Husk meg
Brukernavn
Passord

Markus Ringberg!

Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 8 8

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 mai 06, 18:39
oi sann.. kammas mål er ringberg gitt.... 

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 13 mai 06, 19:31
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Spurvene fra London
Når skal dere slutte å Mjæle om han Markus Ringberg?  Greit han har gjort mye bra for FFK. Både på og utenfor banen. Men i det store selskap. Så holder mannen ikke mål. Vi fikk en bra pris for han. Det ver helt riktig å kvitte seg med han.
Å en annen ting: Gutten spiller for Kamma . Hvis dere ikke klar over det. Så er det en konkurerende klubb. he he

Noen ganger så snakker enkelte her om Markus Ringberg: Kunne nesten tro at gutten kunne gå på vannet.

Støtter deg der å når du snakker om å gå på vannet er det nå funnet ut at selv ikke jesus gikk på vannet.. det var is

Rart han gikk ut av båten da.. Bra keiko

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 mai 06, 20:43
Endret: 13 mai 06, 20:44
ffkmufc sier:
Rart han gikk ut av båten da.. Bra keiko

Keiko99 svarer:  film triks , men klag heller til dem som på står det... vi gir oss her ellers blir dette helt ut på vidda for da setter jeg inn ord jeg ikke bør... jeg siterte kun fra det jeg hadde hørt...

Så markus jeg for si gratulerer da, men uansett jeg vil ikke ha deg i FFK markus

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 13 mai 06, 22:12
Serriøst keiko. skulle nesten tro Ringberg hadde gjort deg noe vondt! du hater han som pesten jo.

---------------------------

Ære være Eggen jr.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 mai 06, 22:38
Opprinnelig postet av Culemart
Serriøst keiko. skulle nesten tro Ringberg hadde gjort deg noe vondt! du hater han som pesten jo.
ja han kunne ha brukt vettet og reist til hjemlandet...

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 14 mai 06, 13:04
Keiko, din personlig vedatta mot Marcus Ringberg, virker bare komisk.
Han og FFK gikk forskjellige veier.
Du er glad for det, andre (meg inkludert) synes det er synd.
La oss leve med det.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 14 mai 06, 13:11
Opprinnelig postet av dracula
Keiko, din personlig vedatta mot Marcus Ringberg, virker bare komisk.
Han og FFK gikk forskjellige veier.
Du er glad for det, andre (meg inkludert) synes det er synd.
La oss leve med det.


Kan vi ikke bare tie han i hjel da ?? Så lenge vi kommenterer dette så fortsetter han bare.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 mai 06, 19:18
Rune Haugen sier:
Kan vi ikke bare tie han i hjel da ?? Så lenge vi kommenterer dette så fortsetter han bare.


Keiko99 svarer følgene:   he  he 

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 mai 06, 22:43
jeg klarer ikke å la være.... I dag  16/5-2006 så vi hvorfor ringberg er solgt.. bare se ham/kam sin kamp mot lyn...

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 16 mai 06, 22:51
Ja vil solge Ringberg for ett halvt år siden  fordi han bommet i dag

---------------------------

Ære være Eggen jr.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 16 mai 06, 22:53
Opprinnelig postet av Culemart
Ja vil solge Ringberg for ett halvt år siden  fordi han bommet i dag


Jeg sa at vi skulle tie han i hjel. Lærer dere ikke.

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 16 mai 06, 23:02
Opprinnelig postet av keiko99
jeg klarer ikke å la være.... I dag  16/5-2006 så vi hvorfor ringberg er solgt.. bare se ham/kam sin kamp mot lyn...


Jeg så den bommen ja.... Mener han er en god spiller jeg...  ai ai ai, nå var Normark sinna på tv2... heheheh men tilbake til saken, jeg har skjønt at Keiko ikke liker Ringberg lenger, fordi at han dro til Ham - Kam, veeel keiko, etter hva du mener, så har vi ingenting å frykte, for Ringberg er jo dårlig han... Men vi så idag at han bomma på målet... men la oss glemme han nå, og legge denne tråden død..

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 16 mai 06, 23:23
Endret: 16 mai 06, 23:25
Opprinnelig postet av SirLion
Opprinnelig postet av keiko99
jeg klarer ikke å la være.... I dag  16/5-2006 så vi hvorfor ringberg er solgt.. bare se ham/kam sin kamp mot lyn...


Jeg så den bommen ja.... Mener han er en god spiller jeg...  ai ai ai, nå var Normark sinna på tv2... heheheh men tilbake til saken, jeg har skjønt at Keiko ikke liker Ringberg lenger, fordi at han dro til Ham - Kam, veeel keiko, etter hva du mener, så har vi ingenting å frykte, for Ringberg er jo dårlig han... Men vi så idag at han bomma på målet... men la oss glemme han nå, og legge denne tråden død..


Det er på tide å legge den død nå ja. Det var du som starta det hele 2 april SirLion.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 mai 06, 17:00
Den ble jaggu stor denne tråden.. all ære til  sirlion  for det  

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


kingleh

Juniorspiller

Ble medlem: 11 okt 03
Innlegg: 153

Lagt til: 17 mai 06, 17:53
For FFK`s skyld.. (nei ikke gud) legg denne tråden død nå en gang for alle!

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 17 mai 06, 18:12
Opprinnelig postet av keiko99
Den ble jaggu stor denne tråden.. all ære til  sirlion  for det  


He he keiko99, bare pågrunn av at jeg sa at han hadde sagt han ville bli trener med Tor Trondsen, så har det blitt en svær diskusjon om personen Ringberg isteden.. Trodde ikke jeg fikk så stoor respons men... hehe

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 17 mai 06, 18:14
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av SirLion
Opprinnelig postet av keiko99
jeg klarer ikke å la være.... I dag  16/5-2006 så vi hvorfor ringberg er solgt.. bare se ham/kam sin kamp mot lyn...


Jeg så den bommen ja.... Mener han er en god spiller jeg...  ai ai ai, nå var Normark sinna på tv2... heheheh men tilbake til saken, jeg har skjønt at Keiko ikke liker Ringberg lenger, fordi at han dro til Ham - Kam, veeel keiko, etter hva du mener, så har vi ingenting å frykte, for Ringberg er jo dårlig han... Men vi så idag at han bomma på målet... men la oss glemme han nå, og legge denne tråden død..


Det er på tide å legge den død nå ja. Det var du som starta det hele 2 april SirLion.


Ja vet det, skulle nok holdt kjeft da har jeg lært til neste gang, hadde aldri, som sagt tidligere, troddpå såååå stor respons, fordi jeg sa at Ringberg sa han ville bli trener med Trondsen.. men men La oss legge Ringberg saken død nå, og konsentrere oss om FFK

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.



Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 8 8

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340