Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK-spillerne mislikte Drillo

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 17 jan 06, 15:22

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 17 jan 06, 15:40
Det er ikke overraskende at tv2-nettavisen ønsker å koke mere suppe på denne spikeren, det skjer jo lite på tl fronten om dagen. Når det er sagt så tror jeg missnøyen lå størst hos Markus R og  Roger R. Merklig nok er de ikke i FFK lenger, og det har nok en sammenheng, tror jeg.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 17 jan 06, 16:44
Det var selvfølgelig langt flere spillere enn Risholt og Ringberg som var kritiske til Drillo, men dem fleste spillerene var lojale sålenge dem var og er i klubben.......... Årets Kaptein hadde f. eks garantert ikke vært i FFK nå hvis det ikke hadde vært skifte av hovedtrener..........

Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 468

Lagt til: 17 jan 06, 19:01
Det overasker meg ikke! Jeg mener at Roger er en såpass lojal spiller at han hadde blitt i klubben... Tror ikke det var han som ville dra...

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 17 jan 06, 20:10
jeg skrev en ny link.. så ikke den her jeg... Er ikke bare oss "Drillo Hatere" som IKKE likte Drillo...

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.


Dj Charlie

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 382

Lagt til: 17 jan 06, 21:41
Nå må vi ikke bare lese overskriften da!
Det står tross alt andre ting lenger ned på siden også...

---------------------------

Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 18 jan 06, 07:33
Opprinnelig postet av Patrioten
http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/fredrikstad/article536701.ece


"- Nei, det vil jeg ikke kommentere. Likevel, det holder at én spiller i førsteelleveren ikke er lojal mot spillestilen for at resultatene skal bli deretter. "

Det PAC sier er altså at fordi en eller flere av spillerne mislikte Drillo og Drillos stil, valgte vedkommende å ignorere trenerens spillestil. Den spillestilen han tok ut laget etter, laget formasjoner og handlinger som skulle følges av spillerne - for å vinne kamper...

I prinsippet betyr det at spilleren/spillerne selv saboterte opplegget for kampen og sørget for at de andre spillernes forsøk på å følge trenerens valg av spillestil var bortkastet. 

Det synes jeg er helt utrolig arrogant gjort av vedkommende spiller(e). 

For å være helt ærlig synes jeg det er helt fint at slike spillere får skyven (som prinsipp!! Og dermed UTEN å si at Risholt/Ringberg var de som stod bak). Ref. hvordan Chelsea-treneren satt ut Joe Cole, fordi han tenkte mer på seg selv enn laget (http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=112050).  

Lagkollektivet er viktig - i fotball så vel som i næringslivet.... Personer som motarbeider og saboterer bør og må fjernes. Med mindre det er MASSIV missnøye mot trener/ledelse - da må selvsagt styret ta ansvar og fjerne trener/leder.

---------------------------

Fuh! Fuh! Fuh!


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 18 jan 06, 12:12
Enorm lyst til å skrive mine meninger nå, men heldigvis: "Drillo has left the building". Alle meningsutvekslinger om hvorvidt han var misslikt av stort sett hele, eller bare halve spillergruppen er ikke relevant lenger, heldigvis. Min mening er vel ingen i tvil om

---------------------------

Tarvelig oppsigelse til tross, det var verdt det!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 18 jan 06, 12:18
Opprinnelig postet av djpete
Enorm lyst til å skrive mine meninger nå, men heldigvis: "Drillo has left the building". Alle meningsutvekslinger om hvorvidt han var misslikt av stort sett hele, eller bare halve spillergruppen er ikke relevant lenger, heldigvis. Min mening er vel ingen i tvil om


Nei, det er vel like greit for alle parter at du holder kjeft, djpete.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


oasis

Knøttespiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 55

Lagt til: 18 jan 06, 18:12
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Patrioten
http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/fredrikstad/article536701.ece


"- Nei, det vil jeg ikke kommentere. Likevel, det holder at én spiller i førsteelleveren ikke er lojal mot spillestilen for at resultatene skal bli deretter. "

Det PAC sier er altså at fordi en eller flere av spillerne mislikte Drillo og Drillos stil, valgte vedkommende å ignorere trenerens spillestil. Den spillestilen han tok ut laget etter, laget formasjoner og handlinger som skulle følges av spillerne - for å vinne kamper...

I prinsippet betyr det at spilleren/spillerne selv saboterte opplegget for kampen og sørget for at de andre spillernes forsøk på å følge trenerens valg av spillestil var bortkastet. 

Det synes jeg er helt utrolig arrogant gjort av vedkommende spiller(e). 

For å være helt ærlig synes jeg det er helt fint at slike spillere får skyven (som prinsipp!! Og dermed UTEN å si at Risholt/Ringberg var de som stod bak). Ref. hvordan Chelsea-treneren satt ut Joe Cole, fordi han tenkte mer på seg selv enn laget (http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=112050).  

Lagkollektivet er viktig - i fotball så vel som i næringslivet.... Personer som motarbeider og saboterer bør og må fjernes. Med mindre det er MASSIV missnøye mot trener/ledelse - da må selvsagt styret ta ansvar og fjerne trener/leder.



Støtter opp under denne. Kloke ord!

---------------------------

"I always said that it was an honour to serve Tottenham Hotspur and I feel the same every time I walk back into the stadium."

Sir Bill Nicholson


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 19 jan 06, 09:35
Enig Denialsander! 

