Husk meg
Brukernavn
Passord

Oslofolk: Viking-FFK på shamrock (beklager spamming)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 16 apr 06, 17:19
beklager spamminga. noe galt med mailinglista.. skal prøve å få ordnet det veldig fort,.

uansett, kampen i morra skal bli vist på Shamrock.. vi sees der:)

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 16 apr 06, 18:35
du kunne ikke bare brukt den tråden du lagde for litt sida om dette da?unødvendig å lage hundre like poster

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 17 apr 06, 20:39
Ble kampen vist på Shamrock? Vi fikk beskjed av en noe bisk bartender om at innehaveren var Start-fan, og at de derfor skulle vise RBK-Start.

---------------------------

Ære være Plankebyen


fidq

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 05
Innlegg: 103

Lagt til: 17 apr 06, 20:58
Hva var avtalen med Shamrock i utgangspunktet? Jeg er også en av de som hadde en bomtur til Shamrock idag. Veldig skuffende at de sendte Start-kampen, men hadde de lovet å sende FFK-kampen?

---------------------------

Varme tanker til Dagfinn Enerly....


aresolbe

Juniorspiller

Ble medlem: 19 nov 03
Innlegg: 167

Lagt til: 17 apr 06, 20:59
Hei!

Jeg var på Shamrock ca. 17.30 og snakka lenge med en hyggelig (!) bartender som fortalte at de ikke skulle vise kampen. Stedet eies av Kristiansand-folk ja. Bartenderen sa at de skal se over terminoppsettet fremover og sjekke hvilke kamper de skal vise; de ønsker å vise så mange FFK-kamper som mulig, som ifjor. De er også åpne for å vise 2 kamper samtidig på forskjellige skjermer, slik at de kan vise både Start og FFKs kamper samtidig. Regner med at de viser Start på lerrettet da og FFK på TV`ene.

Synes allikevel at det er "litt drøyt" å proklamere at kampen vises der når det ikke er sikkert. Bartenderen sa at han hadde snakket med noen Fredrikstad-folk, men at han ikke hadde lovt at kampen skulle vises.

Jeg og noen andre planker tusla da hjem og så kampen i stua istedet. God kvalitet på sendingene i år forresten (web-billett til 50 spenn med en laptop kobla til en 32`` LCD-TV).

Fint om mailinglista kommer opp igjen, og om initiativtakerne kan avklare hvilke kamper Shamrock faktisk kommer til å vise.

---------------------------

- Fredrikstadgutter våre veier -


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 17 apr 06, 23:21
Endret: 17 apr 06, 23:22
jeg beklager virkelig det her.. avtalen var at Shamrock skulle vise de to første kampene til FFK ihvertfall..  så jeg trodde alt var i boks. da jeg kom idag får jeg beskjed om at de ikke har fått kjøpt splitter, slik at de ikke kan kjøre flere forskjellige kamper samtidig.. innehaveren presterte å tolke avtalen slik at de skulle vise de to første kampene i tippeligaen..

men hallo? jeg driter nå i alle andre lag enn FFK. burde være innlysende at det var FFK jeg mente..

uansett, beklager jeg det her..

skal ikke gjenta seg..

innehaveren ringte rundt til alle mulige fotballpuber for å forsøke å løse dette, men alle skulle vise rbk-start..


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340