Husk meg
Brukernavn
Passord

Trenigskampen til søndag mot Sparta Sarpsborg,,,

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 17 mar 06, 15:00
Hvor er det plankehaugen/ffk-fans plaserer seg i Østfoldhallen til søndag ? Kommer til å kjøpe biletter her i Sarp (bor her og har ikke Fredrikstad Blad, så jeg vet ikke hvor det blir solgt biletter henner i Fredrikstad..) og har ikke lyst til å havne blant Sparta Sarpsborg fansen.....

---------------------------

Here`s to alcohol, the cause of—and solution to—all life`s problems.
---
http://www.plankehaugen.no
---
Vil du ha GMail ?
Send meg en epost da vel, på frpau@hotmail.com


Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 17 mar 06, 15:16
er vel ikke nummerert.Har ikke vært det på de andre i år

---------------------------

FFK supporter fra hovedstaden


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 17 mar 06, 15:23
Man kan jo bare kjøpe billett ved inngangen. Blir ikke akkurat fullt, men bør kanskje komme litt tidlig for å få god plass!
 

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 17 mar 06, 15:52
Her er laget, Steinar Sørlie, John Anders Bjørkøy, Bora Zivkovic, Raio Piiroja, Trond Erik Bertelsen, Michael Røn, Simen Brenne, Hans Erik Ramberg, Tarik Elyounoussi, Mihaly Toth og Raymond Kvisvik.

Ellers er det gledelige skadenyheter

Brian West trener, og matches forsiktig. Christian Berg er også i trening igjen etter operasjonen, men får ikke gi 100 prosent før neste uke. Øyvind Hoås blir klar til seriestart, og trener foreløpig litt forsiktig etter operasjonen i leggen. Yherland MacDonald skal starte opptreningen neste uke etter sin kneoperasjon. Keeper Rami Shaaban tar det rolig ytterligere noen dager, slik at lårskaden leges skikkelig.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 17 mar 06, 15:56
Gode nyheter, Patrioten.

Det ser for øvrig ut til å være et toppet lag ut i fra hvilke spillere som er tilgjengelige så det bør være lov å forvente seier og godt spill mot Sparta. Etter uavgjorten mot Moss og tapet for Hønefoss, så er det også viktig at FFK viser solide takter foran eget publikum i Østfoldhallen.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 17 mar 06, 16:14
Brian West er forøvrig med i troppen

frogan

Knøttespiller

Ble medlem: 23 mar 06
Innlegg: 30

Lagt til: 23 mar 06, 23:50
kampen mot sparta var ikke akurat så bra nei....ble litt skuffa må jeg si gett!!


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340