Husk meg
Brukernavn
Passord

SpartaSarpsborg-"Østfolds stolthet"

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 14 feb 06, 12:21
Opprinnelig postet av spartasupporter
Opprinnelig postet av danieltr

Jeg gleder meg på deres vegne!

En annen ting spartasupporter.. Er Berat fortsatt i klubben? Kristian Østli?


Hyggelig!


Berat er fortsatt i klubben. Var blant de skadde spillerne mot Moss og spilte følgelig ikke.
Kristian Østli har dessverre flyttet til Trondheim for å studere og er følgelig ikke med lenger.


Så da er begge bla` Østli reist ut av distriktet.

janrafn

Juniorspiller

Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 133

Lagt til: 14 feb 06, 13:52
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av janrafn
Den svir fortsatt den kåringa der FFK1903  ? Men nå har du jo tatt tak i det selv ser jeg , og bidrar med litt freske fraspark!  Honnør fra Rafn! Treningskamper er jo ikke så interessant å rapportere fra, og selektive er vi jo.! (Du får sende inn rapport til juryen, så kanskje dem disker vårs i neste kåring )

Ps: Jeg trur dere grugleder dere litt til søndan gjør dere ikke guttær?  Pss: Skal sørge for at du får et deilig referat å kose deg med FFK1903, men bara hvis vi vinner asså!

 Prekas!


Svir og svir, jeg bare fant den kåringen litt underlig bare  Joda, bidrar, selv om det kanskje ikke er all verden. Tviler i hvert fall på at mine beskjedne ord kommer til å være tungen på vektskålen ved neste kåring, måtte i så fall være med negativt fortegn det...

Nå skal det sies at du, som en av få mossinger, faktisk har uttalt at du kun teller seire mot FFK i cup- og seriesammenheng, så du er vel på trygg grunn nå. Og på trygg grunn er du vel alltid når du svøper dine innlegg med ironi også.

Det blir vel et heltent mosselag til søndag vil jeg tro. Det er vel det som er problemet. Alle på Moss` sitt lag har hørt om FFK, mens majoriteten av FFKs stjernegalleri aldri har hørt om Moss før og vet da heller ikke hva som venter dem.


....og du forsøker å pakke inn samtlige innlegg om MFK i dårlig skjult arroganse som avslører at du frykter Moss mer enn godt er. Greit å sikre seg med argumenter FØR kampen er spilt også: Vinner Moss så er det fordi spillerne har mobilsert enorme krefter for å møte stjernegalleriet i årets viktigste kamp  (Rop det høyt til deg selv så blir det sant!).  Tipper Mosselaget er like tent som de var mot KIL og HamKam jeg.. . (Men Hjælmen er mer tent enn en vanlig treningskamp)

Jeg for min del ser heller en god film enn en treningskamp, men det ser ut til at kreftene mobiliseres på begge sider gitt. Nå blir det jo nesten litt moro å følge med på denne kampen her...  

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 14 feb 06, 15:37
Opprinnelig postet av janrafn
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av janrafn
Den svir fortsatt den kåringa der FFK1903  ? Men nå har du jo tatt tak i det selv ser jeg , og bidrar med litt freske fraspark!  Honnør fra Rafn! Treningskamper er jo ikke så interessant å rapportere fra, og selektive er vi jo.! (Du får sende inn rapport til juryen, så kanskje dem disker vårs i neste kåring )

Ps: Jeg trur dere grugleder dere litt til søndan gjør dere ikke guttær?  Pss: Skal sørge for at du får et deilig referat å kose deg med FFK1903, men bara hvis vi vinner asså!

 Prekas!


Svir og svir, jeg bare fant den kåringen litt underlig bare  Joda, bidrar, selv om det kanskje ikke er all verden. Tviler i hvert fall på at mine beskjedne ord kommer til å være tungen på vektskålen ved neste kåring, måtte i så fall være med negativt fortegn det...

