

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 14 jun 06, 23:35
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

er kanskje like greit for både spiller og klubb dette, ønsker steinar lykke til i bodø!

Men må vel hente in en keeper også nå da?? Eller?



Jeg tror ikke vi kommer til å hente noen ny keeper  i steden for Steinar.
Lasse Staw blir reservekeeper og dersom vi får skader på en av keeperne, så får vi automatisk dispensasjon til å hente en ny keeper.
FFK har så vidt jeg vet en løpende avtale med Kvik Halden om å hentye Bråten derfra, dersom det blir nødvendig.
Bråthen er regnet som en av de største keepertalentene i Norge i dag i likhet med Lasse Staw.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 14 jun 06, 23:52
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Jeg tror ikke vi kommer til å hente noen ny keeper  i steden for Steinar.
Lasse Staw blir reservekeeper og dersom vi får skader på en av keeperne, så får vi automatisk dispensasjon til å hente en ny keeper.
FFK har så vidt jeg vet en løpende avtale med Kvik Halden om å hentye Bråten derfra, dersom det blir nødvendig.
Bråthen er regnet som en av de største keepertalentene i Norge i dag i likhet med Lasse Staw.



Er det ikke litt risikabelt å stille med to keepere under 20 år hvis Shaaban skulle bli skadet? Jeg synes vi bør hente inn en rutinert keeper som backup om vi selger Sørlie.

---------------------------

Ære være Eggen jr.
Roser er døde, fioler er små!
Keiko er kæss og du like så!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 15 jun 06, 00:06
Opprinnelig postet av Culemart
Er det ikke litt risikabelt å stille med to keepere under 20 år hvis Shaaban skulle bli skadet? Jeg synes vi bør hente inn en rutinert keeper som backup om vi selger Sørlie.


Lyn har vel en keeper på 19 mellom stengene som har danket ut en på tretti...

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 15 jun 06, 00:24
Opprinnelig postet av FFK1903

Lyn har vel en keeper på 19 mellom stengene som har danket ut en på tretti...


Joda, men jeg synes ikke han lyn keeperen er noe god uansett, dessuten må vi jo ikke gjøre som alle andre

---------------------------

Ære være Eggen jr.
Roser er døde, fioler er små!
Keiko er kæss og du like så!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 15 jun 06, 08:04
Opprinnelig postet av Culemart
Opprinnelig postet av FFK1903

Lyn har vel en keeper på 19 mellom stengene som har danket ut en på tretti...


Joda, men jeg synes ikke han lyn keeperen er noe god uansett, dessuten må vi jo ikke gjøre som alle andre


Ikke si det til Henning Berg da. At Lyn har en ung keeper betyr vel ikke at alle andre har det?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 15 jun 06, 12:19
Kanskje Steinar Sørlie havner her i steden.

TIL vil hente ny keeper

TROMSØ:

Blir konkurrent til Borch og Stamatopoulos.

null Se større bilde Foto: Tom Benjaminsen Kenny Stamatopoulos er sammen med Knut Borch TILs keepere. Nå kan de få en kollega.

TIL er i dialog med en norsk klubb om en keeper som kan gå inn og konkurrere med Knut Borch og Kenny Stamatopoulos.

– Vi har flere navn på blokka. Men det er riktig at vi er i dialog med en klubb om en keeper vi føler kan gå inn og spille Tippeliga, og som helt klart kan bidra til konkurranse med de keeperne vi allerede har, sier en ferierende sportslig leder Steinar Nilsen til Nordlys.

Han signaliserte allerede etter sesongen i fjor at TIL burde ha tre keepere i stallen. Nå blir det slik.

Trenger matchvinner

– I den situasjonen vi befinner oss i, kan vi ikke gamble for mye når det gjelder keeperposisjonen. Der trenger vi matchvinnere. Og når Knut nå er skadet, og har vært det tidligere i år, kan vi ikke ta noen sjanser. Skulle noe skje også med Kenny, kan vi ikke spille viktige kamper med en ung og urutinert keeper mellom stengene, sier Steinar Nilsen.

