Husk meg
Brukernavn
Passord

Markus Ringberg!

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 8 4

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 05 apr 06, 00:04
Endret: 05 apr 06, 00:05

Det her blir dere ikke enige om uansett folkens.. Dere snakker forbi hverandre..

---------------------------

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 05 apr 06, 00:27
Opprinnelig postet av pølse
Fantastisk dum, usaklig og provoserende diskusjon.
Deilig.. elsker å provosere.. jeg kan provosere på med små stein.. usaklig.. ja ja.. hvem er perfekt da ? ingen 

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")


MegSelv

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jan 05
Innlegg: 213

Lagt til: 05 apr 06, 09:33
Endret: 05 apr 06, 09:34
Du provoserer ikke noen, du irriterer bare keiko.. med vilje skriver jeg ikke tallene....

Du har ingen evne til å ta til deg informasjon som kommer i et saklig innlegg, du bare lirer av deg noe helt uforstående oppgulp tilbake.

Og forresten heter det å erte på seg gråstein..

---------------------------

Her kan du teste dine managerferdigheter
Det beste managerspillet på nett!!


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 05 apr 06, 21:49
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av pølse
Fantastisk dum, usaklig og provoserende diskusjon.
Deilig.. elsker å provosere.. jeg kan provosere på med små stein.. usaklig.. ja ja.. hvem er perfekt da ? ingen 


Når idioten gladelig inrømmer at han både er usaklig og kun ute etter å provosere kan vel folk slappe helt av... De færreste oppegående supportere gleder seg til å bue på Ringberg. Skrekkelig historieløst!!

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 05 apr 06, 21:52
Opprinnelig postet av MegSelv
Du provoserer ikke noen, du irriterer bare keiko.. med vilje skriver jeg ikke tallene....

Du har ingen evne til å ta til deg informasjon som kommer i et saklig innlegg, du bare lirer av deg noe helt uforstående oppgulp tilbake.

Og forresten heter det å erte på seg gråstein..
det med å erte på seg grå stein eller små stein er helt opp til vær enkelt å bruke     Jeg nyter alle orda du kommer med, men la ikke tråden handle om meg for da vips.. Stengt... her har vi PM til å bruke..   Så for du ha dine meninger om meg. Så Tilbake til Ringerg... Jeg kan bare si deg at jeg har ikke noe i mot Ringberg så lenge han ikke møter vårt lag.. jeg kan godt se en kamma kamp og håpe at Ringberg skårer og viser seg frem, men den dagen FFK står på briskeby eller kamma på fredrikstad stadio så vil jeg ikke gjøre forskjell om spilleren heter Markus Ringberg eller Espen olsen..

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 05 apr 06, 22:19
Endret: 05 apr 06, 22:20
Det her blir bare for dumt Keiko. Markus Ringberg er den viktigste spilleren som har spilt i FFK på mange tiår! Uten han tror jeg at vi hadde spilt i 1 divisjon i dag. Så selv om han spiller på et motstander lag(som jeg forøvrig missliker sterkt) så er Ringberg en av største fotballspillerene for meg og mange andre FFK supportere.

Fotballspilleren Ringberg kan "lett" erstattes, personen Ringberg kan neppe erstattes like lett!

Keiko go home!

---------------------------

Ære være Eggen jr.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 05 apr 06, 23:20
Opprinnelig postet av Culemart
Det her blir bare for dumt Keiko. Markus Ringberg er den viktigste spilleren som har spilt i FFK på mange tiår! Uten han tror jeg at vi hadde spilt i 1 divisjon i dag. Så selv om han spiller på et motstander lag(som jeg forøvrig missliker sterkt) så er Ringberg en av største fotballspillerene for meg og mange andre FFK supportere.

Fotballspilleren Ringberg kan "lett" erstattes, personen Ringberg kan neppe erstattes like lett!

Keiko go home!
Ja jeg skjønner det og aksepterer det, men  jeg er kan bare ikke noe for at jeg vil støtte gutta i FFK og psyke ut motsanderen uansett om han har hatt en fortid i FFK som ringberg... En dag glemmes ringberg for alle tro mine ord. Det som er litt sårt for mange er at 2 år vekk fra FFK føles som 2 timer, men slik føler ikke jeg det.. Jeg har heller ikke noe i mot å si at Ringberg var den som hjalp FFK tilbake i tippeligaen..

