Husk meg
Brukernavn
Passord

Kampen idag!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Idæmor

Bedriftsspiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 14

Lagt til: 22 jan 06, 17:57
Hvor var fredrikstad supporterne under kampen idag? Hørte mer til Gøteborg enn hva vi gjorde til FFK..

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 22 jan 06, 18:23
Opprinnelig postet av Idæmor
Hvor var fredrikstad supporterne under kampen idag? Hørte mer til Gøteborg enn hva vi gjorde til FFK..


Fikk i hvertfall ikke hjelp av meg. Får håpe de setter ned prisene til neste år. Da bør det komme flere folk på kampene.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 22 jan 06, 18:52

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 22 jan 06, 18:56
Raio P er skadet, håper ikke det er noe alvorlig

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 jan 06, 19:16
Endret: 22 jan 06, 19:19
skaden til raio er ikke alvorlig, men Eggen valgte å la han få fri. Dem "nye" som fikk vise seg mer frem som jeg er fornøyd med er: toth, tarrik,tronseth og bjørkøy.

Dem som skuffet en del er: pac,blixt og steinar

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 jan 06, 19:22
om noen lurer på status til lasse staw så kan jeg gi dere en fersk status. Jeg snakket med lasse i dag og han ser frem til å komme tilbake på trening. Ikke før om 1 mnd, men lasse er sikker på at han er klar føre TL sparkes i gang.

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 22 jan 06, 21:30
Opprinnelig postet av keiko99
Dem som skuffet en del er: pac,blixt og steinar


Syns ikke PAC var noe god på fredagen heller.. Vi trenger et godt alternativ på høyrebacken..

---------------------------

United we stand, devided we fall!


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 22 jan 06, 22:17
Synes det var en bra gjennomført kamp av guttane! Spes med tanke på at vi starta uten Raio, Simen, Raymon, Berthelsen, Rami, Brian å Hoås! Men mange av de som kom inn gjorde meget godt fra seg! 
Tarik var utrolig god på kanten å fikk og lagde mye rom å boltre seg i! Gjorde mange fine løp å laget kaos i de bakre rekkene til svimle svensker!

Tronseth gjorde også en meget solid kamp bak der! Ser ut til å kunne utforde Raio og Bora! Enda bedre om vi kan bruke ham på høyre å, for Pål holder desverre ikke mål synes jeg! Blir usikker å dette sprer seg utover de andre bak! Ikke noe bra tegn når Bora flere ganger må ta ham til seg å vise ham hvor han skal være!

Ellers synes jeg Martin var veldig frisk i første omgang! Han å Tarik lekte mye på tvers av banen, noe som lagde store rom bak i forsvaret! De andre spilte stort sett på det jevne! 

Å at 110 kroner er alt for mye kan jeg ikke si meg enig i! er det så farlig med de 40 kronene i forskjell det ville vært om det kostet 70, eller hele 60 kroner om det kostet 50?? Da kan man holde seg hjemme å høre på radio eller noe ja....

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 jan 06, 22:19
Opprinnelig postet av bønna
Opprinnelig postet av keiko99
Dem som skuffet en del er: pac,blixt og steinar


Syns ikke PAC var noe god på fredagen heller.. Vi trenger et godt alternativ på høyrebacken..
jeg er helt enig.. pac var ikke noe god fredag.. vi har Jørgen Magnussen da.

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 22 jan 06, 23:07
Endret: 22 jan 06, 23:11

PAC gjorde en helt grei kamp.. Kan ikke skjønne at dere sier at han spiller dårlig.. Han var ikke magisk, det sier jeg ikke, men han gjorde seg absolutt ikke bort heller!

Kan dere ikke heller snakka om de som virkelig ikke spilte godt?

Blixt og Peters var forferdelig dårlige og beviser nok en gang at de ikke hører hjemme på dette nivået..

Simen var sjeldent svak.. 

De som likevel skuffet aller mest var Plankehaugen.. Ga knapt lyd fra seg hele kampen..

---------------------------

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 jan 06, 23:34
Opprinnelig postet av danieltr

PAC gjorde en helt grei kamp.. Kan ikke skjønne at dere sier at han spiller dårlig.. Han var ikke magisk, det sier jeg ikke, men han gjorde seg absolutt ikke bort heller!

Kan dere ikke heller snakka om de som virkelig ikke spilte godt?

Blixt og Peters var forferdelig dårlige og beviser nok en gang at de ikke hører hjemme på dette nivået..

Simen var sjeldent svak.. 