Han ser det som en ideell situasjon å ha tre gode og skadefrie keepere i stallen.

– Det gir konkurranse. Hvis alle tre er skadefrie kan treneren velge den beste, sier Steinar Nilsen.

I dialog med klubben

Han vil ikke gå ut med hvem den aktuelle keeperen er.

– Vi har snakket med klubben, men ikke med spilleren. Derfor vil jeg ikke gå ut med navn nå. Det står jo heller ikke om liv. Overgangsvinduet åpner ikke før 1. juli, og vi har første kamp den 3. juli, sier Steinar Nilsen.

Spillerne er spredd over halve verden for øyeblikket. Knut Borch har ikke trent for fullt med laget etter at han skadet seg på nytt under oppvarmingen foran kampen mot Viking på Alfheim 21. mai.

Borch stod over de to første seriekampene etter å ha skadet seg i generalprøven i Ålesund.



keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 15 jun 06, 16:19
Rune jeg tror du tar feil

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 15 jun 06, 17:02
Opprinnelig postet av keiko99
Rune jeg tror du tar feil


Du tror ja, men du vet ikke. Man vet aldri hvor haren hopper.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 16 jun 06, 00:43
Opprinnelig postet av keiko99
Rune jeg tror du tar feil


Jeg tror også Rune tar feil her.

Steinar er klar for Bodø/Glimt!! 
Det fikk jeg ihvertfall en pålitelig melding om i går.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 jun 06, 01:25
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av keiko99
Rune jeg tror du tar feil


Jeg tror også Rune tar feil her.

Steinar er klar for Bodø/Glimt!! 
Det fikk jeg ihvertfall en pålitelig melding om i går.

bra snæbb.. jeg vet du er til å stole på der

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 16 jun 06, 01:40
La oss håpe han har rett...

---------------------------

I gode og onde dager, vil vi trofast møte opp.
Når guttane går på banen står vi i samla tropp.
For sammen er vi sterke, det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 jun 06, 06:09
Steinar var aktuell for Nybergsund, sikkert sammen med Dag Frode Hornseth og Lars Blixt.

Sørlie var aktuell

Han er glad for å ha sikret seg en reservekeeper fram til sommerferien. Samtidig jobber Nybergsund for fullt med å få på plass en mer langsiktig løsning. Achilles-opererte Yngve Sandbuløkken blir borte resten av sesongen.
Ola Brenden bekrefter at FFKs reservekeeper, Steinar Sørlie var aktuell. Men i går tydet det på at han velger en tre-årskontrakt med Bodø/Glimt i stedet.
– Det er et vanskelig marked, men vi håper å finne en keeper så raskt som mulig skriver Østlendingen.



SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 16 jun 06, 10:11
Opprinnelig postet av Bob Page
La oss håpe han har rett...


Hvor får dere vite dette hen da? Står ingen steder på nettet...

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 16 jun 06, 11:24
Endret: 16 jun 06, 11:31
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av keiko99
Rune jeg tror du tar feil


Jeg tror også Rune tar feil her.

Steinar er klar for Bodø/Glimt!! 
Det fikk jeg ihvertfall en pålitelig melding om i går.


Har ikke kommet i blad enda. Og det står ikke noe nytt i Bodø heller.
Tør du ikke å bruke ordet " vet " du heller Snæbb1?? Det tyder på at du ikke er helt sikker ??

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 16 jun 06, 14:42
Han takket nei til Glimt! Skal heller hjem til Trondheim og spille for Byåsen. Drar enten i sommer eller etter sesongen

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 16 jun 06, 15:01
her er link til saken: http://f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060616/FFK/60616014/1009

Skjønner han jævlig godt jeg... Takk for alt Steinar

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 16 jun 06, 16:05
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av keiko99
Rune jeg tror du tar feil


Jeg tror også Rune tar feil her.

