Rykte/overgangstråd
Noen som vet hvor han spiller hen til daglig??
Vet at han er i Fr.stad på ferie og har kjæreste her,MEN er bare litt nyskjerrig
---------------------------
Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!
Opprinnelig postet av keiko99
Daniel Nanskog sa til tv2 sporten at om stabæk ikke tok en avgjørelse på sin satsing så vill han ha ett klubb bytte og han sa ikke noe om utlandet for han vet at dem ikke ser på han nå som han sliter med å skåre mål, men det hjelper og komme til FFK vel
Nannskog har ikke scora mye i det siste.
Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn!
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Opprinnelig postet av GurrBass
Siden både Helstad og Johnsen er solgt,så er det 99,99% at han blir i Rosenborg.. Tror heller ikke at FFK har råd til å lønne Ivers..
....... til FFK, juhu! Dæven steike spy og drite, det hadde vært noe. Løp og kjøp!!!!!!!!!!!!!!
Trofast kvit og svart te døden tar mæ...
Hvorfor vil han heller spille 3. divisjon og sporadiske innhopp (før forsterkningene som kommer...) fremfor å spille fast i 1. divisjon og stille seg i fotballbutikkvinduet? Faktisk begynner jeg snart å lure på om han i det hele tatt er særlig bedre enn de vi har fra før. Kanskje ikke.
- sammen for Sarpsborg
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
FFK
ja, nå vet jeg ikke om detta blir riktig tråd, men det er jo en rykte tråd da
Hørt RYKTE om at Brian West skal selge leiligheten sin på Gressvik, han har jo nesten akkurat flytta inn..
Kanskje det har noe med at han er lei av alle skadene sine og legger fotballskoa på hylla?? Eller så kan det være rett og slett irriterende naboer, men det høres litt merkelig ut synes jeg da..
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
Håper ikke det stemmer!
Men det er nok bare rykter.
Eller kanskje han vil ha noe større så han får plass til Jeff Cunningham!
Fredrikstad for alltid!!
Opprinnelig postet av Supporteren
hva med Myklebust da?
Tror du Lillestrøm vil selge sitt kanskje største talent til Fredrikstad? Spesielt nå som Mifsud er på vei bort og Myklebust blir sett på som den naturlige arvtageren?
Opprinnelig postet av Costanza
nei egentlig ikke.. men han har jo ikke fått spilt så mye for lillestrøm i år da.. kunne vært gøy å sett han i fredrikstad daOpprinnelig postet av Supporteren
hva med Myklebust da?
Tror du Lillestrøm vil selge sitt kanskje største talent til Fredrikstad? Spesielt nå som Mifsud er på vei bort og Myklebust blir sett på som den naturlige arvtageren?
Fredrikstad for alltid!!
Tror neppe de to drar inn en dag tidligere med toget til Oslo for å overvære VIF-FFK... da har jeg heller tro på at det er spillerkjøp :)
A struggling player, then sing his name....
Support him with honour, he`ll come good again....
Test dine managerferdigheter - Hattrick.org
Opprinnelig postet av erikjorstad
Fikk telefon fra brukeren "megselv" istad, han satt på toget til Oslo hvor han traff på både Morgan Andersen og Harry Hansen som bar på hver sin store koffert. Begge gikk av i Oslo og i hu og hast inn i en taxi som skulle til ukjent sted.
Tror neppe de to drar inn en dag tidligere med toget til Oslo for å overvære VIF-FFK... da har jeg heller tro på at det er spillerkjøp :)
Follow that cab!
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av tajo
Rykte er at Jari Litmanen er på vei fra Malmø FF. Har noen hørt noe?
Den finske magikeren begynner vel å bli veldig gammel nå ? Selv om det kan være en nødløsning...
A struggling player, then sing his name....
Support him with honour, he`ll come good again....
Test dine managerferdigheter - Hattrick.org
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914