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")


bikaboo

Knøttespiller
Ble medlem: 05 okt 04
Innlegg: 73

Lagt til: 06 apr 06, 16:56
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Culemart
Det her blir bare for dumt Keiko. Markus Ringberg er den viktigste spilleren som har spilt i FFK på mange tiår! Uten han tror jeg at vi hadde spilt i 1 divisjon i dag. Så selv om han spiller på et motstander lag(som jeg forøvrig missliker sterkt) så er Ringberg en av største fotballspillerene for meg og mange andre FFK supportere.

Fotballspilleren Ringberg kan "lett" erstattes, personen Ringberg kan neppe erstattes like lett!

Keiko go home!
Ja jeg skjønner det og aksepterer det, men  jeg er kan bare ikke noe for at jeg vil støtte gutta i FFK og psyke ut motsanderen uansett om han har hatt en fortid i FFK som ringberg... En dag glemmes ringberg for alle tro mine ord. Det som er litt sårt for mange er at 2 år vekk fra FFK føles som 2 timer, men slik føler ikke jeg det.. Jeg har heller ikke noe i mot å si at Ringberg var den som hjalp FFK tilbake i tippeligaen..

Husker du hvordan vi psyket ut Ringberg forrige kamp, Keiko?
For øvrig er kommer jeg aldri i verden til å bue på Ringberg, såpass mye synes jeg vi skylder han etter det han har gjort for klubben vår.

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 06 apr 06, 17:58
En liten ting til Keiko. Du sier at du ikke vil støtte en som ikke lenger spiller for FFK, men Drillo, som nå er ansatt i VIF, kan du ha bilde av under nicket ditt. Ser ikke helt hvordan det henger sammen. Drillo er da like mye en konkurent som det Ringberg er.

---------------------------

Ære være Eggen jr.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 06 apr 06, 18:42
Ævve!

(lyden av å tråkke på noen som har drete på draget. i dette tilfellet keikomannen. ;))

---------------------------

Fuh! Fuh! Fuh!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 06 apr 06, 23:15
Endret: 06 apr 06, 23:17
Opprinnelig postet av Culemart
En liten ting til Keiko. Du sier at du ikke vil støtte en som ikke lenger spiller for FFK, men Drillo, som nå er ansatt i VIF, kan du ha bilde av under nicket ditt. Ser ikke helt hvordan det henger sammen. Drillo er da like mye en konkurent som det Ringberg er.
du ser dårlig... dette er 2 gang jeg svarer på.. her er mitt svar. 1 året  som maruks gikk fra FFK og kom på FFK stadio med kamma sang vi og klappet for Ringberg.. Da var selv jeg med på å gjøre dette... Dette som kommer nå er ett eksempel: Om jeg skulle sett drillo på stadion sammen med vif ville jeg hyllet han som han fortjener på lik linje som ringberg.. Nei ikke medlemsskap i PH, men bare hyllet han med blomster og klapp... Så er sessongen 2006 over og sessongen 2007 på nye stadion.. Igjen kommer drillo på banen.. buuuuuuu buuuuuu ville jeg gjort for slik behandling gav jeg ringberg i 2006 og det er 2 år etter slik behandling for drillo...

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 06 apr 06, 23:38
Det ligger ingen automatikk i at en spiller/trener skal motta applaus det ene året og bli bua ut det neste! Ringberg har gjort seg fortjent til applaus og respekt blandt FFK-supportere, det er noe Drillo ikke har gjort. 

