FFK - IFK Göteborg
Vet ni vilken trupp och startelva FFK har i dagens match?
Liverapportering kan ni få via www.ifkgoteborg.se
Rami Shabaan - Pål Andre Czwartek, Bora Zivkovic, Raio Piiroja, Are Tronseth - Yherland , Michael Røn, Simen Brenne, John Anders Bjørkøy - Given, Mihaly Toth
Jeg vet det står i f-b at han kan bli FFKs nye spydspiss, men jeg lever i håpet om at ledelsen er oppmerksomme på at vi har mangel på kantspillere for øyeblikket.
---------------------------
FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
Opprinnelig postet av Patrioten
Tipper laget blir slik
Rami Shabaan - Pål Andre Czwartek, Bora Zivkovic, Raio Piiroja, Are Tronseth - Yherland , Michael Røn, Simen Brenne, John Anders Bjørkøy - Given, Mihaly Toth
Yherland er vel skadd?! Hva med Martin Wiig?
"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?
-Ullo
Martin er jeg redd er overtrent om dagen! Hehe
Tipper laget blir slik
Tror ikke Mackie spiller, på den plassen spiller antagelig Martin Wiig. Ellers ser lagoppstillingen riktig ut, men tror kanskje Tarek spiller fra start og at Given Mabasa kommer inn i 2. omgang.
FFK på toppen i 2006
Steinar Sørlie - Pål André Czwartek, Bora Zivkovic, Are Tronseth, Lars Blixt - John Anders Bjørkøy, Christian Petersen, Michael Røn, Martin Wiig - Mihaly Tóth og Tarek Elyounussi.
Litt merkelig. Flesteparten her vil vel ikke være å finne i førsteelveren, bortsett fra Czwartek,Zivkovic, Bjørkøy og muligens Wiig...
Opprinnelig postet av JJunior
FFK stiller med (ifolge f-b):
Steinar Sørlie - Pål André Czwartek, Bora Zivkovic, Are Tronseth, Lars Blixt - John Anders Bjørkøy, Christian Petersen, Michael Røn, Martin Wiig - Mihaly Tóth og Tarek Elyounussi.
Litt merkelig. Flesteparten her vil vel ikke være å finne i førsteelveren, bortsett fra Czwartek,Zivkovic, Bjørkøy og muligens Wiig...
Og dette er er IFK sin.
Här är startelvan:
Rickard Rickardsson - Magnus "Ölme" Johansson, Mattias Bjärsmyr, Dennis Jonsson, Oscar Wendt - Andres Vasques, Pontus Wernbloom, George Mourad, Samuel Wowoah - Ali Gerba, Marcus Berg.
Og dette skulle man betale 170 kr. for å se på. Nei takk sier jeg. Samme for meg om det er en såkalt finale.
Så hold deg hjemme da vettu,sutrepaven
Hehe, type du rune!
Enga vant 8-0 i bjonjefinalen!!
Plankehaugen avd kr.sand!!!
Bjørkøy putta straffe, før IFK svarte ved Ali Gerba.
Men slår vi IFK så slår vi laget Enga slo ut igjen...
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Og dette skulle man betale 170 kr. for å se på. Nei takk sier jeg. Samme for meg om det er en såkalt finale.
170 spenn er vel for begge kampene i dag? Uansett synes jeg det er litt i overkant for en treningskamp eller to... Uansett hvor mye "cup" eller hva eff de kaller turneringen. ;)
Fuh! Fuh! Fuh!
Opprinnelig postet av FFK1903
Hmmmm, kanskje Viborg ikke var så utrolig gode med alle skadene likevel? De sendte vel riktignok hjem en spiller til etter kampen mot FFK, men 8-0 tyder vel på at Viborg ikke var noen prestasjon å slå 3-0?
Men slår vi IFK så slår vi laget Enga slo ut igjen...
Enig der.. Tror ikke Viborg var den helt store motstanden. IFK derimot, tror jeg er meget bra matching. Blir spennende å se hvordan det utvikler seg resten av kampen.
En ærlig FFK supporter!
Vi vant 2-1 ikke dårlig med ett B lag
Fett. :-D
Nå ser vi frem til en kamprapport med omtale av spillerne våre. Sett med lyserøde FFK-briller, selvsagt. ;)
Fuh! Fuh! Fuh!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914