Husk meg
Brukernavn
Passord

Glad, men også forbannet.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 31 mar 06, 17:24
Enderlig har vi fått oss ny hovedsponsor. Gleder meg over den nyheten, samtidig så blir jeeg så j....lig forbannet når jeg hører hva som har skjedd.
Harry treffer tilfeldig en som er diriktør i Carnegie..... plutselig er brikkene på plass. Hva i h......ete har Arve Mokkelbost holdt på med? I over ett år har vi vist at for sesongen 2006 måtte nye sponsorer inn. Kriseløsningen med Brynild og e-verket var bare for ett år og som sagt en løsning fordi de ikke fikk andre inn.som hovedsponsor.  
Nå har de "jobbet " over ett år uten å få noe på plass igjen før da nevnte Harry tar seg en tur på byen. Det  er ikke sånn det skal jobbes!!!!!
Hvor er  de proffe folkene hen? Hvorfor er det så vanskelig for oss? Få inn nye koster som kan drifte denne klubben ordentlig. Ut med Kværneng og de andre som ikke orker eller gidder..

---------------------------

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 31 mar 06, 17:46
Man kan spørre seg hva dem har drevet med ja... Men syntes det er bra gjort av Harry Hansen å få denne sponsoren inn...
Jeg håper Hr Hansen fortsetter i direktørjobben.. Kværneng har ikke hatt så mye med dette å gjøre, han er tross alt styreleder for ffksport asa han.. jeg stoler på hva dem i ffk leiren gjør, og føler at de gjør en glimrende jobb... men hver vår mening sier jeg

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.


ARO

Knøttespiller
Ble medlem: 01 jun 03
Innlegg: 50

Lagt til: 31 mar 06, 18:42
Viktig og være på rett plass til rett tid. 
Kritikken mot Harry uretferdig.
Har tatt for lang tid med å skaffe ny hovedsponsor , men nå er den på plass og jeg er blid i motsetning til visse sutrehuer.

---------------------------

Ingen spillere er større enn sin klubb selv om jeg er ganske stor.


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 31 mar 06, 19:05
Opprinnelig postet av SirLion
jeg stoler på hva dem i ffk leiren gjør, og føler at de gjør en glimrende jobb... men hver vår mening sier jeg


Hva legger du i glimrende jobb?

---------------------------

Interwoven our lives became, bonded by blood, no need to be repaid!


SpaceBob

Juniorspiller

Ble medlem: 20 jan 06
Innlegg: 144

Lagt til: 31 mar 06, 19:32
Flott av Harry, men dessverre ræva av Mygelbost.

Det var ikke få på stadion i fjor som var skeptiske til den lumske bilselgeren.
Hadde ikke akkurat gjort det bra i Brann heller.

Ønsker en folkelig og proff gubbe i førersete.

Arve er ingen av dela

Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 468

Lagt til: 31 mar 06, 23:28
Harry som Direktør!  Han har gjort en bra jobb til nå!

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 31 mar 06, 23:32
Det jeg mener med det, er det at de samme folkene, bortsett fra Mokkelbost har fått oss fra 2 div til tippeligaen..
da var det også kværneng som satt her... jeg mener at han har gjort en god jobb som leder av ffk sport asa, harry hansen har gjort en god jobb i mokkelbosts fravær og resten der nede gjør ogsåe en god jobb med å få istadn stadion o.s.v...
ikke akkurat glimrende.. men det har gjort en god jobb, mens arve har vært borte

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.


ximo

Juniorspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 198

Lagt til: 01 apr 06, 00:23
Endret: 01 apr 06, 01:24
Jeg har alltid sett for meg Mr. Hansen i en lederstilling, han har rette engasjement, innsikt og forståelse for gamet til å ha en sånn rolle. Mokkelbost har jeg ikke mye til overs for.. Håper styret forstår det nå som Harry stepper inn, de må ihvertfall ha lagt merke til sponsoravtalen han fiska opp!

---------------------------

Jeg bor i Moss nå, og bor i Moss neste år.. og jeg skal pendle til Fredrikstad også neste år!
-Knut Thorbjørn Eggen (og ximo) (og Myhre!?)


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 31 mar 06, 19:00
At Mokkelbost er en dårlig ansettelse er det ingen tvil om. All ære til Harry og Hagen som klarte noe Mokkelbost ikke hadde klart......... Skulle vært moro å vist hvem som sto på søkerlisten når Mokkelbost ble valgt som ny Direktør........ 

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 31 mar 06, 19:04
Mokkelbost må vekk. Håper de finner en måte å bli kvitt han på. Den søkerlista skulle det  vært  morsomt å se.

---------------------------

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 31 mar 06, 19:02
Håper de i hvert fall ha lært og dermed allerede nå starter med å finne ut hvilke potensiale det ligger i nye stadion og dermed kan starte med å finne hovedsponsor, eventuelt forlenge nåværende, omgående. Det er for mye å håpe på at hovedsponsoren skal komme på et sølvfat i slutten av mars også til neste år...

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340