Ni kamper og to mål
---------------------------
I gode og onde dager, vil vi trofast møte opp.
Når guttane går på banen står vi i samla tropp.
For sammen er vi sterke, det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
herregud så skuffa jeg er
Opprinnelig postet av Husgutt
det jeg lurer på er hvorfor røn og peters kom inn. hallo? peters?? hva i alle dager kan han tilføre laget når man trenger å score mål?
Du kan gjerne delta i diskusjonen om Eggen i tråden "bør Eggen gå". For dette må jo være en gedigen taktisk blemme.
Syng høyt og kraftig for laget du elsker.
Og jeg mener også vi burde kjøre Kvisvik oppmerksom på dette, i håp om han skjerper seg.
Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.
Uansett...
Nå er snart en tredjedel av sesongen spilt, og det ser ut til at FFK havner på omtrent en tredjedel av poengene som historisk sett er nødvendig for å overleve. Resten skjønner man.
Jeg vet ikke hva resten her inne mener i detalj, men jeg er dritskuffet over årets sesong. Driter i hvorfor eller hvordan dette skjer i år igjen, men kan bare konstatere at andre lag som er nyopprykkede klarer seg bedre eller like bra, og det er en skam. Igjen viser det at FFK ikke lærer, men gjør de samme feilene år etter år.
Petersen på banen når man ligger under? Håpløst! Hva er alternativet, er det kanskje noen som spør? Det at vi ikke har bedre alternativer sier ALT om hvilke problemer denne klubben har. Det er altfor mange spillere i klubben som har rundet alderen de skulle ha vært på topp, men allikevel er de bare stallfyll. Med 3-4 unntak består laget nesten utelukkende av stallfyll. Jeg er ikke en "supersupporter" som alltid står bak det klubben gjør, men jeg betaler like mye penger for å se på og har med det like stor rett til å være misfornøyd. Det som skjer nå vitner om at det er for mye rart i FFK, det være seg blant spillere, trenere og støtteapparat/administrasjon.
På toppen av det hele fredes Eggen, mens Mokkelbost skal unngjelde igjen. Hjelper å skyte pianisten....
-Det er min forbannede rett å skrike når jeg har kjøpt billett-
Opprinnelig postet av Husgutt
det jeg lurer på er hvorfor røn og peters kom inn. hallo? peters?? hva i alle dager kan han tilføre laget når man trenger å score mål?
Ikke mere skuffa en meg. Gult kort klarte han å pådra seg å.....etter et par etterslengere, det sier noe om nivået.
Jeg skrek av forskrekkelse når de ble satt innpå,...herregud Martin er vel et bedre alternativ ??
Syns forøvrig at unge Tarik har fått nok muliheter på en stund, men ser desverre ingen andre som kan ta plassen.
0-mål, på 9 kamper, ca:ørten 100% skjanser pr.kamp, sier sitt.
Kvisvik er super ! (fortsatt i mine øyne)
En klasse-måltyv er hva vi trenger!
Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914