Husk meg
Brukernavn
Passord

Markus Ringberg!

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 8 3

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 03 apr 06, 17:31
Endret: 03 apr 06, 17:32

Det er nok omtrent like mange meninger om Ringberg som det er forumbrukere, enige vil vi nok aldri bli. Men noen ting kan vi vel slå fast:

1. Når en spiller blir så heftig debattert såpass lenge etter å ha forlatt klubben, må han ha gjort inntrykk på mange (positivt eller negativt).

2. Det hersker til dels stor uenighet blant forumbrukerne om hvorvidt han var god nok for Tippeligaen eller ikke.

3. I min tid som fotballsupporter kan jeg ikke huske at noen er blitt toppscorer i 2.divisjon, deretter toppscorer i 1. divisjon, for så å debutere på øverste nivå med å score 11 mål og bli nummer 6 i poengligaen. Alt dette tre sesonger rett etter hverandre.

4. Ringberg har definitivt verdt en av de desidert viktigste brikkene for at FFK har kommet seg opp av fotballens bakgård.

5. Punkt fire bør i seg selv være grunn nok til at han aldri bør bues på av FFK-supportere (så sant de ikke er totalt historieløse). Buer The Kop på Michel Owen selv om han er motspiller kanskje? Vil Teddy Sheringham noensinne bli møtt med pipekonsert på Old Trafford? Av elleve motspillere man kan forsøke og psyke ut, tror jeg neppe Kanarifansen vil velge Petter Werni når Aalesund kommer på besøk.

6. Markus Ringberg har gitt meg mange flere positive opplevelser enn folk med holdinger à la Keiko99 og Rune Haugen.

---------------------------

God bedring, Dagfinn!


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 03 apr 06, 17:37
Opprinnelig postet av keiko99
skal bli deilig å bue ut markus fra stadion når kamma kommer på besøk til oss... nå er markus en fiende og dette har jeg gledet med til



Forresten, Keiko99, jeg går ut ifra at du er medlem i Plankehaugen. Da har jeg følgende spørsmål:

Mener du det er korrekt av medlemmer i Plankehaugen å bue på et æresmedlem?

---------------------------

God bedring, Dagfinn!


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 03 apr 06, 19:09

For en diskusjon... Sukk...

---------------------------

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 03 apr 06, 19:18
Det er helt latterlig at det i hele tatt nevnes å bue på Markus Ringberg!

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 apr 06, 20:11
Opprinnelig postet av A.Scheie
Opprinnelig postet av keiko99
skal bli deilig å bue ut markus fra stadion når kamma kommer på besøk til oss... nå er markus en fiende og dette har jeg gledet med til



Forresten, Keiko99, jeg går ut ifra at du er medlem i Plankehaugen. Da har jeg følgende spørsmål:

Mener du det er korrekt av medlemmer i Plankehaugen å bue på et æresmedlem?
Jeg er av den typen at jeg bryr meg ikke om resten av PH skal følge etter.. på PH feltet går jeg ut fra at jeg kan si eller bue mot hvem jeg vil så lenge det ikke er mot mitt eget lag og spillere...

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 03 apr 06, 23:19
Tøft!

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 03 apr 06, 23:29
Opprinnelig postet av keiko99
på PH feltet går jeg ut fra at jeg kan si eller bue mot hvem jeg vil så lenge det ikke er mot mitt eget lag og spillere...


Så om du finner det for godt å bue ut laget som vant serien for oss i 1961 så er det greit, fordi det er historie? De spiller jo tross alt ikke for FFK lenger.

Vet at jeg setter det litt på spissen nå, men utalelser som dette er bare tragisk keiko99.

---------------------------

Interwoven our lives became, bonded by blood, no need to be repaid!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 apr 06, 01:01
Opprinnelig postet av bønna
Opprinnelig postet av keiko99
på PH feltet går jeg ut fra at jeg kan si eller bue mot hvem jeg vil så lenge det ikke er mot mitt eget lag og spillere...


Så om du finner det for godt å bue ut laget som vant serien for oss i 1961 så er det greit, fordi det er historie? De spiller jo tross alt ikke for FFK lenger.

Vet at jeg setter det litt på spissen nå, men utalelser som dette er bare tragisk keiko99.
du er klok amen

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 04 apr 06, 01:19
Opprinnelig postet av ffkmufc
Det er helt latterlig at det i hele tatt nevnes å bue på Markus Ringberg!


