Husk meg
Brukernavn
Passord

Sparta

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 31 jul 06, 22:38

Dansk spiller har "signa" for Sparta. 
Amir Sharif fra Herfølge.

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 31 jul 06, 23:28
Opprinnelig postet av Møklegård

Dansk spiller har "signa" for Sparta. 
Amir Sharif fra Herfølge.


Mon tro om han er i slekt med Omar Shariff? Tipper han kommer til å få mange gule kort for filming...

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


spartasupporter

Juniorspiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 188

Lagt til: 01 aug 06, 18:52
Endret: 01 aug 06, 19:01
Sharif presterte også meget bra mot Leeds, både som venstrekant og som venstre indreløper. Han er ikke dansk, men norsk. Tidligere spilt for blant andre VIF og Strømsgodset.

Slovakiske Peter Hricko har også signert for Sparta. 25 år gammel høyreback, 2 A-landskamper, 14 U21. Fri overgang. Kan være et scoop. Presterte visstnok veldig bra på fire treninger i forrige uke.
Fryktet en stund at FFK skulle hive seg på i kampen her.

---------------------------

- sammen for Sarpsborg


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 01 aug 06, 19:52
Opprinnelig postet av spartasupporter

Slovakiske Peter Hricko har også signert for Sparta. 25 år gammel høyreback, 2 A-landskamper, 14 U21. Fri overgang. Kan være et scoop. Presterte visstnok veldig bra på fire treninger i forrige uke.
Fryktet en stund at FFK skulle hive seg på i kampen her.


Hvorfor kom det ikke noe tips om han fra deg da, Spartasupporter;)


---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


spartasupporter

Juniorspiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 188

Lagt til: 11 sep 06, 10:21

Deilig å slå Moss fullt fortjent 2-0

 

Kråkevingen satte pris på gratis pølse i vaffel på puben før kampen, men likte tydeligvis ikke at vi nasket sangen "Østfolds stolthet" underveis i kampen. Litt humor gjør seg

 

Koselige folk ellers, forresten

---------------------------

- sammen for Sarpsborg


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 sep 06, 16:29
Opprinnelig postet av spartasupporter

Deilig å slå Moss fullt fortjent 2-0

 

Kråkevingen satte pris på gratis pølse i vaffel på puben før kampen, men likte tydeligvis ikke at vi nasket sangen "Østfolds stolthet" underveis i kampen. Litt humor gjør seg

 

Koselige folk ellers, forresten

deilig.. heia sparta

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 18 sep 06, 13:09
overlevelse virker nærmere for sparta nå, det er bra

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 338

Lagt til: 19 sep 06, 07:20
Heia Sparta?? Fnis! Legg ned hele klubben....Ta heller opp Moss fremfor alt fra smurfeby...

---------------------------

Heia Mihaly Toth!


firenis

Bedriftsspiller
Ble medlem: 22 mar 06
Innlegg: 22

Lagt til: 19 sep 06, 12:29

http://www.espnstar.com/seriea/seriea_newsdetail_1669759.html

Eyh. Angående signaturen din. Sånn skal det gjøres.

Forøvrig er det fint med flere Østfoldlag høyere i divisjonssystemet. Vært kult med et ordentlig lokaloppgjør vel?


ST

Juniorspiller

Ble medlem: 24 apr 06
Innlegg: 122

Lagt til: 19 sep 06, 17:37

Håper virkelig Sparta greier seg i år. De har noe bra på gang nå med Mahktar, Dylan, Wiig osv.. Trondseth og foresten! Det her kommer til å holde! Holder mer med Sparta enn MFK ( men det kan komme fra at jeg bor i Sarp og er oppvokst her.. ) hehe. Håper vi møter dere i TL på Nye Stadion om noen år!

- FFK for ALLTID!


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 20 sep 06, 16:20
Mossehelvete hadde jeg nå helst sett at rykka helt ned i 6.divisjon, så kunne de heller spilt lokaloppgjør mot Begby. Det er Sarp som er greia, det er de vi vil ha lokalderby mot. Moss kan alldri bli noe mer en et surt placebo.

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


spartasupporter

Juniorspiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 188

Lagt til: 07 des 06, 09:30

Ny oppdatering her, folkens!

 

Martin Wiig har skrevet under for to år. Spilte venstrekant på utlån fra FFK denne høsten og spilte stort sett veldig bra uten å score særlig mange mål. Likevel en veldig viktig spiller som ofret seg enormt for laget. skal brukes som midtspiss fra nå av og har visst imponert veldig i denne rollen på treningene nå.

 

Ronald Turner har også skrevet under ny avtale for to år. Scoret 23 mål i sesongen da vi rykket opp, men fikk nesten hele sesongen ødelagt i fjor med brudd i foten og at han ble slått ned med flaske i Gøteborg da han endelig hadde kommet i form i sommer. Kom tilbake de siste fire-fem kampene og var vesentlig bedre enn Dylan Macflopp.

 

På trenersiden så fortsetter Kai (12. sesongen...) og Øby blir ny assistenttrener mens assistenttreneren de siste sesongene blir spillerutvikler og lagleder for 3. divisjonslaget.

 

Regner med at Tronseth skriver under i løpet av veldig kort tid.

