Örgryte - FFK
---------------------------
Bjørn Jervell Hansen
eller så er det kanskje lønsomt å følge med på øis sine hjemmesider.
skal oppdatere så godt jeg kan, men vet ikke hvor mye av kampen jeg får med meg...
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
f-b.no skal følge kampen de, men etter erfaring ang f-b så er de upålitelige her er ihvertfall kampen på fb.noDer var`n ja....
eller så er det kanskje lønsomt å følge med på øis sine hjemmesider.Takker. Jeg får sette opp Örgryte sin side også, så får jeg se hvor mye jeg får med meg.
skal oppdatere så godt jeg kan, men vet ikke hvor mye av kampen jeg får med meg...
Bjørn Jervell Hansen
Jørn Moum
fredrikstadpatriot
Ble medlem: 25 okt 03
Lagt til: 24 mar 06, 16:24
Endret: 24 mar 06, 16:24
Jørn Moum
akkurat det hørte jeg på radion... tror ikke øis legger ut kamp referat, og F-b sitt referat er som vanlig, helt jævlig dårlig..
Ja f-b klarer ikke å referere fra kamper! Får håpe vi kommer inn i kampen snart da!! Hadde vært morro med seier!
Bjørn Jervell Hansen
Jørn Moum
Jørn Moum
Bjørn Jervell Hansen
Opprinnelig postet av ffkmufc
Det ække bra! Har vi blitt rundspilt eller vært brukbart med??
tja, kommer noe om det på RF nå!
2-0 til ØIS, blixt mister ballen på høyere siden, og ørgryte flyr i angrep bak ett passivt forsvar.
FFK hadde en sjanse nå, første sjansen til FFK, 1 min på overtid, enda en sjanse til FFK nå, ballen ut. ØIS har ballen mest, men klarer ikke score på sjansene sine (heldigvis)
PAUSE
Jørn Moum
så vi får se hva som skjer?? ;)
FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
FFK har styrt de første minuttene av 2 omgang! ØIS har knapt vært over midtbanen....
lover godt!
Jørn Moum
Fredd
Jørn Moum
west og blixt ut, wiig og tronseth inn.PAC er fortsatt på ferie, eller?
Bjørn Jervell Hansen
Jørn Moum
Jørn Moum
Fredd
Bjørn Jervell Hansen
73 minutter, slipper markering på corner 3-0 på en contring som endte i corner
ifølge reporteren imot spillets gang.
spilt snaue 85 minutter nå...
Jørn Moum
Baklengs på hjørnespark. Synes det er greit jeg. Det er ikke det værste å bli bedre på markering på dødball. Bare noen små grep så er det i boks.
Fredd
Uff..... tobben på radion sa at han spilte en balade og tenkte på noe annet enn 3 - 0 i ræva.. hehe.. men forsvarsspillet har vært elendig.... vi trenger en forsvarsspiller til og en spiss til, samtidig som vi trenger Shaaban i mål + kanskje en keeper til dersoms Rami blir mer skada.... For Sørlie spiller også elendig...
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
fredrikstadpatriot
Ble medlem: 25 okt 03
Lagt til: 24 mar 06, 17:42
Endret: 24 mar 06, 17:43
Opprinnelig postet av Fredd
Baklengs på hjørnespark. Synes det er greit jeg. Det er ikke det værste å bli bedre på markering på dødball. Bare noen små grep så er det i boks.
nei det er sant, men å omsette sjanser i mål også har vært mangelvare denne kampen tror jeg...
ja ja, da takker jeg for meg, må stikke... drømmer om å komme tilbake å se 3-3.. hehehe
Jørn Moum
I min evige FFK-optimisme, velger jeg å tolke dere dithen at det ikke har vært så ille allikevel ;-)Opprinnelig postet av Fredd
nei det er sant, men å omsette sjanser i mål også har vært mangelvare denne kampen tror jeg...
Bjørn Jervell Hansen
19.02.2006 | FFK - Moss | Treningskamp | 2 - 2 |
22.02.2006 | FFK - Hønefoss | Treningskamp | 0 - 3 |
07.03.2006 | FFK - Elfsborg | Treningskamp | 1 - 0 |
10.03.2006 | FFK - Molde | Treningskamp | 2 - 1 |
19.03.2006 | FFK - Sparta | Treningskamp | 2 - 3 |
24.03.2006 | Ørgryte - FFK | Treningskamp | 0 - 0 |
De trenger ikke bevise lenger at de er gode nok for stallen og vil bli satset på likevel, kan jo virke sånn, for de dårlige resultatene har kommet ette det
får trøste oss med at når gutta løper ut på stadion med 10 000 supportere bak seg og plankehaugen bak seg, så blir nok innsatsen større og..
men patrioten....om det stemmer at de ikke tåler at det kommer flere spillere inn så har de ikke noe der og gjøre...
