FFK med en av Tippeligaens styggeste logo
I regi av Vålerenga på nett har en håndfull reklameguruer tatt for seg Tippeligaens klubblogoer, i håp om å finne en endelig vinner, og dermed kåre en seriemester for 2005
Nettsida har valgt å kontakte reklamefolk og merkevarespesialister også uten Vålerenga-tilknytning.
Høy corner fra babord
Trond Vestengen mener det oser shipping av merket til Fredrikstad fotballklubb. `Følg med gutter, her kommer en høy corner fra babord`, legger Ruud til. FFKs logo får juling av alle, men ender ikke sist.
Og ekspertisen raljerer over klubbenes omgang med de grafiske elementene. Ham-Kam og Lyn slipper forholdsvis lett unna, men generelt er det stor misnøye med de tradisjonsrike merkene.
så da blir frågan: er logoen hellig, eller bør den oppgraderes??
og hvordan ville logoen sett ut hvis den ble laget idag (uten referanser til dagens logo)..
noen som vil (for moro skyld) lage alternative logoversjoner?? hadde vært moro å sett..
---------------------------
Leve Godset og FFK
Den er hellig Husgutt! En del av sjelen! Er du ikke enig?
"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?
-Ullo
Opprinnelig postet av Konnerud
Hvor er K en i Flagget egentlig....:(
Fredrikstad Fotballklubb skriver i to ord, kan ha noe med det å gjøre, selv om vi i dag fortkorter med tre bokstaver.
Men kåringer er jo helt absurd, Molde sin logo er noe av det kjedeliste jeg har sett i hvert fall, kunne jeg lagd selv inne i et mørkt bøttekott i femteklasse. FFK-logoen er vel en gammel logo, skal vi liksom bytte ut den med noe fancy for å bligjøre enklete raringer? Næsj
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".
United we stand, devided we fall!
Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")
Snæbbussaristokrat 1
Ble medlem: 15 feb 04
Lagt til: 26 jan 06, 01:55
Endret: 26 jan 06, 01:56
Opprinnelig postet av Konnerud
Hvor er K en i Flagget egentlig....:(
Ser man på de gamle lagbildene av FFK, så står det kun FF, det vil si at Fredrikstad Fotballklubb har blitt forkortet med FF opprinnelig.
K`en må ha kommet til ca. midt på 40 tallet, tror jeg.
Å gjøre om på FFK flagget er en håpløs ide, det flagget er hellig.
FFK på toppen i 2006
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Og den ishåkki logoen deres kan dere stikke oppi (bruk fantasien).
Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...
Skjønner ikke helt kritikken her, FFK logoen må jo være en av de bedre, forholdsvis enkel og med rød/hvit invertering?
For meg er denne slik en logo skal se ut for et idrettslag.
Hvordan så en bra logo ut ifølge ekspertene?
Dont fuck with me bitch, i am the mightiest sorcerer in this land.
Glem hva VIF-fansen mener. Stem selv!
Nå kan man stemme selv,hvilken logo man syntes er den fineste, folkens...her er det bare å bruke stemeretten sin på FFK
http://www.dagbladet.no/sport/2006/01/26/455860.html
Vi står fordi vi ikke klarer å sitte etter å ha blitt knulla knallhardt i rævva- En bitter rbk supporter forklarer innsatsen til spillerne,etter 1-5 nederlaget for FFK
NM? Pss... Vi vinner flere køppær, vi :D
2006 blir et rødhvitt år!
Orket ikke å lese gjennom hele en gang :P Gikk ikke ann å ta det som ble sagt på alvor..
Mine tanker til Enerly!
FFK supporter midlertidig bosatt på sørlandet
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914