Steinar er klar for Bodø/Glimt!! 
Det fikk jeg ihvertfall en pålitelig melding om i går.

bra snæbb.. jeg vet du er til å stole på der


Begge tok feil. Jeg stoler i hvertfall ikke på Snæbb1.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 jun 06, 16:12
Endret: 16 jun 06, 16:14
Endelig kan vi sende tekst til sila steinar og si... lykke til og takk for alt og alle minner vi har både triste og gode...     Har bestemt seg
 

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 16 jun 06, 16:28
Opprinnelig postet av keiko99
Endelig kan vi sende tekst til sila steinar og si... lykke til og takk for alt og alle minner vi har både triste og gode...     Har bestemt seg
 


sila?

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 jun 06, 16:31
Synes ikke du skal si det, er ikke ofte han kommer med feilinformasjon, jeg stoler i hvertfall på han, en bommert, eller to er vel akseptabelt Rune?


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 16 jun 06, 16:32
Da blir det vel Lisleby............

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 16 jun 06, 16:34
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Da blir det vel Lisleby............


På hvem?

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 16 jun 06, 16:37
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Da blir det vel Lisleby............


Hvis det var Sørlie du tenkte på bedreviteren, så har han sagt ja til Byåsen, som ligger i 2 divisjon, han reiser altså hjem til trondheim igjen

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 16 jun 06, 16:41
Ok..... Da dret jeg meg litt ut med den. Hørte at han har vært i dialog med Lisleby og Trondsen se........

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 jun 06, 16:44
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Ok..... Da dret jeg meg litt ut med den. Hørte at han har vært i dialog med Lisleby og Trondsen se........


Og Nybergsund

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 jun 06, 16:55
sirlion.. ja du her hørt orde sila håper jeg og i tider har steinar vært nettopp sila...  Du ikke prøv å gjør steniar bedre en han er da. Jeg takker steinar for tiden i FFK, men savnet vil ikke være der

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 jun 06, 17:00

Der er jeg enig med deg for en gangs skyld Keikomann


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 16 jun 06, 17:46
Endret: 16 jun 06, 17:57
Opprinnelig postet av keiko99
sirlion.. ja du her hørt orde sila håper jeg og i tider har steinar vært nettopp sila...  Du ikke prøv å gjør steniar bedre en han er da. Jeg takker steinar for tiden i FFK, men savnet vil ikke være der


Ja det har jeg hørt vettu... Keeperen slipper inn mål som ei sil...Jeg har ikke tenkt til å gjøre Steinardo bedre enn han er nei... Blir fint å få Shaaban tilbake igjen...
Men en ting jeg lurte på, hvis sverige går videre i vm?(litt tidlig å si men), og sørlie er i byåsen... Hva gjør FFK da? Setter inn Lasse Staw?

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 16 jun 06, 18:00
Jeg blir litt slått ut av hvor utrolig kyniske enkelte supportere her fremstår gjennom uttalelser om spillere som har betydd mye for FFK og virkelig vært en personlighet. Steinar Sørlie er også en av veldig få (kun Czwartek igjen) som har vært med hele veien opp fra 2. divisjon, og selv om han kanskje ikke lenger er god nok for laget eller stallen, så synes jeg man kan veie sine ord litt annerledes og vise mer respekt overfor en spiller som fortjener mye heder og ære for sin tid i FFK. Husk at Sørlie ble hentet som reserve bak Rino Hansen, men spilte seg fort inn på laget. Så kom Rotevatn som førstevalg, men Sørlie vant også den kampen. Imponerende.

Ønsker Steinar Sørlie lykke til i Byåsen og takker for alt det fine han har gjort i Fredrikstad.

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 16 jun 06, 18:02
Endret: 16 jun 06, 18:04
Opprinnelig postet av Costanza
Jeg blir litt slått ut av hvor utrolig kyniske enkelte supportere her fremstår gjennom uttalelser om spillere som har betydd mye for FFK og virkelig vært en personlighet. Steinar Sørlie er også en av veldig få (kun Czwartek igjen) som har vært med hele veien opp fra 2. divisjon, og selv om han kanskje ikke lenger er god nok for laget eller stallen, så synes jeg man kan veie sine ord litt annerledes og vise mer respekt overfor en spiller som fortjener mye heder og ære for sin tid i FFK. Husk at Sørlie ble hentet som reserve bak Rino Hansen, men spilte seg fort inn på laget. Så kom Rotevatn som førstevalg, men Sørlie vant også den kampen. Imponerende.

