Gutta gjør det bra i USA
Opprinnelig postet av Costanza
Da blir det interessant å se hvordan de vil velge å bruke Brian West - som jo må være selvskreven på laget i form og skadefri. Blir han forsøkt brukt som høyre kant igjen eventuelt? Regner med at Hoås vil bli førstevalg på topp i en slik formasjon? Men har han fart nok til å spille enslig spiss? Jeg er usikker på det - det kan fort bli like mislykket som det var med Ringberg på topp i 4-5-1. Martin Wiig er kanskje den spissen vi har som passer best i en slik rolle, eventuelt Mihaly Toth.
Jeg liker for så vidt tanken med Kvisvik i en sentral posisjon bak en spiss. Men samtidig synes jeg det skaper en del problemer/nye utfordringer i forhold til komponeringen av laget for øvrig. Bitene faller, slik jeg ser det, enklere på plass dersom Kvisvik spiller i sin vante posisjon på venstresiden...
Selvfølgelig kan Hoås brukes som enslig spiss, men da må midtbanen jobbe mye mer enn de gjorde i sesongen som gikk. Det er ikke meningen at en spiss skal jobbe som et piska skinn på midtbanen. Det er ren misbruk.
Hva med å evt forsøke Hoås på venstrekant, for å gjøre plass til Tarek. Flo har vel spillt kant, tidvis med hell. Disse to kan vel godt sammenliknes som spillertyper, selv om Hoås er enda tregere enn Flo.
---------------------------
Tarvelig oppsigelse til tross, det var verdt det!
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
United we stand, devided we fall!
jonna piroja bora berti
West brenne kvisvik mc.donald
hoås toth
Tarek som innbytter for West
2006: CL, RL, "the double"...
Opprinnelig postet av Olavesen
Hold Hoås så sentralt som mulig, da hører han mindre til hetsen fra tribunene og presterer antakelig langt bedre...Forhåpentligvis er det ingen som slenger dritt til ham etter den jobben han gjorde de siste serierundene ifjor.
NM? Pss... Vi vinner flere køppær, vi :D
2006 blir et rødhvitt år!
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
Opprinnelig postet av Frode
Vi hadde vært i 1. divisjon uten Hoås i fjorårets sesongavsluttning.
Amen i kjærka for den.
Fuh! Fuh! Fuh!
Opprinnelig postet av djpete
Toth må bevise før han får noen plass i startoppstillinga etter min mening. Kan vel ikke akkurat kalles noe hurtigtog, selv om han vel er å regne som F-16 i forhold til Hoås:-)Hoås er da ikke så sen? Kanskje det ser litt sånn ut siden han er så lang. Jeg har i alle fall aldri lagt merke til at han blir parkert støtt og stadig, sånn som Ringberg hele tiden ble. Eneste jeg husker når det gleder farta til Hoås, er kampen mot RBK i Trondheim. Han løp med ballen i bena fra Ødegård....
Hva med å evt forsøke Hoås på venstrekant, for å gjøre plass til Tarek. Flo har vel spillt kant, tidvis med hell. Disse to kan vel godt sammenliknes som spillertyper, selv om Hoås er enda tregere enn Flo.
Ære være plankebyen!
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Opprinnelig postet av Frode
Vi hadde vært i 1. divisjon uten Hoås i fjorårets sesongavsluttning.
for ikke snakke om det viktige målet til Martin Wiig mot Molde
GLEDER MEG!!!!
En ting er sikkert, jeg er på plass på stadion 9 april :-D
http://www.plankehaugen.no
---
Vil du ha GMail ?
Send meg en epost da vel, på frpau@hotmail.com
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914