sandefjord-spillere
Lasse Båtstad
Ble medlem: 10 mai 05
Lagt til: 28 mai 06, 11:07
Endret: 28 mai 06, 11:07
---------------------------
Lasse Båtstad
De andre spillerne ville i hvert fall jeg ha ventet med å signere til de presterer over tid. De spiller fortsatt på en liten rus etter opprykket, som enkelte av Startspillerne gjorde i fjor, og se hvordan de er i år. En spiller som Marius Johnsen som var stor i fjor er bare en skygge av seg selv. Alex Valencia, Doffen og tildels Strømstad har overhodet ikke levert samme standard som i fjor. De levde i hele fjor på en slags rus av å spille i øverste divisjon. Neste år kan bli en antiklimaks for de spillerne du nevner nå... Da er det bedre at dem blir på Sandefjord og gjør det dårlig der
Opprinnelig postet av Lasse Båtstad
jeg mener at alle de spillerne her ville ha forsterket laget altså ikke noe stallfyll!!!
Det håper jeg for guds skyld de ikke gjør.. Jeg mener FFK er mye sterkere enn sandefjord, og denne Tegstrøm, har det vel butta litt imot.. Har vel ikke scora mål på 4-5 kamper.. Bugge pettersen ville nok ikke danke ur Rami heller..
De andre kan jeg ikke utale meg noe sæarlig om, men tviler på at alle her forsterker laget nevneverdig..
Er du litt skapSandefjorder
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"
Lasse Båtstad
Ble medlem: 10 mai 05
Lagt til: 28 mai 06, 13:59
Endret: 28 mai 06, 13:59
Lasse Båtstad
mener jeg har sett at tuello johannesen har spilt for ffk, på junior laget eller noe?? er det noe som stemmer?? eller er det bare noe jeg har tatt ut av luften?
Det stemmer nok ikke.
Opprinnelig postet av Costanza
mener jeg har sett at tuello johannesen har spilt for ffk, på junior laget eller noe?? er det noe som stemmer?? eller er det bare noe jeg har tatt ut av luften?
Det stemmer nok ikke.
Er det ikke Bugge pettersen som var en snartur i FFK når vi spilte i 2. divisjon.. mulig jeg husker feil..
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
Lasse Båtstad
stemmer det!! det var bugge pettersen som spilte i ffk!!!
Tror ikke han spilte noe.. mener hvertfall at det var en keeper på prøve eller no..
havnet feil
jeg har`n!!!!!!!!!!!!!! så smatt den mellom bena på`n
Opprinnelig postet av SF-Lars
Det jeg er glad for er at dere kan ta hvem som helst fra oss, og det blir ikke mer enn en liten forsterkning. Det kollektive er det som har gitt oss poeng hittil i år, og vi har ingen stjernespillere eller spillere med ferdigheter godt over snittet i årets eliteserie. Det vi har er en svært klok trener og 110% innsats.
Aahh, det høres ut som en god oppskrift. Du må opp på et så sinnsykt høyt nivå på enkeltspillere dersom de skal "vinne kampene" og at det ikke er kollektivet som vinner.
De kampene FFK har jobbet og fungert som et lag har vi stort sett tatt poeng også - med unntak nettopp mot Sandefjord, der jeg synes begge lag hadde en middels - men ikke dårlig - dag på jobb.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
math
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914