Og som jeg har sagt før så har Drillo prestert meget bra før, men da med spillere som var langt mer professjonelle og som også fikk gode karriærer internasjonalt.  Av alle involverte i fjorårets utgave av FFK så er det bare Drillo som har prestert noe virkelig stort.  Det er ikke Ringberg, ikke Risholt, Ikke Eggen.  De har prestert i 2 og 1 divisjon og noe i TL, Drillo`s taktiske egenskaper og evne til analyse av motstander tok oss til 2 VM.  Den kunnskapen får kanskje Vålerenga nytte av.

Fotball er et lagspill der en trener alene får ansvaret for resultatene.  Når spillere ikke inretter seg bør de benkes eller selges!

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 19 jan 06, 11:40

Jeg har ingen kommentarer . ser bare at det er de samme menneskene som er på`n igjen. ja ja fint for spillergruppa å lese hvor mye tillit enkelte mennesker  har for dem...

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 19 jan 06, 12:12
Synes du det er greit om 2-3 spillere finner ut i år at de ikke vil rette seg etter Eggens ordre?  At de ikke gjør de oppgavene i en kamp som Eggen har sagt de skal gjøre?

Ifølge PAC så har jo nettopp dette skjedd under Drillo.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 19 jan 06, 12:38
Enig i at dette er et sykdomstegn. Jeg tror dette skjedde forrige sesong også dvs under Eggens ledelse. Ikke bra hvis spillerene anser seg selv som større enn laget. Den ene spilleren jeg mener det har vært tydelig med er nå borte.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 19 jan 06, 12:49
Klokan kan selvsagt komme med misshagsytringer om trenerens valg og spillestil.  En spiller kan også gjøre det om spillerne har møter der alle er med og det er et tema.  Men en spiller kan ikke gå rundt å snakke om dette med noen få i gruppa.  En spiller som er professjonell går også ut på banen og treningene og gjør 100% hva treneren sier uansett hvor uenig spilleren er.  Og når en spiller er uenig i noe så bør han først ta opp dette med treneren.  Får man et par i gruppa som ikke viser lojalitet så undergraves treneren og det blir kaos.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 jan 06, 16:23
Opprinnelig postet av Klokan

Jeg har ingen kommentarer . ser bare at det er de samme menneskene som er på`n igjen. ja ja fint for spillergruppa å lese hvor mye tillit enkelte mennesker  har for dem...

vi vet hva du ville kommet med   (fingeren )

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 19 jan 06, 20:08
Opprinnelig postet av DeKjök
Synes du det er greit om 2-3 spillere finner ut i år at de ikke vil rette seg etter Eggens ordre? 


Nå var det vel ikke 2-3 spillere som var missfornøyd med Drillo. Det er en påstand uten rot i virkeligheten, definitivt! Uansett, PAC fremstår igjen som en meget sympatisk person, som ikke er villig til å halshugge hverken den ene eller andre, han forstår at det ikke har noe for seg.

---------------------------

Tarvelig oppsigelse til tross, det var verdt det!


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 19 jan 06, 20:13
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av djpete
Enorm lyst til å skrive mine meninger nå, men heldigvis: "Drillo has left the building". Alle meningsutvekslinger om hvorvidt han var misslikt av stort sett hele, eller bare halve spillergruppen er ikke relevant lenger, heldigvis. Min mening er vel ingen i tvil om


Nei, det er vel like greit for alle parter at du holder kjeft, djpete.


Tror aldri jeg har bedt deg "holde kjeft", på tross av at jeg har vært særdeles uenig med deg opptil flere ganger. Lavmål Snæbbus. Be meg holde kjeft i en real diskusjon  øye til øye, men ikke som følge av  at jeg har en annen mening enn deg her inne på nettet. Dessuten sitter jeg uten tvil inne med mer informasjon enn deg i denne saken, men det kan vi også prate om en gang vi treffes.

---------------------------

Tarvelig oppsigelse til tross, det var verdt det!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 19 jan 06, 23:22
Endret: 19 jan 06, 23:23
Opprinnelig postet av djpete
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av djpete
Enorm lyst til å skrive mine meninger nå, men heldigvis: "Drillo has left the building". Alle meningsutvekslinger om hvorvidt han var misslikt av stort sett hele, eller bare halve spillergruppen er ikke relevant lenger, heldigvis. Min mening er vel ingen i tvil om


Nei, det er vel like greit for alle parter at du holder kjeft, djpete.


Tror aldri jeg har bedt deg "holde kjeft", på tross av at jeg har vært særdeles uenig med deg opptil flere ganger. Lavmål Snæbbus. Be meg holde kjeft i en real diskusjon  øye til øye, men ikke som følge av  at jeg har en annen mening enn deg her inne på nettet. Dessuten sitter jeg uten tvil inne med mer informasjon enn deg i denne saken, men det kan vi også prate om en gang vi treffes.


Jeg har aldeles ikke bedt deg om å holde kjeft, djpete. Men når du selv skriver at du har lyst til å si din mening men at du finner det unødvendig, så skrev jeg at det er vel like greit at du holder kjeft. Det er jo noe helt annet. 
Men åpenbart så er temaet Drillo svært sensitivt for deg, djpete og jeg tror nok alle brukere av ffksupporter.net har fått med seg hva du mener om Drillo både før og etter at han ble engasjert som trener i FFK.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 20 jan 06, 10:17
Er vel like godt at jeg holder kjeft også.
Har gjort det en stund forresten, lest og kost meg over nye, friske forsvar for Drillo.
Vil bare si at, for mange av oss kan det være vanskelig å godta at gamle guder  visner eller dør.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340