Hvorfor er det så latterlig?? Vi kan altså bue på Rob Friend i molde, Iversen i RBK og Seternes i brann, men når Ham kam kommer, så skal vi ikke kunne bue på ringberg?? skjønner ikke helt den jeg, ringberg er hamkam spiller, jeg liker ikke hamkam jeg liker altså heller ikke hamkam spillere.... hmmm hva gjør jeg,?? 

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 04 apr 06, 01:21
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Hvorfor er det så latterlig?? Vi kan altså bue på Rob Friend i molde, Iversen i RBK og Seternes i brann, men når Ham kam kommer, så skal vi ikke kunne bue på ringberg?? skjønner ikke helt den jeg, ringberg er hamkam spiller, jeg liker ikke hamkam jeg liker altså heller ikke hamkam spillere.... hmmm hva gjør jeg,?? 

Hvis du som "fredrikstadpatriot" ikke klarer å se forskjell på Rob Friend og Markus Ringberg, så vet jeg ikke helt om vi kommer noen vei med dette...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 04 apr 06, 02:20
Opprinnelig postet av keiko99]
du er klok amen


Takk, kan ikke si det samme om deg i denne situasjonen. Ringberg har spilt seg inn i historiebøkene til FFK på samme måte som de spillerne som har vunnet seriegull for oss i tidligere epoker. Å begynne å bue ut han ville vært tragisk, en spiller som har gjort såpass mye for FFK bør få mer respekt en dette.

---------------------------

Interwoven our lives became, bonded by blood, no need to be repaid!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 04 apr 06, 03:02
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Hvorfor er det så latterlig?? Vi kan altså bue på Rob Friend i molde, Iversen i RBK og Seternes i brann, men når Ham kam kommer, så skal vi ikke kunne bue på ringberg?? skjønner ikke helt den jeg, ringberg er hamkam spiller, jeg liker ikke hamkam jeg liker altså heller ikke hamkam spillere.... hmmm hva gjør jeg,?? 

Hvis du som "fredrikstadpatriot" ikke klarer å se forskjell på Rob Friend og Markus Ringberg, så vet jeg ikke helt om vi kommer noen vei med dette...


Klarer å se forskjell, men det jeg prøver å si er, at nå er faktisk ikke ringberg FFK spiller lenger, han er hamkam spiller, ergo, han er en "fiende".  


Jeg skal like å se den FFK supporteren som klapper når markus setter inn 2-1 til hamkam på overtid i en TL kamp! Da tror jeg nemelig pipa får en anen tone her!

Hvorfor skal markus gjøres til helt i FFK?? Han har da ikke skapt noen ting i FFK alene! Første året scoret han like mange mål som Lars Petter Hansen, andre året ble han riktignok toppscorer alene, men for FFK i TL har han da ikke prestert noe utover normalt! Greit, ringberg var god i 1 div og 2 div, men hva har han gjort for FFK de siste to åra??? 


Jeg står ikke å buer på markus, men jeg kan da ikke si at jeg synes det er gøy hvis han scorer mot laget mitt! 

Husk, ingen spillere er eller blir større en klubben!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 04 apr 06, 08:15
Opprinnelig postet av keiko99
Jeg er av den typen at jeg bryr meg ikke om resten av PH skal følge etter.. på PH feltet går jeg ut fra at jeg kan si eller bue mot hvem jeg vil så lenge det ikke er mot mitt eget lag og spillere...


Ville ikke akkurat råde deg å bue når speakeren roper ut Markus Ringberg når Kamma gjester stadion. Tror det vil bli en del negative reaksjoner.

---------------------------

We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 apr 06, 10:26
Opprinnelig postet av bønna]
Opprinnelig postet av keiko99
du er klok amen


Takk, kan ikke si det samme om deg i denne situasjonen. Ringberg har spilt seg inn i historiebøkene til FFK på samme måte som de spillerne som har vunnet seriegull for oss i tidligere epoker. Å begynne å bue ut han ville vært tragisk, en spiller som har gjort såpass mye for FFK bør få mer respekt en dette.
Jeg har vel sagt disse orda mere en 100 ganger snart det er merkelig at du ikke får med deg det.. Se her nå: Jeg respekterer Ringberg så lenge han ikke står på andre siden av banen og møter mitt lag... Da er han gått fra å være venn til å være min fiende i 90 min..  Jeg tar ett eksempel for deg.. Husk nå dette er ett eksempel igjen: en bokser kan være venn med sin motstander, men når dem står og møtes i ringen er ikke vennskapet til stedet føre kampen er over.......