De er proffe...det skal jo bare gi de mere punch...å yte mere...
Heia FFK
Opprinnelig postet av wergis
Sørlie stod som en potetsekk. utrolig dårlig kamp.. Shaaban må komme tilbake fort som f....rami er tilbake.. eggen valgte å ikke utsette han for noe unåvendig...
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Og jeg har nevnt det før. Rami kan fort bli et usikkert kort for oss, og vi står med Steinar i mål mesteparten av sesongen.
Du har nevnt det ofte ja, men jeg har aldri sett noen begrunnelse fra deg...??
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")
FFK slet i alle ledd denne sure marsettermiddagen i Göteborg. Det manglet rytme, og arbeidsoppgavene ble ikke løst etter oppskriften.
Det samme skjedde mot Sparta, hva er det som skjer med spillerne
Opprinnelig postet av keiko99
Til Rune. Det er helt klart lov å være skeptisk som jeg tror du er, men hvorfor ikke roe litt ned å tenke at det er vitkigere at rami kommer tilbake som keeper til serie start og trenes opp på den rette måten, for trener teamet i FFK vet hvordan dem skal trene rami og ramo selv vet mye..
Dersom Rami ikke spiller de siste to treningskampene, så står han garantert heller ikke seriestarten mot Brann.
Men jeg tipper han er klar og i god form mot Ham-Kam i den nest siste treningskampen.
FFK på toppen i 2006
Han i god gammel form alene kan bidra til at FFK slipper å sloss om plassene 10 -14, og lukter på 7-6 plassen.
I tillegg ett annet usikkerhetsmoment som også kan bidra til å sikre 7-6 plassen.
Hvordan blir uviklinga til unggutta, slår de til i år for fullt ,,,,,,,,,,eller vil de fungere som stallfyll.
Dette inkluderer Hoås, vil han forsette å utvikle sitt potensiale, eller etterligne fjorårssesongen med enkelte glimt av "stoirhet".
Synes det er en svakhetstegn at Peters blir kasta innpå!!!!.
Tror egentlig det er bare bra at FFK røyk på denne smellen, kanskje det åpner øya på folk etter en positiv vinterdvale!!
Viktig reminder:
Det var faktisk Steinar sine 2 fantomkamper i fjor som redda FFK fra nedrykk!!!
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Alle vet hva Sørlie kan, han var fantastisk i noen kamper, men er veeeeeldig ustabil.
Sørlie er vel kanskje den personen som har mest lojalitet til klubben, og det gjør meg til en beundrer.
Opprinnelig postet av JJunior
Og jeg har nevnt det før. Rami kan fort bli et usikkert kort for oss, og vi står med Steinar i mål mesteparten av sesongen.
Du har nevnt det ofte ja, men jeg har aldri sett noen begrunnelse fra deg...??
Se hvilken historie Rami har de siste åra så skjønner du hvorfor jeg er skeptisk. Må du ha det svart på hvitt eller ??
Til Rune. Det er helt klart lov å være skeptisk som jeg tror du er, men hvorfor ikke roe litt ned å tenke at det er vitkigere at rami kommer tilbake som keeper til serie start og trenes opp på den rette måten, for trener teamet i FFK vet hvordan dem skal trene rami og ramo selv vet mye..
Det var da veldig tillit du har til trenerteamet Keiko99 ?? Det siste du skriver " for trener teamet i FFK vet hvordan dem skal trene rami og rami selv vet mye " tar jeg deg ikke seriøst på. Det er bare noe du tror. Det skal mye til for å få Rami tilbake til den formen han hadde når han var i Arsenal.
Det var da veldig tillit du har til trenerteamet Keiko99 ?? Det siste du skriver " for trener teamet i FFK vet hvordan dem skal trene rami og rami selv vet mye " tar jeg deg ikke seriøst på. Det er bare noe du tror. Det skal mye til for å få Rami tilbake til den formen han hadde når han var i Arsenal.
Det er jo klart. Det er ikke uten grunn at han spiller for oss nå, men han nevnte jo i et intervju på TV2 sporten (husker ikke helt når det var) at han så på dette som en mulighet til å vise at han fortsatt er så god at kanskje noen Premier League-klubber er villige til å satse på ham igjen... Jeg håper han kommer seg til dette nivået igjen, men ikke at noen PL-klubber oppdager det...
Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn!
Var i hvertfall fint å være på match på Nya Ullevi!! Var vel rundt 7-8 ffksupportere der.
FFK supporter fra hovedstaden
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914