Husk meg
Brukernavn
Passord

Samarbeidet med Shamrock offisielt over.. hva gjør vi?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 13 mai 06, 13:54
Fikk nettopp en tekstmelding om at innehaveren har blitt pålagt av eieren å vise Ham kam-start idag...Man kan trygt si at vi har fått en tupp i ræva..


Har noen forslag til andre steder vi kan være?

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 13 mai 06, 13:57
La oss brenne en ambassade. Pleier å fungere.

---------------------------

Ære være Plankebyen


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 13 mai 06, 13:58
hva med belfry`s?

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 13 mai 06, 14:03
Belfry`s er også Start-pub. Øltørst, dette kristenfolket.

http://www.belfry.no/

---------------------------

Ære være Plankebyen


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 13 mai 06, 14:47
Helt sykt, det kan da ikke være nødvendig med tre startbuler i oslo?  Vi får lete opp et eget stamsted, noe må det da finnes?

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 13 mai 06, 15:11
jeg har en venn som promoterer for et utested i oslo. Dette er ingen fotballpub, men jeg  er overbevist om at vi kan ordne det slik at de viser FFK kampene der på enten 42" tv eller lerrett. Foreløpig streaming fra nett (kan være klart neste helg), men bør kunne ordne ordentlig tv etterhvert..


hva syns vi om det?  Lokalene er ikke de fresheste i verden, men da har vi et sted vi kan være. og vi kan være alene. Øl selger de selvsagt, og lokalet befinner seg midt i sentrum..

har ikke snakket med eieren enda. hva syns man?

Svupzz

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 13 mai 06, 15:18
Høres veldig bra ut. At det ikke er fotballpub er helt ok for meg.Så slipper vi konkuranse om stedet...

---------------------------


Stolt Oslo Aristokrat


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 13 mai 06, 15:18
Høres veldig bra ut for min del! hvor er dette stedet?

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 13 mai 06, 15:19
Tipper folk er fornøyde så lenge stedet viser FFK-kamper og ligger forholdsvis sentralt. Og serverer øl.

---------------------------

Ære være Plankebyen


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 13 mai 06, 15:29
ligger i storgata 24... 1 way (tidligere killyrego/huset/salsa et eller.forsøkte å ringe, men han tok ikke telefonen..

Kairo

Bedriftsspiller

Ble medlem: 12 mai 06
Innlegg: 4

Lagt til: 13 mai 06, 22:27
Jaja....

Så trist og lei som jeg blir etter å ha sett en kamp som den i dag, tenker jeg det kanskje er like greit å drite i hele letinga etter en plass... 

Men, det går nok over! I dag loffa jeg slukøra hjemmover fra Eilefs Landhandleri. Dem viste kampen i dag. Vet ikke om det var på oppfordring fra Romsdalinger eller hva det var. 

Kanskje det går an å høre med dem om noe mer fast? Men hvor mange er vi? Må jo sikkert stille stort mannskap for at en sånn plass skal love noe fast. -Falt meg dessverre ikke inn å spørre i dag. Det gjalt å komme seg unna kjepphøye rosegutter fort som EFF.

Men gamle killyrego høres jo lovende ut det og!

---------------------------

Kai-Roger Williamson - Fotball er mer morro enn alt som er kjedelig!


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 21 mai 06, 16:29
Var på eilefs jeg og, etter å ha vandra byen rundt  for å finne et sted de viste kampen. vet ikke om det er stedet for videre oppmøte. husgutt, har du hørt noe mer om killyourego opplegget?

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 21 mai 06, 22:32
skal prøve å  mekke et møte med han karen  denne uka. er helt sikker på at det ordner seg...



Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 21 mai 06, 23:31
storveis, da blir det bare spørsmål om at gutta på banen klarer å gjøre litt for stemninga og

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


Svupzz

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 24 mai 06, 19:59
Opprinnelig postet av Husgutt
skal prøve å  mekke et møte med han karen  denne uka. er helt sikker på at det ordner seg...




Og det gjorde det Husgutt var og snakket med eieren i dag. Stedet ligger i Storgata 24,  heter noe som 1 way (tidligere killyrego/huset/salsa) Første gang blir bortekampen mot RBK 16. juli. Foreløpig blir det vist fra web, men på lerett.

Stedet blir for oss, men det er selvsagt avhengig av at vi møter opp (mange...) Maillista er snart oppe og går

---------------------------


Stolt Oslo Aristokrat


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 24 mai 06, 23:30
jepp. mailinglista bør være oppe snart... stedet er åpent bare for oss, så hvis det ikke kommer noe folk, vil tilbudet forsvinnet.. de er avhengige av  å selge øl. kjøp en øl og støtt et godt tilbud er vel budskapet

planen er å kjøre fast visning av alle FFK sine kamper der, slik at det skal bli unødvendig å forhåndsannonsere det. men dette er som sagt avhengig av responsen..




Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340