Forsterkninger på vei!!
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Synes denne diskusjonen er helt på ville veier. FFK har prestert helt ok etter hva man kan forvente i alle kampene til nå botsett fra mot Kamma og Molde, som vel ikke akkurat er gullfavoritter. Hva er det som får dere til å tro at det er kvaliteten på første elveren eller stallen som har skyld i dette? Ja, stallen har for få forsvarsspillere. Dette vil man merke om det kommer skader eller karantener. Men det har det vel ikke vært til nå? Bertelsen var ikke med til Kristiansand, men Bjørkøy løste oppgaven nesten bra. Uavgjort mot Start borte er vel ikke akkurat noe katastrofe resultat?
Når kollektivet kollapser som i de to nevnte kamper er det ikke på grunn av enkeltspillere. Det er antageligvis ikke på grunn av spillerene i det hele tatt.
Prestert OK ?? Hadde de slått Molde og Kamma. Ja, da hadde jeg sagt OK. Det er nemlig de laga vi mest sannsynlig skulle ha kniva med på tabellen. De laga vi kniver med nå kommer mest sannsynlig til å havne over oss på tabellen ( se bort fra Tromsø, men de kan fort komme foran de også ). Så jeg begynner snart å lure på hvilke vi skal legge bak oss. Så til sist, vinner vi ikke mot Stabæk og Sandefjord, så rykker vi mest sannsynlig ned. For jeg har ingen tro på at vi skal gjenta innspurten fra høsten 2004.
Jeg får vel pepper nå ( som en pessimist igjen ).
---------------------------
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
sjekk denne
03.08.2005 Fredrikstad - Rosenborg 5-1
Men Bujar Avdijai vil kanskje bare være aktuell på en kortidsavtale mens Shaaban er i VM og Staw er ute?
Opprinnelig postet av Costanza
Hva er poenget med å hente et svensk keepertalent når vi allerede har et lokalt kjempetalent i Staw + muligens tilgang på et annet Østfold-talent i Erik Bråthen fra Kvik Halden?
Men Bujar Avdijai vil kanskje bare være aktuell på en kortidsavtale mens Shaaban er i VM og Staw er ute?
Vi bør jo ha en på benken ?? Og hvis han er fornøyd med å sitte der, hvorfor ikke ??
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Vi bør jo ha en på benken ?? Og hvis han er fornøyd med å sitte der, hvorfor ikke ??
Jeg er selvsagt klar over at vi må ha en på benken, det er jo derfor jeg spør om denne Bujar Avdijai eventuelt bare skal være her i den tiden vi ikke har noen reservekeeper. Fordi jeg mener det blir litt merkelig å hente ham på lengre kontrakt sålenge vi har Lasse Staw i bakhånd som snart er frisk. Bedre med et lokalt kjempetalent på benken enn et svensk talent...
Opprinnelig postet av Costanza
Jeg er selvsagt klar over at vi må ha en på benken, det er jo derfor jeg spør om denne Bujar Avdijai eventuelt bare skal være her i den tiden vi ikke har noen reservekeeper. Fordi jeg mener det blir litt merkelig å hente ham på lengre kontrakt sålenge vi har Lasse Staw i bakhånd som snart er frisk. Bedre med et lokalt kjempetalent på benken enn et svensk talent...
Etter det jeg har sett av Staw og Bråthen, så synes jeg Bråthen er best. Og så har Bråthen bæl-lange utspark. Blir angrep med en gang.
Opprinnelig postet av Bjørnen
Har det ikke vært snakk om nettopp det de siste dagene da? Ralph Bakken har dessuten vært krystallklar: Vidar og Vidalon er ikke til salgs. Skal FFK finne nye spillere nå så ser det ut til at de må tenke radikalt nytt og ikke dra på Melløs hver gang det butter imot.
At det ikke finnes midler her er bare tull. Sponsorene dukker opp hvis spilleren er interessant nok. At du nevner Vidar og Vidalon er jeg egentlig ikke så interessert i. Jeg anser disse for ikke gode nok for oss. At Vidalon scorer en del for dere forteller meg ingenting. Begge disse spillerne hadde blitt usikre kort for oss ( gambling ). Og mer fyllmasse trenger vi ikke. Vi trenger kvalitet nå, og ikke kvantitet. Til og med Martin Wiig hadde vel gjort det bra hos dere ?? Og jeg tror neppe Vidalon er bedre enn han.
Jeg skjønner ikke at folk kan si at Vidar ikke er god nok for oss. Han er på høyde med Piroija i luftrommet (tar Friend i lufta), bedre med beina, men den største styrken til Vidar er at han er klok til å lese spillet. Hva annet angår er han en av de raskeste i norsk fotball i tillegg til at han er meget sterk/spiss i kantene.
Det at han visst nok ikke er til salgs er en annen sak.
Opprinnelig postet av stenhard
Klubben regner kanskje med at de ikke klarer å beholde Rami så lenge etter VM?
Selv om VM er et utstillingsvindu er det nok ikke så mange 2./3. valg på keeperplassen som blir lagt merke til. Sannsynligvis får ikke Shaaban spille i det hele tatt så jeg er nok rimelig sikker på at FFK ikke regner med at Shaaban forsvinner nå.
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Opprinnelig postet av Shadar
Jeg skjønner ikke at folk kan si at Vidar ikke er god nok for oss. Han er på høyde med Piroija i luftrommet (tar Friend i lufta), bedre med beina, men den største styrken til Vidar er at han er klok til å lese spillet. Hva annet angår er han en av de raskeste i norsk fotball i tillegg til at han er meget sterk/spiss i kantene.
det du mener her er jo at han er mye bedre enn Raio, noe jeg tviler på...
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
Opprinnelig postet av wergis
Opprinnelig postet av Shadar
det du mener her er jo at han er mye bedre enn Raio, noe jeg tviler på...
VM hadde nok ikke tatt en fast stopperplass hos oss. Men på h.back kunne han kanskje ha kapra en plass ( jeg er tvilende til det å).
MFK - Østfolds stolthet!
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
MFK - Østfolds stolthet!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914