De som likevel skuffet aller mest var Plankehaugen.. Ga knapt lyd fra seg hele kampen..
PH har sagt at under treningskamper synges det ikke eller noe slik.. for stå den som vil, men da må det respekters. det er møte den 25/1 tror jeg og da for du komme dit å klage på det

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 22 jan 06, 23:38
Synes Peters gjorde en meget god kamp! Å jo, PAC gjorde seg bort flere ganger, ble rundlurt på sida si et par ganger i 2 omgang, som kunne blitt svært sjebnesvangre, men heldigvis hadde IFK en snublefot på topp PAC holder ikke mål! Blixt kan man ikke forvente noe annet av, han er ikke god på høyreback, å når han da blir flytta på feil side..... Men han gjorde vel ingen megablemmer.. Men i lengden er det ikke det å IKKE drite seg ut som teller, det kunne du klart innimellom å daniel, men det er det å gjøre noe som hever laget! Å  det gjør sjeldent verken PAC eller Blixt!

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 23 jan 06, 00:02


Vi tar denne diskusjonen på MSN Fredrik! Verste jeg har hørt! PETERS???!!! Stakkars mann.. Jeg hadde funnet meg noe annet å gjøre.. Sjanseløs..

---------------------------

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 23 jan 06, 00:05
Jeg tok turen fra Oslo for å se kampen idag. Jeg likte dårlig at Steinar stod i mål istedetfor Rami. Misforstå meg ikke; jeg synes Steinar er en kjempekar. Men jeg trodde at i disse treningskampene skulle man prøve de nye spillerne. Steinar vet vi jo alle hva er god for. Men jeg gledet meg til å endelig få se Rami i aksjon som jeg er veldig spent på.  Trodde han burde få mest mulig match-trening før seriestart. Fikk derfor ikke noe inntrykk av ham. 
Synes også det var rart at Given ikke fikk prøvd seg. Ble jo nærmest "lovet" spilletid i dag. (ihvertfall i FB). Stakkaren varmet opp hele 2. omgang og tok av seg overtrekksdrakta og var klar for å bli byttet inn siste 5 minuttene. Men måtte sette seg igjen. 
Gledet meg stort å se Tarik i aksjon.  Han var en konstant trussel hver gang han fikk ballen. Han fikk den bare for sjelden, der han hele tiden lå alene på høyrekanten, uten oppassere. Håper han vil bli benyttet mye i serien også.  Da kan det bli mye moro. Tronseth klarte seg også bra sammen med Bora i midtforvaret. Bekkene (Blixt og PAC) var ikke så heldige idag. Burde prøve Tronseth på høyreback når Piro og landslagsgutta er tilbake. Toth kanskje er den goalgetteren vi ble forespeilet sist sommer likevel?
Det viser bare at de fleste nye spillere trenger tid for å finne seg til rette før de blomstrer. Hvertfall utlendingene som er vant med en annen fotballkultur og spillemåte.
Røhn måtte ut med skade tidlig. Håper det ikke var noe alvorlig. 
Jeg så Mackie ruslet rundt i korridorene, men ikke på banen. Er han skadet?
I motsetning til i fjor vinter, så har denne vinterens treningskamper så langt gitt seire, som avler selvtillitt og fremgang. Det gjør at en kan se positivt fremover. Men, en treningskamp er og blir en treningskamp. Alvoret begynner i april.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5460

Lagt til: 23 jan 06, 00:20
Opprinnelig postet av aavdst

Røhn måtte ut med skade tidlig. Håper det ikke var noe alvorlig.


Liten hjernerystelse. Blir lite trening på han en ukes tid

Idæmor

Bedriftsspiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 14

Lagt til: 23 jan 06, 12:44

Hmm.. men hvor var plankehaugen da? Hørte ikke et eneste heiarop..


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 jan 06, 14:44
Opprinnelig postet av Idæmor

Hmm.. men hvor var plankehaugen da? Hørte ikke et eneste heiarop..

du bør lese hva jeg skriver i tråder så slipper jeg å skrive ting omigjenn, men jeg skal gjøre det.
PH har sagt at under treningskamper synges det ikke eller noe slik.. for stå den som vil, men da må det respekters. det er møte den 25/1 tror jeg og da for du komme dit å klage på det

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")


Idæmor

Bedriftsspiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 14

Lagt til: 23 jan 06, 16:49

Ok.. det er greit.. det var ingen klage egentlig.. mer et sp.mål..


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 jan 06, 17:20
Opprinnelig postet av Idæmor

Ok.. det er greit.. det var ingen klage egentlig.. mer et sp.mål..

skjønner deg, men jeg hadde i denne tråden svart på akkurat det samme spørsmålet. Ett tips: jo flere som vil dette og leverer dette som ett forslag på møte så kan det bli ved neste kamp. husk at vi møter moss snart da

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 23 jan 06, 17:50
merkelig og skuffende at ikke rami spilte ja. men var så heldig å få se han fredag da

angående Given Mombasa, synes jeg ikke vi bør signere kontrakt med ham.. jeg syns spissene våre er gode nok. Tror Toth har hatt og har godt av en hard treningsvinter, samtidig som jeg tror og håper wiig og hoås vil fortsette å blomstre. west vet vi jo hva er god for..

simen brenne var ikke veldig god igår nei. men han startet jo på benken. forkjøla eller no?


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340