Ønsker Steinar Sørlie lykke til i Byåsen og takker for alt det fine han har gjort i Fredrikstad.


Lykke til Steinar, syntes han har vært en god keeper egentlig....
Husker tilbake da hankom bak Rino og vant den duellen, som kom rotevatn, han vant også den duellen over anders, også kom alex lund hansen, steinar var skada, men kom tilbake også her....
Myhre kom inn, Sørlie ble satt helt på tribuna, alikevel holdt han munn og tok opp keeperkampen....
Syntes det er utrolig bra gjort
Det blir også fint å ha Rami tilbake i målet, men jeg kommer også til å savne Steinar(Glemte å skrive det på mitt forrige innlegg)....

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 jun 06, 18:06
Endret: 16 jun 06, 18:08
Opprinnelig postet av Patrioten

Der er jeg enig med deg for en gangs skyld, må modere meg litt, fikk vel dårlig samvitighet for det jeg skrev. Er sant som Consta skriver, han er jo en av støttespillerne som har gjort at vi har klart å komme oss opp fra 2. divisjon og til tippeligaen. Vi er nok kanskje blitt store på det, siden vi er i Tippeligaen, det er lov å tenke seg om, mer en gang.

Ønsker deg all godt Steinar


elin

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 03
Innlegg: 156

Lagt til: 16 jun 06, 18:19
Syns det er leit å miste en spiller som faktisk har betydd sååå mye for laget. Men ønsker han uansett alt godt videre, og håper han finner seg til rette også der!

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 16 jun 06, 18:47

Lykke til videre steinar! Takk for alt du har gjort for oss! Sattser på opprykk for byåsen nå...

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 jun 06, 19:00
Opprinnelig postet av Costanza
Jeg blir litt slått ut av hvor utrolig kyniske enkelte supportere her fremstår gjennom uttalelser om spillere som har betydd mye for FFK og virkelig vært en personlighet. Steinar Sørlie er også en av veldig få (kun Czwartek igjen) som har vært med hele veien opp fra 2. divisjon, og selv om han kanskje ikke lenger er god nok for laget eller stallen, så synes jeg man kan veie sine ord litt annerledes og vise mer respekt overfor en spiller som fortjener mye heder og ære for sin tid i FFK. Husk at Sørlie ble hentet som reserve bak Rino Hansen, men spilte seg fort inn på laget. Så kom Rotevatn som førstevalg, men Sørlie vant også den kampen. Imponerende.

Ønsker Steinar Sørlie lykke til i Byåsen og takker for alt det fine han har gjort i Fredrikstad.
jada historie er nydelig, men se litt mere en bare historie har steinar vært en meget ussikker keeper for FFK... Det er klart at det er leit å miste en spiller, men historie må bare legges vekk og stå bak klubben FFK sitt valg med å fjenre spillere og styrke laget...

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


innvandrer

Juniorspiller

Ble medlem: 27 sep 05
Innlegg: 208

Lagt til: 16 jun 06, 19:02
Lykke til videre Steinar. Du har lagt igjen spor i klubben, og kampen mot Rosenborg i fjor vil nok sent glemmes. Du er stor, når du har dagen ... Regner med at du satser på 2 ganger opprykk igjen, he he

---------------------------

Da Knut Torbjørn Eggen skrek så han måtte gå på do, hadde ikke spillerne noe valg. 13 målsjanser, årets første seier og et fyrverkeri av en fotballkamp ble resultatet.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 jun 06, 19:02
til sirlion.. du kan umulig ha lest linken jeg la ut... det står følgene i fb:  Det er ennå ikke avgjort om kontrakten med FFK avsluttes i sommer, eller om Steinar Sørlie blir i klubben til sesongslutt.

