FFK - IFK Göteborg
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Og dette skulle man betale 170 kr. for å se på. Nei takk sier jeg. Samme for meg om det er en såkalt finale.
170 spenn er vel for begge kampene i dag? Uansett synes jeg det er litt i overkant for en treningskamp eller to... Uansett hvor mye "cup" eller hva eff de kaller turneringen. ;)
Det sto i blad at bronsefinalen kostet 150 og finalen 170. Da får de heller skrive litt klarere hva som går og gjelder.
Opprinnelig postet av Patrioten
90: 2-1 till Fredrikstad. I sista spelminuten avgör Mihaly Toth turneringen i Fredrikstad genom att stöta in segermålet från nära håll. Matchen är slut.
Kanskje Toth får et gjennombrudd allikevel. Jeg har i hvertfall ikke avskrevet han ennå.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Patrioten
90: 2-1 till Fredrikstad. I sista spelminuten avgör Mihaly Toth turneringen i Fredrikstad genom att stöta in segermålet från nära håll. Matchen är slut.
Kanskje Toth får et gjennombrudd allikevel. Jeg har i hvertfall ikke avskrevet han ennå.
Utrolig hyggelig for han dette....og oss selfølgelig.
F..n sitte på jobb på en dag som dette........
---------------------------
Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...
Tarek var jævlig god idag. Litt Solskjær preg på han synes jeg. Uten sammenlikning forøvrig. Utrolig god førstetouch, i tillegg får han tillit på alt av dødballer. Utrolig spennende utvikling på den gutten. Gleder meg til fortsettelsen.
---------------------------
Tarvelig oppsigelse til tross, det var verdt det!
Jeg har nevnt det hele tiden jeg at han kommer til å bli bra. Jeg har faktisk mer tro på han enn Mackie.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914