Bør Eggen gå ?
---------------------------
Ære være Eggen jr.
Opprinnelig postet av Culemart
Tror nok at Jørn Andersen en gang i fremtiden kommer til å trene FFK, men før det skjer så håper og tror jeg KTE har ført oss til seriegull eller i hvertfall ut i Europa. Og siden det ikke skjer helt med det første tror jeg ikke JA blir trener for FFK før om 5-6 år. Kan jo også hende at JA "vokser" fra FFK og blir en stor trener ute i Europa men forhåpentligvis så er det en eventuel tid i FFK som gjør at han starter klatringen ut i Europa
Andersen har forlengst etablert seg og sin familie i Tyskland. Etter hans aktive karriere valgte de Tyskland som sitt hjemland. Det er derfor langt fra sikkert at han kommer tilbake til norge i det hele tatt. Han er forøvrig Tysker, han har tysk statsborgerskap!
Så hvis vi skal ha en utenlandsk trener ser jeg en del hundre stk som er bedre kvalifisert enn en med "tysk" mentalitet, som ikke har vært annet enn assistent trener.
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av Fjedjik
Opprinnelig postet av Culemart
Tror nok at Jørn Andersen en gang i fremtiden kommer til å trene FFK, men før det skjer så håper og tror jeg KTE har ført oss til seriegull eller i hvertfall ut i Europa. Og siden det ikke skjer helt med det første tror jeg ikke JA blir trener for FFK før om 5-6 år. Kan jo også hende at JA "vokser" fra FFK og blir en stor trener ute i Europa men forhåpentligvis så er det en eventuel tid i FFK som gjør at han starter klatringen ut i Europa
Andersen har forlengst etablert seg og sin familie i Tyskland. Etter hans aktive karriere valgte de Tyskland som sitt hjemland. Det er derfor langt fra sikkert at han kommer tilbake til norge i det hele tatt. Han er forøvrig Tysker, han har tysk statsborgerskap!
Så hvis vi skal ha en utenlandsk trener ser jeg en del hundre stk som er bedre kvalifisert enn en med "tysk" mentalitet, som ikke har vært annet enn assistent trener.
Hallo, var ikke Jørn hovedtrener for Oberhaussen da ??
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
jeg har isåfall stor forståelse for at du liker oss. hvem kan motstå oss?
`
ps. jeg er inne og retter skrivefeil.. flere burde gjøre det
Men skal ærlig innrømme at jeg håper dere holder dere i tippeligaen sammen med SF, så kan heller potetbondene fra Hamar og Tromsøværingene kose seg i Adecco neste år. Mot storlag som Alta og Tromsdalen.
Og skal prøve å unngå å hovere over tre poeng mot dere -- selv om det var jævlig deilig!
Opprinnelig postet av SF-Lars
Problemet er da hvem som skal erstatte Høgmo.
Det er ikke noe problem. Svaret er KTE! Bare vent.
Opprinnelig postet av SF-Lars
Og skal prøve å unngå å hovere over tre poeng mot dere -- selv om det var jævlig deilig!
nyt de, for det blikke poeng på dere neste gang vi møtes
SYNG FOR HÆLVETE!!! Medlem av FFF!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914