Örgryte - FFK
---------------------------
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Fredd
Bjørn Jervell Hansen
73 minutter, slipper markering på corner 3-0 på en contring som endte i corner
ifølge reporteren imot spillets gang.
spilt snaue 85 minutter nå...
Jørn Moum
Baklengs på hjørnespark. Synes det er greit jeg. Det er ikke det værste å bli bedre på markering på dødball. Bare noen små grep så er det i boks.
Fredd
Uff..... tobben på radion sa at han spilte en balade og tenkte på noe annet enn 3 - 0 i ræva.. hehe.. men forsvarsspillet har vært elendig.... vi trenger en forsvarsspiller til og en spiss til, samtidig som vi trenger Shaaban i mål + kanskje en keeper til dersoms Rami blir mer skada.... For Sørlie spiller også elendig...
FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
fredrikstadpatriot
Ble medlem: 25 okt 03
Lagt til: 24 mar 06, 17:42
Endret: 24 mar 06, 17:43
Opprinnelig postet av Fredd
Baklengs på hjørnespark. Synes det er greit jeg. Det er ikke det værste å bli bedre på markering på dødball. Bare noen små grep så er det i boks.
nei det er sant, men å omsette sjanser i mål også har vært mangelvare denne kampen tror jeg...
ja ja, da takker jeg for meg, må stikke... drømmer om å komme tilbake å se 3-3.. hehehe
Jørn Moum
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
I min evige FFK-optimisme, velger jeg å tolke dere dithen at det ikke har vært så ille allikevel ;-)Opprinnelig postet av Fredd
nei det er sant, men å omsette sjanser i mål også har vært mangelvare denne kampen tror jeg...
Bjørn Jervell Hansen
19.02.2006 | FFK - Moss | Treningskamp | 2 - 2 |
22.02.2006 | FFK - Hønefoss | Treningskamp | 0 - 3 |
07.03.2006 | FFK - Elfsborg | Treningskamp | 1 - 0 |
10.03.2006 | FFK - Molde | Treningskamp | 2 - 1 |
19.03.2006 | FFK - Sparta | Treningskamp | 2 - 3 |
24.03.2006 | Ørgryte - FFK | Treningskamp | 0 - 0 |
De trenger ikke bevise lenger at de er gode nok for stallen og vil bli satset på likevel, kan jo virke sånn, for de dårlige resultatene har kommet ette det
får trøste oss med at når gutta løper ut på stadion med 10 000 supportere bak seg og plankehaugen bak seg, så blir nok innsatsen større og..
men patrioten....om det stemmer at de ikke tåler at det kommer flere spillere inn så har de ikke noe der og gjøre...
De er proffe...det skal jo bare gi de mere punch...å yte mere...
Heia FFK
Opprinnelig postet av wergis
Sørlie stod som en potetsekk. utrolig dårlig kamp.. Shaaban må komme tilbake fort som f....rami er tilbake.. eggen valgte å ikke utsette han for noe unåvendig...
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Og jeg har nevnt det før. Rami kan fort bli et usikkert kort for oss, og vi står med Steinar i mål mesteparten av sesongen.
Du har nevnt det ofte ja, men jeg har aldri sett noen begrunnelse fra deg...??
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914