---------------------------

Interwoven our lives became, bonded by blood, no need to be repaid!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 apr 06, 00:24
Opprinnelig postet av bønna
Det ligger ingen automatikk i at en spiller/trener skal motta applaus det ene året og bli bua ut det neste! Ringberg har gjort seg fortjent til applaus og respekt blandt FFK-supportere, det er noe Drillo ikke har gjort. 
det er dine ord.. Jeg har ett annet syn på saken, men hvor stor mulighet er det at drillo viser seg i fredrikstad er ikke så stor og for si noe annet så er drillo videoanalytiker og om jeg så buer mot drillo til jeg er grønn hjelper ikke det.. det er nemmelig MOT SPILLERE SOM F.eks. flo osv som skal psykes ut... så det hjelper ikke å dra opp drillo... kansje veldig synd at jeg ikke har noen andre spillere i mitt hjerte en dem som spiller for FFK (Dagfinn har jeg da og han vil foralltid være gull gutt)

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")


ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 07 apr 06, 01:05
Bu, bu, bu...Markus Ringberg...hvem? 

Kanskje på tide å komme over han nå? Det å bue han ut er jo like patetisk som å klappe for han. Klapper dere for en som slutta på jobben hos dere og eller? Det er det det er..det er en jobb å spille fotball i dag. Finnes ingen spillere fra andre steder som har noen klubbloalitet, penga styrer. Og jeg skjønner det godt.

Hadde jeg fått 1 mill i året for å heie på ett annet lag skulle jeg tom heiet på ham-kam... eller nei kanskje ikke akkurat de, men andre lag i alle fall;)

Brann skal i alle fall knuses...(mulig jeg ikke mener det til uka, skal nemlig i forhandlinger med Chess om å bytte lag jeg heier på, mulig det blir Brann;)

hei skål

- Provosere? jeg? kan jeg ikke tenke meg;)

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 07 apr 06, 07:50
helt enig. drillo har gjort langt mindre for FFK enn det Ringberg har gjort. Men det betyr ikke at vi bør bue han ut for det! Alle som har gjort en innsats for FFK fortjener applaus, med mindre de har svikta klubben!

---------------------------

Ære være Eggen jr.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 apr 06, 11:33
Dere ser jo at jeg bruker drillo bilde og jeg tror mange her inne tenker at ikke jeg tørr og gi drillo den behandlingen som jeg gir Ringberg, men som jeg også har forklart er at det hjelper ikke om jeg hadde gjort det, for drillo spiller ikke, men laget VIF dem skal jeg nok gi litt krydder på samme måte som jeg vil gi til laget Ham-kam og Ringberg
 

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 07 apr 06, 11:50
Greit nok at Drillo ikke er spiller og å bue han ut vil ikke hjelpe, men trenger du virkelig vise såpass lite respekt for den viktigste spilleren til FFK på flere tiår? Uansett hvilken klubb Ringberg spiller for og hvor mange mål han scorer mot FFK vil jeg aldri finne på å bue på han! 

---------------------------

Ære være Eggen jr.


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 07 apr 06, 12:35
Opprinnelig postet av ecupeventyrsnart
Hadde jeg fått 1 mill i året for å heie på ett annet lag skulle jeg tom heiet på ham-kam... eller nei kanskje ikke akkurat de, men andre lag i alle fall;)



man kan bytte bil, båt, hus og kjærring, men aldri, og jeg mener ALDRI fotball lag!!!!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 apr 06, 12:53
Opprinnelig postet av Culemart
Greit nok at Drillo ikke er spiller og å bue han ut vil ikke hjelpe, men trenger du virkelig vise såpass lite respekt for den viktigste spilleren til FFK på flere tiår? Uansett hvilken klubb Ringberg spiller for og hvor mange mål han scorer mot FFK vil jeg aldri finne på å bue på han! 
Jeg aksepterer at du ikke ville gjort det mot Ringberg, men vær så snill og forstå det at folk har forskellige meninger og jeg vil gi Ringberg lik behandling som jeg ville gitt til en helt annen spiller som F.eks. steffen iversen i RBK eller Espen olsen i Ham-kam..

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 07 apr 06, 13:44
Du skjemmer oss ut med det tullet ditt keiko99. Burde konsentrere deg om å støtte ditt eget lag. Bruk energien til å støtte guttane. Jeg for min del vil alltid klappe når Markus Ringbergs navn blir ropt opp under lagoppstillingen før kamp. Uansett hvilket lag han spiller på. Selv når han spiller på Felleskjøpet.

---------------------------

03.08.2005 Fredrikstad - Rosenborg 5-1



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 8 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340