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 16 jun 06, 19:10
Endret: 16 jun 06, 19:13
Opprinnelig postet av keiko99
til sirlion.. du kan umulig ha lest linken jeg la ut... det står følgene i fb:  Det er ennå ikke avgjort om kontrakten med FFK avsluttes i sommer, eller om Steinar Sørlie blir i klubben til sesongslutt.


Keiko: Den har jeg lest minst 10 ganger nå.... Nå gidder jeg ikke diskutere mer, for jeg får snart gjester.... Kommer sikkert innom en tur i kvelinga og ser men....
Jeg vet det, at det står at det er IKKE er avgjort om han drar i sommer eller om han blir her..... *irritert*

Spørsmålet mitt var: At vil FFK stille med Staw i mål mot Lyn hvis Sverige går videre.... Skulle kanskje også skrevet:
Vil FFK stille med Staw i mål mot Lyn dersom steinar drar i sommer, og sverige går videre i vm?

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 jun 06, 21:05
til sirlion: en gang må lasse få sjangsen på nytt og skulle  det  skje  slik at Rami ikke kommer  hjem  p.g.a. at sverige  har kommet  så langt som dem  ikke bør komme  så burde vel lasse få  en mulighet  om steinar har reist, men her blir det så mye om og men at det egentlig hele greia ikke er den diskuskjon sak

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 17 jun 06, 01:02
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av keiko99
Rune jeg tror du tar feil


Jeg tror også Rune tar feil her.

Steinar er klar for Bodø/Glimt!! 
Det fikk jeg ihvertfall en pålitelig melding om i går.


Har ikke kommet i blad enda. Og det står ikke noe nytt i Bodø heller.
Tør du ikke å bruke ordet " vet " du heller Snæbb1?? Det tyder på at du ikke er helt sikker ??


Nei åpenbart så var jeg ikke helt sikker. En jeg var sammen med fikk en telefon, som fortalte at nå ville Steinar folate FFK. Da regnet vel både han og jeg med at det var til Bodø/glimt han skulle, men så var det altså Byåsen.

Steinar forlater vel ikke Fredrikstad før han er ferdig med sin skuespillerkarriere som kaptein Silver.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 17 jun 06, 01:09
Endret: 17 jun 06, 01:11
Opprinnelig postet av keiko99
til sirlion: en gang må lasse få sjangsen på nytt og skulle  det  skje  slik at Rami ikke kommer  hjem  p.g.a. at sverige  har kommet  så langt som dem  ikke bør komme  så burde vel lasse få  en mulighet  om steinar har reist, men her blir det så mye om og men at det egentlig hele greia ikke er den diskuskjon sak


Til keiko99: Så enkelt er det å svare, nå har jeg fått svar på spørsmålet mitt  Når det gjelder Steinar så forsvinner nok ikke han før etter at kapteinsrollen(Sjørøver kaptein Silver) er ferdig når jeg tenker meg om....
Blir spennende å se fremover hva som skjer med spillere inn og ut...
Håper vi blir kvitt Hornseth, Blixt og Petersen.... Ikke gode nok etter min mening...
Foresten Keiko: Ikke meninga å bli så irritert som istad, men stress + sliten = fort tenning... he he.. Hadde mye å tenke på istad når jeg skulle ha den avslutningsfesten

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 17 jun 06, 01:22
[quote=Rune Haugen]
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1


Jeg tror også Rune tar feil her.

Steinar er klar for Bodø/Glimt!! 
Det fikk jeg ihvertfall en pålitelig melding om i går.


Begge tok feil. Jeg stoler i hvertfall ikke på Snæbb1.


Beklager så mye Rune, at jeg missforsto den meldingen som jeg fikk, vedr. at Steinar forlater FFK. Håper ikke min feil er helt uopprettelig i dine øyne.

