Vidar Martinsen til Molde
---------------------------
yes i am.
Men ellers helt enig
yes i am.
Skal vi hente inn en høyreback så får vi heller hente inn en som faktisk ER høyreback. Ikke en som "sikkert kan spille der"
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Opprinnelig postet av Costanza
Kan aldri tenke meg FFK blir med på en budrunde her. Har ikke Molde fått inn en del kapital? Det blir uansett mye penger å bruke på en midtstopper når vi allerede har 2 stk som holder veldig høyt nivå i Zivkovic og Piiroja samt en habil backup i Tronseth. Og Martinsen er ikke høyreback...
Skal vi hente inn en høyreback så får vi heller hente inn en som faktisk ER høyreback. Ikke en som "sikkert kan spille der"
Er det snakk om budrunde?
Martinsen og Moss inngikk vel en såkalt "gentlemans agreement" om at bud over en viss sum skulle godtas.
(Vistnok 3 mill)
Så om FFK også byr 3 mill så vil vel det si at begge bud blir godtatt og at Martinsen selv velger hvor han skal gå....
Kan være et greit kjøp det med tanke på at Bora kun har ett år igjen av kontrakta si.
Men jeg er forsåvidt enig med Costanza om at en ren høyreback burde være 1.prioritet.
Men tror ikke det kommer til å skje...
yes i am.
FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
Men høyreback er burde være førsteprioritet og det vi burde bruke pengene på, men nå ser det jo egentlig ikke ut som FFK har angstrengt seg all verden for å skaffe seg en habil spiller på den plassen, så kanskje vi skulle brukt pengene på VM før det er for så sent? Jeg ville heller ha brukt penger på VM nå enn ingen spiller. Men vi har Tronseth i stallen, men han tror jeg blir brukt litt overalt på banen, i VM så får vi en ren midtstopper som kan kjempe om plassen.
Litt i tvil om hva jeg hadde ønsket meg her, men litt surt om Molde singerer et lokalt stoppertalent (eller, hvor gammel er han nå?) og han blir en hit i den møkkaklubben der. Det er jo ikke verre enn at Shaaban tar en kjapp telefon til VM og forteller hvordan Molde er som by, så drar han vel ikke opp for å se på forholdene engang
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Opprinnelig postet av Costanza
FFK har vel aldri lagt inn bud på 3 mill??
Sorry, jeg skrev feil, ta bort ville IKKE selge han til oss for tre mill.... Og sett inn, vil nok ikke selge han for 3 millioner til ffk
FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
ABDUL KARIM:
Viking-spiller søkk borte
Klubben tok derfor kontakt med spillerens agent, som ikke var klar over situasjonen. Han klarte til slutt å komme i kontakt med Karims kone, men hun sa at han var hos legen. Uten å kunne fortelle hvorfor.
Tror han kommer – Han har jo kontrakt med Viking. Jeg ringte også presidenten i hans tidligere klubb i Ghana. Han sa noe om at det hadde vært kluss med flybillettene. Karim kommer til Stavanger med det første, sier han.
Likevel regner Karims agent, Patrick Mörk, med at Karim kommer snart.
Det er alltid trist å miste en god fotballspiller, sier Kent Karlsen som i dag måtte fristille Karim med en måneds oppsigelse.
- Fjoråret ble ingen sportslig suksess, og det må vi ta konsekvensen av, forteller FK Tønsbergs sportslig administrative leder og assistenttrener Kent Karlsen. – Vi klarer ikke å opprettholde lønnsnivået fra 2005, og klarte ikke å beholde Karim i stallen.
Karim spilte 26 kamper for FK Tønsberg i Adeccoligaen i 2005 etter at han kom vederlagsfritt til klubben. Nå har han en måneds oppsigelsestid, men flere klubber har allerede meldt sin interesse for Ghaneseren.
- Karim er en meget god og profesjonell spiller, og vi ønsker ham all mulig lykke til videre, avslutter Kent.
Sist oppdatert: 02. Mars 2006 17:59
« Tilbake | Print ut artikkel |
Dette skal visst være erstatteren hvis Vidar Martinsen går.
Han virker ikke som en jeg ville hatt tillit til.
Men det kan jo hende han har bedret seg siden 2003 da, selv om jeg tviler på det.
Og her er enda mer om denne fyren.
KONGSVINGER:
Karim har vært borte før også
|
– Karim forklarte som regel at han hadde problemer med flybillettene og at han hadde fått en skade som måtte behandles i Ghana, sier Per Brogeland til Rogalands Avis.
– Jeg hadde håpet at han hadde lært, sier Erik Nystuen.
Det er noen av de samme unnskyldningene Karim har brukt overfor Viking nå.
Han var nok heller ingen populær mann i FK Tønsberg heller virker det som.
Så jeg kommer til å le meg skakk hvis Moss satser på han. Det er det ryktene går ut på.
Opprinnelig postet av Patrioten
I følge VG jakter muligens Lillestrøm han også
Ifølge "sikre kilder" på både vgd og tornekrattet sitt forum så har nå LSK også bydd 3 mill.
Jeg har på følelsen at FFK ikke kaster seg inn i denne kampen siden vi har signert Tronseth. Litt synd, siden jeg gjerne skulle sett Martinsen som arvtager til Bora når han gir seg.
Bora er faktisk ikke god nok for FFK!
Sikkert mange som er uenig i dette utsagnet, og vil "skyte" meg nå.
Han har en autoritær holdning som virker veldig troverdig, men han gjør mye feil deffensivt og er over hodet ikke kreativ offensivt!!! En sinke i oppspillsfasen vil jeg påstå.
Kjøp Vidar nå!!
Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914