---------------------------

- sammen for Sarpsborg


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 07 des 06, 10:17
Litt på si, spartasupporter, men hva slags formasjon spiller sparta? Jeg er helt overbevist om at Martin Wiig fungerer best som en av to spisser i 4-4-2.

spartasupporter

Juniorspiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 188

Lagt til: 07 des 06, 15:27

Opprinnelig postet av Holters
Litt på si, spartasupporter, men hva slags formasjon spiller sparta? Jeg er helt overbevist om at Martin Wiig fungerer best som en av to spisser i 4-4-2.

 

Formasjonen er 4-3-3, slik den alltid har vært under Kai. Da spiller Martin altså midtspiss, slik han gjorde med knallsuksess i nøyaktig samme posisjon i Odd da han slo gjennom og ble kåret til Årets talent. I FFK spilte han vel mest på en av kantene? På utlån i høst spilte han mest på venstrekant (men ikke som midtspiss) og gjorde en absolutt fin jobb selv om han ikke scoret mer enn to (?) mål. Han har selv sagt at han primært ønsker å spille midtspiss i denne formasjonen, og nå får han jo det i konkurranse med Turner.

---------------------------

- sammen for Sarpsborg


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 07 des 06, 15:49
Hvorfor henta Brann egentlig han derre MacAllister... Han satt mest på benken, og når han kom inn scorte han jo noe mål men... Så gikk han til Lyn, hvor han floppet helt... Og han har gjort det samme i Sparta? Hmm merkelig

---------------------------

Ikveld, skal jeg drekke meg drita full og gå opp og danse på bordet etterpå =) Enerly til tv2 =)


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 07 des 06, 19:14
Opprinnelig postet av SirLion
Hvorfor henta Brann egentlig han derre MacAllister... Han satt mest på benken, og når han kom inn scorte han jo noe mål men... Så gikk han til Lyn, hvor han floppet helt... Og han har gjort det samme i Sparta? Hmm merkelig


Men du, så gøy han er på håret - unge hr. MacAllister.  Det er da enda noe.

Forøvrig vil jeg ønske Sparta lykke til med oppkjøringen til neste sesong! Hyggelig å se flere tidligere FFK`ere gjøre det bra - jeg tror også Martin kan gjøre det bra; i riktig posisjon og med tillit.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 07 des 06, 19:19
Opprinnelig postet av spartasupporter
Formasjonen er 4-3-3, slik den alltid har vært under Kai. Da spiller Martin altså midtspiss, slik han gjorde med knallsuksess i nøyaktig samme posisjon i Odd da han slo gjennom og ble kåret til Årets talent. I FFK spilte han vel mest på en av kantene?

Jeg er 100% overbevist om at en av hovedårsakene til at Wiig valgte FFK den gangen han kom til klubben var at vi spilte 4-4-2. Dette uttalte han ved flere anledninger og at han passet best som en del av et spisspar på topp. Riktignok ble han mest brukt på kant og ving etter at vi la om til 4-3-3, men det var ingen stor suksess akkurat. Jeg tror Wiig gjør seg best i 4-4-2, men kan nok fungerer OK som midtspiss i 4-3-3. Jeg har riktignok mine tvil om han kommer til å bli noen stor suksess som det i 1. divisjon. Dere får ha lykke til og jeg håper han slår til. Martin er en sympatisk gutt!

spartasupporter

Juniorspiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 188

Lagt til: 07 des 06, 21:26

Jeg leste også det, men nå har han tydeligvis forandret mening.

 

Hans beste periode som spiller var i 4-3-3 som midtspiss, den får han igjen nå, så da håper jeg på det beste

---------------------------

- sammen for Sarpsborg


spartasupporter

Juniorspiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 188

Lagt til: 15 des 06, 09:05

Nå har Are Tronseth skrevet under for Sparta for to sesonger. Avtalen er også løst og avviklet med FFK (hvor han hadde kontrakt i to år til)

 

Veldig deilig og gledelig!!!

 

 

---------------------------

- sammen for Sarpsborg


spartasupporter

Juniorspiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 188

Lagt til: 18 jan 07, 09:49

Jeg fyller på denne gode tråden for å berike våre tidligere by-utflyttere ved elvas utløp om Sparta:

 

- Richard Normann klarte å overgå det vi trodde var en uslåelig rekord av Peter Hricko, som ble skadet etter fem minutter i sin første og eneste kamp i fjor (og dermed adios!): han ble skadet FØR treningen begynte i sitt prøvespill-opphold i går. Det er vel ny norsk rekord? ETT skudd på en ball og dermed røk en sene i leggen. 59 mål på de to siste sesongene endte i en ispose og flybillett hjem til Narvik.

- Vi takker for at Moss FK var så generøse å gi oss Joachim Heier og Steffen Lilleng gratis. Begge var veldig gode på sin første trening i går. Flott gjort av MFK å gi disse spilletid når de ikke vil satse på dem selv, men hvorfor de ikke vil satse på dem selv har jeg store problemer med å forstå. Nok om det.

- Det kommer to nye ansettelser og styrking av klubben: ny daglig leder og ny markedssjef. Bra!

- Det går mot at vi får ny stadion. Hurra!

- Tran legger opp for å bygge hus (!)

- Gikk glipp av to lovende backer fra Sverige og Danmark, men jakter fortsetter. Godt å se at jaktes kun etter GODE spillere og ikke stallfyll.

- Brynes Kydland er visst aktuell - Start jakter også på han.

- Vi får en fra U21-landslaget til Ghana på trening snart.

---------------------------

- sammen for Sarpsborg



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340