Nå får jeg nok ikke sove i natt, Rune.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Kongerapærn

Juniorspiller

Ble medlem: 06 apr 06
Innlegg: 148

Lagt til: 17 jun 06, 01:37
keiko.. Blir litt oppgitt over deg. Jeg tenker da på både Ringberg og Sørlie. Begge disse har gjort veldig mye for klubben de siste årene. Ikke at jeg er no særlig stor fan av noen av de, men de fortjener fortsatt respekt osv.. Det virker som at hvis en spiller ikke lenger har kontrakt med FFK så kan han gå å henge seg?? Historie er historie.. greit nok, men vi hadde jo mest sannsynlig ikke vært der vi er i dag hadde det ikke vært for Ringberg og Sørlie... Både Ringberg og Sørlie er veldig fine personer som jeg ønsker alt godt.

Hvis f.eks Brenne hadde blitt solgt til Tyskland og vi hadde møtt samme lag i UEFA cup så virker det fortsatt riktig å "heie" på Brenne selvom man selvsagt håper på FFK seier.. Å endre menig fra å elske til og hate virker veldig lett for deg.... Det er iallefall min menig.

Ønsker Steinardo lykke til videre og takk "får" alt...


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 jun 06, 08:30
Opprinnelig postet av Kongerapærn
keiko.. Blir litt oppgitt over deg. Jeg tenker da på både Ringberg og Sørlie. Begge disse har gjort veldig mye for klubben de siste årene. Ikke at jeg er no særlig stor fan av noen av de, men de fortjener fortsatt respekt osv.. Det virker som at hvis en spiller ikke lenger har kontrakt med FFK så kan han gå å henge seg?? Historie er historie.. greit nok, men vi hadde jo mest sannsynlig ikke vært der vi er i dag hadde det ikke vært for Ringberg og Sørlie... Både Ringberg og Sørlie er veldig fine personer som jeg ønsker alt godt.

Hvis f.eks Brenne hadde blitt solgt til Tyskland og vi hadde møtt samme lag i UEFA cup så virker det fortsatt riktig å "heie" på Brenne selvom man selvsagt håper på FFK seier.. Å endre menig fra å elske til og hate virker veldig lett for deg.... Det er iallefall min menig.

Ønsker Steinardo lykke til videre og takk "får" alt...

Bare bli oppgitt du... jeg velger selv  min personlighet...  bare ikke led diskuskjonen på meg....

Uansett lykke til steinar... på en fleip vil jeg si: Byåsen kan neppe fått dvd opptak av ditt slette spill mot odd

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 17 jun 06, 09:02

Forsøkte Steinar Sørli

– Vi prøver alt, sier trener Ola Brenden. – Er i dialog med flere norske eliteserieklubber, og vi sjekker markedet i Sverige og Danmark. Vi hadde faktisk gode muligheter på Fredrikstads Steinar Sørlie, men han valgte Byåsen, der han fikk ordnet ny jobb, sier Brenden sier han til Hamar Arbeiderblad


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 17 jun 06, 09:37



Steinar er klar for Bodø/Glimt!! 
Det fikk jeg ihvertfall en pålitelig melding om i går.[/quote]

Begge tok feil. Jeg stoler i hvertfall ikke på Snæbb1.[/quote]

Beklager så mye Rune, at jeg missforsto den meldingen som jeg fikk, vedr. at Steinar forlater FFK. Håper ikke min feil er helt uopprettelig i dine øyne.

Nå får jeg nok ikke sove i natt, Rune. [/quote]

Kan nok ikke stole på rykter en får på mobilen. Så det er best å ikke være så bastant heretter. Komme med !!!!! bak å greier. Lønner seg ikke det se.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 17 jun 06, 09:53
Opprinnelig postet av Rune Haugen



Kan nok ikke stole på rykter en får på mobilen. Så det er best å ikke være så bastant heretter. Komme med !!!!! bak å greier. Lønner seg ikke det se.


Det kommer jo litt ann på hvem man får melding fra da, Rune. I dette tilfelle var det jeg som misoppfattet meldingen.

Kilden var god nok.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 17 jun 06, 13:59
Endret: 17 jun 06, 13:59
Så Steinar skal til Byåsen, ja! Jeg ønsker deg alt godt, og lykke til i Byåsen Steinar! Takk for alt (det gode) du ga oss!

---------------------------

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!



Flat Trådet Nøstet
Totalt 4 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340