FFK-Brann
Brann kommer på besøk til Fredrikstad stadion(gamle) for siste gang. Brannlaget har vært plaget med skader i hele vinter, men nå kommer de tilbake, en etter en. Branns 10-millionerkjøp Petter Vaagan Moen er klar for mandagens serieåpning. Hedmarkingen var ventet å delta på dagens trening, som det ikke ble noe av p.g.a dårlige baneforhold;)
Trond Fredrik Ludvigsen som har gått langtidsskadet, er også mulig klar. Han mangler nok kamptrening ja......
Det er ventet 4-500 brannsupportere, som utvilsomt vil sette en pen farge på byen. Og ettersom det er påskeferie, kan det vel til og med bli enda flere.
Vårt lag blir tatt ut i morra(søndag). Jeg tipper det blir sånn:
Rami
Pål Andre Trond
Bora Raijo
Simen Hans Erik
Tarik Raymond
Martin Brian
Jeg tipper Simen får et "kick" av sin nye kontrakt, og blir kåret til banens beste.
Fredrikstad vinner 2-0 etter skåringer av Tarik og Brian. Begge assist. av Raymonds venstre silkefot selvfølgelig.
......- og alt er bare bra;)
---------------------------
Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".
Interwoven our lives became, bonded by blood, no need to be repaid!
Ansvarlig redaktør
Shabaan
Czwartek - Zivkovic - Piiroja - Berti
Brenne - Bjøyrkøy - Ramberg
Tarek Kvisvik
Toth
Med selvfølgelig West og Hoås som superreserver!
Ære være Eggen jr.
Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".
På midtbanen har jeg tidligere vært skeptisk til Ramberg, men siden han har vært vår beste spiller i de to treningskampene jeg har sett, så har jeg begynt å stille meg bak ham...
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Snæbbussaristokrat 1
Ble medlem: 15 feb 04
Lagt til: 08 apr 06, 22:45
Endret: 08 apr 06, 22:46
Opprinnelig postet av Costanza
Culemart traff nok spikeren på hodet når det gjelder laguttaket på mandag. Er ganske sikker på at det blir laget - det eneste usikre er kanskje om Eggen velger å bruke Tarik fra start eller ikke.
På midtbanen har jeg tidligere vært skeptisk til Ramberg, men siden han har vært vår beste spiller i de to treningskampene jeg har sett, så har jeg begynt å stille meg bak ham...
Jeg føler meg også ganske sikker å at dette blir laget på mandag, Costanza
Michael Røn blir nevnt her, men jeg tror ikke han får plass i 1. ellveren nå, pga. at han har hatt en helt tydelig nedadgående formkurve i de siste kampene. Det samme var tilfelle sist år, hvor han også fikk mange sjanser og spilte godt på vinteren, men dabbet av når alvoret nærmet seg.
FFK på toppen i 2006
svensken
pål... bora... rajjo...bertie
bjørk---simen...ramberrg,, kvisa
west... wiiik
...
the end,...
Opdal
Dahl - Sigurdsson - Bjarnarsson - Hanstveit
Huseklepp - Souza - Andresen - Vaagan Moen
Miller - Sæternes
Benk: Torbjørnsen, Knudsen, Zvarl, Kalvenes, Monkam, Haugen, Winters mm.
Burde bli ren overkjøring fra Brann sin side, men med tanke på Branns noe gufne bortestatistikk kan dette bli tøft. Har likevel troen på Andresen og co. og tipper 6-0 seier til Brann.
Snakk om arrogant holdning. Er vel typisk bergensere....
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")
FREDRIKSTAD-BRANN:
* Lagene har møtt hverandre 13 ganger i Fredrikstad. Hjemmelaget har vunnet seks ganger, fire har endt uavgjort, mens Brann har vunnet tre ganger. Målforskjellen er 25-16 i FFKs favør.
* FFK har ikke holdt nullen i sine 19 siste Tippeliga-kamper.
* FFK har ikke vunnet noen av sine fem siste hjemmekamper i Tippeligaen.
* Neste gang FFK spiller uavgjort, vil være 100. gang i Tippeligaen. De har spilt 390 kamper. 145 har endt med seier, 146 med tap.
* Brann har ikke vunnet noen av sine ti siste bortekamper i Tippeligaen.
Må starte på benken
Til tross for at Robbie Winters mener han er i superform.
På gårsdagens formasjonstreningen hadde landsmannen Charlie Miller tatt Winters faste plass på topp. 31-åringen innser at seriepremieren trolig starter med ham på benken.
– Alt tyder på det ja, sukker han.
– Hva synes du om avgjørelsen?
– Jeg er uenig og mener jeg hadde fortjent å spille. Jeg er svært skuffet. Sriver BA
Sannsynlig Brann-lag (4-4-2): Håkon Opdal - Bjørn Dahl, Kristjan Ôrn Sigurdsson, Olafur Ôrn Bjarnason, Erlend Hanstveit - Erik Huseklepp, Martin Andresen, Maynor Suazo/Helge Haugen, Petter Vaagan Moen - Bengt Sæternes, Charlie Miller
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914