Nå skal det sies at du, som en av få mossinger, faktisk har uttalt at du kun teller seire mot FFK i cup- og seriesammenheng, så du er vel på trygg grunn nå. Og på trygg grunn er du vel alltid når du svøper dine innlegg med ironi også.

Det blir vel et heltent mosselag til søndag vil jeg tro. Det er vel det som er problemet. Alle på Moss` sitt lag har hørt om FFK, mens majoriteten av FFKs stjernegalleri aldri har hørt om Moss før og vet da heller ikke hva som venter dem.


....og du forsøker å pakke inn samtlige innlegg om MFK i dårlig skjult arroganse som avslører at du frykter Moss mer enn godt er. Greit å sikre seg med argumenter FØR kampen er spilt også: Vinner Moss så er det fordi spillerne har mobilsert enorme krefter for å møte stjernegalleriet i årets viktigste kamp  (Rop det høyt til deg selv så blir det sant!).  Tipper Mosselaget er like tent som de var mot KIL og HamKam jeg.. . (Men Hjælmen er mer tent enn en vanlig treningskamp)

Jeg for min del ser heller en god film enn en treningskamp, men det ser ut til at kreftene mobiliseres på begge sider gitt. Nå blir det jo nesten litt moro å følge med på denne kampen her...  


....også er det kjempefint at du janrafn har blitt en så god tolker av FFK1903. 

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 14 feb 06, 15:58
Opprinnelig postet av janrafn
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av janrafn
Den svir fortsatt den kåringa der FFK1903  ? Men nå har du jo tatt tak i det selv ser jeg , og bidrar med litt freske fraspark!  Honnør fra Rafn! Treningskamper er jo ikke så interessant å rapportere fra, og selektive er vi jo.! (Du får sende inn rapport til juryen, så kanskje dem disker vårs i neste kåring )

Ps: Jeg trur dere grugleder dere litt til søndan gjør dere ikke guttær?  Pss: Skal sørge for at du får et deilig referat å kose deg med FFK1903, men bara hvis vi vinner asså!

 Prekas!


Svir og svir, jeg bare fant den kåringen litt underlig bare  Joda, bidrar, selv om det kanskje ikke er all verden. Tviler i hvert fall på at mine beskjedne ord kommer til å være tungen på vektskålen ved neste kåring, måtte i så fall være med negativt fortegn det...

Nå skal det sies at du, som en av få mossinger, faktisk har uttalt at du kun teller seire mot FFK i cup- og seriesammenheng, så du er vel på trygg grunn nå. Og på trygg grunn er du vel alltid når du svøper dine innlegg med ironi også.

Det blir vel et heltent mosselag til søndag vil jeg tro. Det er vel det som er problemet. Alle på Moss` sitt lag har hørt om FFK, mens majoriteten av FFKs stjernegalleri aldri har hørt om Moss før og vet da heller ikke hva som venter dem.


....og du forsøker å pakke inn samtlige innlegg om MFK i dårlig skjult arroganse som avslører at du frykter Moss mer enn godt er. Greit å sikre seg med argumenter FØR kampen er spilt også: Vinner Moss så er det fordi spillerne har mobilsert enorme krefter for å møte stjernegalleriet i årets viktigste kamp  (Rop det høyt til deg selv så blir det sant!).  Tipper Mosselaget er like tent som de var mot KIL og HamKam jeg.. . (Men Hjælmen er mer tent enn en vanlig treningskamp)

Jeg for min del ser heller en god film enn en treningskamp, men det ser ut til at kreftene mobiliseres på begge sider gitt. Nå blir det jo nesten litt moro å følge med på denne kampen her...  


