Skråblikk på en motstander
Må bare få rose "skråblikk på en motstander".
Morsom lesing!
---------------------------
Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".
100 % enig!
Ser for øvrig at de ikke synes den var noe morsom på forumet til tornekrattet... rart det der...
Tåler de ikke høre sannheten?
Etterlysning:
I gode og onde dager, vil vi trofast møte opp.
Når guttane går på banen står vi i samla tropp.
For sammen er vi sterke, det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
Blir i hvert fall til at jeg skriver jevnlig frem til sesongen snur, da får jeg klø meg i hodet og se om jeg kan skrive noe nytt om de samme lagene, eller om jeg finner på andre ting å skrive om.
Synes at de skråblikkene som er lagt ut er helt idiotiske, de er jo ikke engang morsomme...Og hvorfor skal fredrikstadsupportere rakke ned på andre byer når de bor i et høl av en by selv.
Dessuten rakker du jo ned andre byer selv så du er ikke noe bedre selv
Ære være Eggen jr.
Opprinnelig postet av gamst
Synes at de skråblikkene som er lagt ut er helt idiotiske, de er jo ikke engang morsomme...Og hvorfor skal fredrikstadsupportere rakke ned på andre byer når de bor i et høl av en by selv.
Oi så sinna da
Ditt innlegg alene (og det faktum at du tok bryet med å registrere deg) var jo verdt å skrive det alene! Det er mye dere ikke har i nord, selvironi blant annet.
Opprinnelig postet av FFK1903
Oi så sinna da
Ditt innlegg alene (og det faktum at du tok bryet med å registrere deg) var jo verdt å skrive det alene! Det er mye dere ikke har i nord, selvironi blant annet.
Nå har jeg aldri bodd i nord da, har faktisk bodd i Oslo hele livet så der bommet du litt :)
Opprinnelig postet av FFK1903
Oi så sinna da
Nå har jeg aldri bodd i nord da, har faktisk bodd i Oslo hele livet så der bommet du litt :)
Ja og Oslo ligger sør for Fredrikstad da kanskje........- ;)
Etterlysning:
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914