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 04 apr 06, 11:12
Endret: 04 apr 06, 11:19
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av A.Scheie
Opprinnelig postet av keiko99
skal bli deilig å bue ut markus fra stadion når kamma kommer på besøk til oss... nå er markus en fiende og dette har jeg gledet med til



Forresten, Keiko99, jeg går ut ifra at du er medlem i Plankehaugen. Da har jeg følgende spørsmål:

Mener du det er korrekt av medlemmer i Plankehaugen å bue på et æresmedlem?
Jeg er av den typen at jeg bryr meg ikke om resten av PH skal følge etter.. på PH feltet går jeg ut fra at jeg kan si eller bue mot hvem jeg vil så lenge det ikke er mot mitt eget lag og spillere...



Du skjønner ingenting, du Keiko99. Skjønner egentlig ikke at jeg gidder å bruke tiden min på dette, men... Dette har da overhodet ikke noe med hva slags type du er.

Dette handler om hvorvidt du som medlem i Plankehaugen, en demokratisk organisasjon, respekterer de beslutninger som tas der:

1. Man er medlem i en demokratisk organisasjon (eks: Plankehaugen).
2. Denne organisasjonen har valgt et æresmedlem.
3. Hvis man som medlem i denne organisasjonen mener det er riktig å bue ut et æresmedlem, sier det litt om hvor lite respekt man faktisk har for organisasjonen. Illojalt, er vel ordet.
4. Hadde jeg vært oppe i en tilsvarende situasjon ville jeg revurdert mitt medlemsskap i denne organisasjonen.

---------------------------

God bedring, Dagfinn!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 04 apr 06, 11:40
6. Markus Ringberg har gitt meg mange flere positive opplevelser enn folk med holdinger à la Keiko99 og Rune Haugen.

Skjønner ærlig talt ikke hvorfor du kommer med denne setningen. Hadde ikke Ringberg gjort dette så hadde han vært et ikke-tema.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 04 apr 06, 11:50
4. Ringberg har definitivt verdt en av de desidert viktigste brikkene for at FFK har kommet seg opp av fotballens bakgård.

5. Punkt fire bør i seg selv være grunn nok til at han aldri bør bues på av FFK-supportere (så sant de ikke er totalt historieløse). Buer The Kop på Michel Owen selv om han er motspiller kanskje? Vil Teddy Sheringham noensinne bli møtt med pipekonsert på Old Trafford? Av elleve motspillere man kan forsøke og psyke ut, tror jeg neppe Kanarifansen vil velge Petter Werni når Aalesund kommer på besøk.


Dra lenger ned i Europa så er ståa en annen enn den du beskriver i pkt.5. 
Så du mener liksom at særtilfellene skal fredes ?? Ikke hos meg i hvertfall. Hvis Ringberg misser på goal, så kan det hende du hører " Markus Ringberg, ha, ha ha " fra meg.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 apr 06, 12:25
Opprinnelig postet av A.Scheie
Du skjønner ingenting, du Keiko99. Skjønner egentlig ikke at jeg gidder å bruke tiden min på dette, men... Dette har da overhodet ikke noe med hva slags type du er.

Dette handler om hvorvidt du som medlem i Plankehaugen, en demokratisk organisasjon, respekterer de beslutninger som tas der:

1. Man er medlem i en demokratisk organisasjon (eks: Plankehaugen).
2. Denne organisasjonen har valgt et æresmedlem.
3. Hvis man som medlem i denne organisasjonen mener det er riktig å bue ut et æresmedlem, sier det litt om hvor lite respekt man faktisk har for organisasjonen. Illojalt, er vel ordet.
4. Hadde jeg vært oppe i en tilsvarende situasjon ville jeg revurdert mitt medlemsskap i denne organisasjonen.
Finn reglene som du drar opp og vis meg det når du ser meg, for du vet hvem jeg er..

så er landet fritt og jeg står fritt til å gjør min del og det er å psyke ut motstanderen som har ballen samme pokker hvem motstanderen er.. er det kongen i norge ja kansje jeg hadde vudert og la være, men Ringberg er ikke noe konge i norge for han heter Harald

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 04 apr 06, 22:40
zzzzzzzz

pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 04 apr 06, 22:55
Fantastisk dum, usaklig og provoserende diskusjon.

---------------------------

We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 8 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340