Mobilisere ?? Vi har ikke tenkt å heie en tøddel i denne kampen. Vi pleier ikke det på treningskampene.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 14 feb 06, 16:49
Opprinnelig postet av janrafn

....og du forsøker å pakke inn samtlige innlegg om MFK i dårlig skjult arroganse som avslører at du frykter Moss mer enn godt er. Greit å sikre seg med argumenter FØR kampen er spilt også: Vinner Moss så er det fordi spillerne har mobilsert enorme krefter for å møte stjernegalleriet i årets viktigste kamp  (Rop det høyt til deg selv så blir det sant!).  Tipper Mosselaget er like tent som de var mot KIL og HamKam jeg.. . (Men Hjælmen er mer tent enn en vanlig treningskamp)

Jeg for min del ser heller en god film enn en treningskamp, men det ser ut til at kreftene mobiliseres på begge sider gitt. Nå blir det jo nesten litt moro å følge med på denne kampen her...  


Dårlig skjult arroganse? Prøver ikke skjule noenting jeg. Har vel skrevet opptil flere ganger at Moss vinner obligatorisk i denne kampen, da skjuler jeg vel neppe noen ting?

Og nå er det ikke bare jeg som mener at Mossespillerne mobiliserer mer til treningskamper mot FFK enn enkelte motstandere i Adeccoligaen. Det er blant annet flere av dere supportere som har vært kritisk til dette.

Hva du mener om treningskamper er en ting, men det er tydelig å se at majoriteten av mossesupporterne syns at treningskampen mot FFK er et av høydepunktene. Det virker i hvert fall slik på jubelscenene. Litt merkelig at en seier i treningskamp mot FFK veier så tungt, mens tydeligvis et tap for Sparta ikke betyr en dritt, det er jo tross alt februar.

... og tradisjonen tro så driver vel vi å diskuterer dette i det uendelige også. Å komme til noen enighet gjør vi vel aldri, eller hur janrafn? Men moro å diskutere, det er det!

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


janrafn

Juniorspiller

Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 133

Lagt til: 14 feb 06, 17:20
Alltid moro å diskutere med en kæll som klarer å ordlegge seg på en ordentlig måte ja. Jeg tolker det som dårlig skjult arroganse når du hevder at mossespillerne mobiliserer kjempekrefter fordi det er FFK som står på andre banehalvdel. Men det var muligens bare et forsøk på å erte litt, for jeg tviler på om du tror på dette selv. Spillerne er litt mer profesjonelle enn oss supportere vettu.

(Du glemmer fort og  har tydeligvis kommet deg fra høsten 2005 da de to lagene nesten skiftet plass )

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 14 feb 06, 18:41
Vel, jeg registerer bare at det på mosseforumet enkelte ganger har vært diskusjoner rundt det at spillerne ofrer mer i en treningskamp mot FFK enn mot enkelte seriekamper mot svakere motstand. Noen flere holdepunkter enn det har jeg ikke, da jeg ikke akkurat ser Moss så ofte, bortsett fra når dem er på Jæren på røvertokt av poeng, og dermed ikke vet hvordan innsatsen er i kamp mot Follo i serien vs FFK i treningskamp. Men da må det i så fall være enkelte mossesupportere som ser feil i dine øyne, ettersom det er dem som har kommet med kritikken.

Og du skal vite det at jeg har en veldig ymyk holdning til at FFK er i Tippeligaen. Jeg vet at det eventyret Tippeligaen tross alt er, fort kan være over før vi vet ordet av det, og da er det vel ikke noe feil i å nyte den tiden vi har. Jeg nyter i hvert fall hver dag vi kan kalle oss Tippeligalag, så får heller dagen vi rykker ned komme, men nå ser det ut som vi sakte men sikkert bygger et grunnlag som gjør at vi kan være der en stund.

Når det er sagt, så tror jeg kanskje Moss får litt av det syndromet jeg snakket om i en annen tråd. Mye stemte for dere den siste delen av forrige sesong, Sene scoringer og flyt. Det kan fort bli en liten nedtur i år. For det virker som på enkelte av dere mossesupportere at dere har glemt både 2003 og 2004 hvor det var hakket før dere var i 2. divisjon. Men jeg håper virkelig dere holder dere der oppe eller rykker opp, for det ville vært stusselig med et Østfold-lag i hver divisjon...


---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340