FFK - Viborg
Mine meninger om de spillerne som hadde mest å bevise, eller bevist mye uten å trenge det i dag.
Rami: Spiller godt, uten at han får mulighet til å overbevise i denne kampen. Mest positivt med hans opptreden er at han dirigerer og har høylydte meninger. Ps: Hadde en keepertabbe på oppvarminga:-)
Tronseth: Gjør seg ikke bort, men viser heller ingenting som gir meg forventninger før hans neste opptreden i drakta. Deltar ikke i den offensive oppbygningen.
PAC: For en som har stor sans for "lokale spillere" er det litt skuffende at PAC fortsetter å vise manglende selvtillit. Den forløsende pasningen, innlegget sitter sjelden der det skal. Beder i 1. enn 2. omgang.
Røhn: Er til tider veldig synlig i 1. omgang, men forsvinner totalt i 2. Løper som vanlig, men savner løp som ender i resultater.
Brenne: Viser ved enkeltstående tilfeller eminent teknikk og overblikk, løper jobber og sliter i tillegg. Var, som laget ellers, best i 1. omgang. Blir kåret til BB av Canal+, Nettavisen og F-b, tror jeg.
Tarek: Er ganske synlig i 1. omgang, med flere positive bevegelser , pasninger, innlegg. Har ansvar for alle dødballer, hvilket vel tyder på tillit.
Wiig: Ikke på sitt beste.
Toth: Ganske usynlig etter min mening. Mangler fart til å utfordre i bakrom, noe vel Eggen er kjent for å like?, viser dog avslutteregenskaper på scoringen. Får en gjennombruddspasning, starter korrekt og setter ballen til høyre for keeper. Deilig å se, mest deilig var det vel for Misji selv:-) Håper at det kan føre han inn i "dytten". Har noen totale feilvalg:-(
Rami: Spiller godt, uten at han får mulighet til å overbevise i denne kampen. Mest positivt med hans opptreden er at han dirigerer og har høylydte meninger. Ps: Hadde en keepertabbe på oppvarminga:-)
Tronseth: Gjør seg ikke bort, men viser heller ingenting som gir meg forventninger før hans neste opptreden i drakta. Deltar ikke i den offensive oppbygningen.
PAC: For en som har stor sans for "lokale spillere" er det litt skuffende at PAC fortsetter å vise manglende selvtillit. Den forløsende pasningen, innlegget sitter sjelden der det skal. Beder i 1. enn 2. omgang.
Røhn: Er til tider veldig synlig i 1. omgang, men forsvinner totalt i 2. Løper som vanlig, men savner løp som ender i resultater.
Brenne: Viser ved enkeltstående tilfeller eminent teknikk og overblikk, løper jobber og sliter i tillegg. Var, som laget ellers, best i 1. omgang. Blir kåret til BB av Canal+, Nettavisen og F-b, tror jeg.
Tarek: Er ganske synlig i 1. omgang, med flere positive bevegelser , pasninger, innlegg. Har ansvar for alle dødballer, hvilket vel tyder på tillit.
Wiig: Ikke på sitt beste.
Toth: Ganske usynlig etter min mening. Mangler fart til å utfordre i bakrom, noe vel Eggen er kjent for å like?, viser dog avslutteregenskaper på scoringen. Får en gjennombruddspasning, starter korrekt og setter ballen til høyre for keeper. Deilig å se, mest deilig var det vel for Misji selv:-) Håper at det kan føre han inn i "dytten". Har noen totale feilvalg:-(
---------------------------
Tarvelig oppsigelse til tross, det var verdt det!
Skulle ikke du ta masse bilder med det nye kameraet ditt a Keiko? De venter jeg spent på å se
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Opprinnelig postet av FFK1903
Skulle ikke du ta masse bilder med det nye kameraet ditt a Keiko? De venter jeg spent på å sejo da, men nytt camra så ble alt ødlagt p.g.a. en innstilling jeg ikke hadde tatt på forhånd gjett om jeg ble glad for det da.. tok 25 bilder..
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Bra gjort å vinne 3-0 mot ett veldig bra dansk lag som Viborg! Har virkelig trua på at vi blir veldig bra i år. Nå gleder jeg meg til i morra, da skal vi grisebanke IFK!!!
Shabaan er kongekeeper!
Foran 2000 medlevende hjemmepublikummer kunne Viborg F.F. ikke stille noget op mod det norske Tippeliga-hold Fredrikstad.
Så feil en kan ta. Var det virkelig såpass med liv at det virket som 2000 ??
Så feil en kan ta. Var det virkelig såpass med liv at det virket som 2000 ??
Når spilles FFK -IFK Göteborg kampen på søndag? Er det mulig å kjøpe billett ved inngangen? (kommer fra Oslo)
Har prøvd å finne info både på FFK`s hjemmeside og f-b.no, men finner ingenting om denne kampen. Veldig lite markedsføring om denne turneringen generelt.
Har prøvd å finne info både på FFK`s hjemmeside og f-b.no, men finner ingenting om denne kampen. Veldig lite markedsføring om denne turneringen generelt.
Spilles klokken 15:00 på søndag, og det er helt sikkert mulig å kjøpe billett i døra
den begynner kl 1500. det er mulig å kjøpe billett ved døra.. det var det igår ihvertfall..
anbefaler flest mulig å komme da turneringen antakeligvis blir første og siste hvis så få som 700 kommer i morra og..
anbefaler flest mulig å komme da turneringen antakeligvis blir første og siste hvis så få som 700 kommer i morra og..
Opprinnelig postet av Husgutt
den begynner kl 1500. det er mulig å kjøpe billett ved døra.. det var det igår ihvertfall..jasså er det pappegøya husgutt jeg håper mange kommer..
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
vi må ha posta samtidig gitt. for den posten vakke der da jeg skrev. hehe
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914