FFK-LSK
til saken: http://www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php?id=824
haha.. jeg måtte bare le av detta! hvorfor mobber dere en klubb som er 100 m over hodet deres??
vi har vært mer i TL en det dere noen gang kan komme til å klare.. og man må handle utleninger for å lage er sterkt lag med forskjellig rutine vettu,, ikke bare slitne gamle gubber...
dere er hygelige folkegrupper og jeg er i plankebyen på søndag.. vi kommer til å lage flis av planjebyn kommer til å jalle!! eller???
¨hahahahaha
---------------------------
syng som en fugl ikke som en planke!!
Til slutt vil jeg bare sitere en person fra deres eget forum (den eneste med selvironi der inne omtrent), dere har jo til og med laget en hel tråd om artikkelen! Men sitatet ja:
Å begynne å "forsvare" seg mot dette er omtrent det samme som å be om å havne i andre forums gullkorntråder.
Syns i grunn det var godt sagt, og takk for at du gjorde nettopp dette
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Laget...... Shaaban- Chwartek , Bora, Raijo, Berthelsen- Røn, Brenne, Bjørkøy, Kvisvik- West og Hoås.........
Satser på at vi vinner siden vi stiller med 12 kæll
Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!
1-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-12!
Ære være Eggen jr.
Opprinnelig postet av Husgutt
spennende med west og hoås!!
Får vel legge til at det er slik laget bør se ut på Søndag........... Men regner med at det blir slik da.....
Kvisvik spiller nok ikke nei...
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060428/FFK/60428005/1017/AKTUELT
Opprinnelig postet av FFK Forever
Laget...... Shaaban- Chwartek , Bora, Raijo, Berthelsen- Røn, Brenne, Bjørkøy, Kvisvik- West og Hoås.........
Satser på at vi vinner siden vi stiller med 12 kæll
Får håpe hun mener vi går som den 12. kællen, lagets 12. mann som det heter... Lov med tellefeil så lenge det ikke skjer i forsvaret vårt igjen!!!!
2006: CL, RL, "the double"...
Laget er vel ikke tatt ut ennå, de skal trene i morgen først
Fredrikstad: Spøkefuglen Raymond Kvisvik er ute med skade, og blir erstattet av Michael Røn på venstrekanten. Knut Torbjørn Eggen gjør dessuten et par endringer på laget som tapte for Ham-Kam sist. Are Tronseth kommer trolig inn for Pål André Czwartek på høyrebacken, mens Brian West skyves ut på høyrekanten for Tarik Elyounoussi. Dermed er det duket for Mihaly Toth fra start på topp. Kvisvik erstattes trolig av Øyvind Hoås.
Sannsynlig lagoppstilling (4-3-3): Rami Shaaban - Are Tronseth, Bora Zivkovic, Raio Piiroja, Trond Erik Bertelsen - John Anders Bjørkøy, Simen Brenne, Hans Erik Ramberg - Øyvind Hoås, Mihaly Toth, Brian West.
Lillestrøm: Michael Mifsud er i storform om dagen, og fortsetter som Olivier Occeans makker i LSK-angrepet. Uwe Rösler gjør trolig én forandring på laget som møtte Viking sist. Tyskeren setter ut Khaled Mouheli til fordel for Arild Sundgot.
Sannsynlig lagoppstilling (4-4-2): Heinz Müller - Christoffer Andersson, Anders Rambekk, Frode Kippe, Shane Peter Stefanutto - Bjørn Helge Riise, Espen Søgård, Robert Koren, Arild Sundgot - Michael Mifsud, Olivier Occean.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
FFK på øvre halvdel!
Opprinnelig postet av bateman
helt ulogisk å sette ut pac. det er andre karer i forsvars rekka som primært har skuffet(bora-bertil). dog har vi ingen fullgode erstattere til bertil på venstre, men en motivert tronseth ser jeg gjerne framfor en bora som virker mindre engasjert enn da han hadde det så "fryktelig" under drillo regime...
Tronseth på for Bora.
Det tror jeg tvinger seg fram nå.
Med vinterens store konge, Røn, tror jeg vi igjen har noe på gang.
Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914